Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

6 млн. мешканців об’єднаних територіальних громад отримали доступ до якісних адміністративних послуг

Завдяки реалізації Міністерством соціальної політики України проекту World Bank Ukraine „Модернізація системи соціальної підтримки населення України”, доступ до якісних адміністративних послуг отримали 6 млн мешканців об’єднаних територіальних громад (ОТГ).
З 2017 року в рамках зазначеного проекту Міністерство соціальної політики України допомагає ОТГ скоротити шлях між людиною та соціальним працівником. На його фініші громади отримають те, чого у них досі не було: кваліфіковані кадри, відремонтовані приміщення для прийому людей, технічне обладнання для обробки звернень громадян.

Після запуску реформи децентралізації в Україні сформувалась 951 ОТГ. І кожна з них зіткнулась з однаковою проблемою – як на місці забезпечити громадян соціальною підтримкою.

ЩО ВЖЕ ЗРОБЛЕНО ЗА ОСНОВНИМИ НАПРЯМАМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ?
1. Підготовка кадрів
У 40 пілотних громадах Мінсоцполітики навчило 360 керівників та спеціалістів надавати людям повний пакет соціальних послуг через інтегровану систему соціального захисту. До кінця 2020-го року у кожній створеній громаді будуть свої фахівці.
2. Запуск нової моделі надання адмінпослуг з соціальної підтримки
Нова модель послуг працює за принципом „єдиного вікна” – всі документи оформлюються в одного спеціаліста за місцем проживання мешканця. Тепер людині не потрібно ходити по різних районних інстанціях, а раніше часто ще й доводилось їхати в інший населений пункт. Нова модель впроваджується в 548 ОТГ.
3. „Прозорі офіси”
Окремим напрямом став проект зі створення у містах сучасних центрів надання адміністративних послуг у форматі „Прозорий офіс”. У такому офісі розміщені всі підрозділи соціального захисту та Пенсійного фонду, центр надання адміністративних послуг тощо. В результаті жителі в одній державній установі отримують соціальні та адміністративні послуги з питань субсидій, різних видів допомог та компенсацій, одержання пільг, призначення та перерахунку пенсій, реєстраційні послуги та інші.
У центрах функціонує електронне управління чергою. Приміщення „Прозорого офісу” обладнано під потреби людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Батьки можуть скористатися кімнатою для дітей.
Спочатку такі диво-офіси мали Дніпро, Київ, Львів, Одеса та Харків. Нині географія розширилась до 22 міст і за рік охопить 59 міст обласного значення та ОТГ.
4. Технічне забезпечення
273 громади вже працюють на сучасному комп’ютерному обладнанні. До кінця 2020-го ще 387 об’єднаних громад будуть забезпечені технікою.
5. Інформаційна система „Соціальна громада”
Завдяки інтегрованій інформаційній системі „Соціальна громада” створюється „електронна” справа заявника і за один робочий день файл передається до управлінь соціального захисту райдержадміністрацій. Фахівець ОТГ самостійно заповнює в електронній формі заяву та декларацію, що дозволяє уникнути помилок при заповненні документів заявником.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *