Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

День відкритих дверей в Надвірнянському районному центрі зайнятості

            


            


      До Дня соціальної справедливості був приурочений день відкритих дверей в Надвірнянському районному центрі зайнятості  з метою допомогти учнівській молоді найбільш погодити своїх професійні плани з потребами суспільного виробництва в кадрах конкретних професій та спеціальностей. В заході взяли участь 18 учнів 9 класу Надвірнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
         Розпочала захід головний спеціаліст Надвірнянського районного центру зайнятості Анжела Ментинська, яка звернула увагу учнів на відзначення Міжнарожного Дня соціальної справедливості та дала визначення терміну «справедливість». Діти в свою чергу теж висловлювали своє розуміння цього значення у контексті сучасних соціально-економічних умов. Крім того школярі отримали інформацію щодо принципів діяльності служби зайнятості, послуг, що надає служба зайнятості, питань професійного вибору з урахуванням особистісних характеристик людини та попиту на ринку праці.
        Діти дізналися про призначення та організацію роботи функціонально-просторових секторів: самостійного пошуку, профінформаційного, реєстраційно-приймального, активної підтримки безробітних, про значення правильного вибору професії, про професії (спеціальності), на які є попит у регіоні, перспективні професії, напрями працевлаштування, отримали поняття професійного самовизначення та важелів, які слід враховувати, обираючи професію.
        Учні з цікавістю слухали та запитували про професії, на які є попит на ринку праці. Практичним завданням заходу був психогеометричний тест, який дав можливість визначити головні риси характеру й особливості поведінки. Найбільшою цікавинкою заходу для учнів стала гра «Професійний Брейн-ринг», під час якої школярі продемонстрували свою обізнаність у світі професій.
       При підведенні підсумків заходу особливу увагу присутніх було звернено на ті потреби ринку праці, які викликали необхідність по-новому оцінити профорієнтаційну ситуацію та молодь, як ту частину працездатного населення, яка може найбільш повною мірою відтворити сподівання суспільства на інтенсивний економічний розвиток.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *