Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Суб’єкти господарювання та громадяни мають право на отримання інформаційних послуг засобами телефонного зв’язку

Суб’єкти господарювання та громадяни мають можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оn–line та надати усні звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» зателефонувавши до Контакт-центру за номером телефону: 0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку).

Для зручності отримання інформаційних послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напрямку послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.

Тоновий режим набору номера означає, що при натисканні будь-якої кнопки на телефонному апараті в слухавці має звучати короткий мелодійний гудок. Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] – зірочка або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).

Якщо зазначені дії не дали результату, необхідно ознайомитись з інструкцією користування телефонним апаратом.

Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.

У дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.

Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямками:

Кнопка 0 – отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності та опрацювання файлів запитів про доходи для призначення субсидій;

Кнопка 1 – отримання інформаційно-довідкових послуг;

Кнопка 2 – скасування у телефонному режимі посиленого сертифікату або отримання консультації щодо електронного цифрового підпису;

Кнопка 3 – залишити усне звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

Кнопка 4 – залишити інформацію на сервіс «Пульс»;

Кнопка 5 – залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до ЗУ «Про очищення влади»;

Кнопка 6 – залишити повідомлення працівниками ДФС про порушення вимог ЗУ «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС;

Кнопка 7 – довідкова інформація щодо самостійного пошуку відповідей на запитання у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі та електронної адреси, на яку можна надіслати запитання.

Інформаційно-довідкові послуги надаються з 8:00 до 20:00 (крім суботи та неділі)

Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *