Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

ДПІ у Надвірнянському районі інформує

Платники Надвірнянщини сплатили до бюджету понад 181млн. грн. ЄСВ

Платники Надвірнянщини сплатили до бюджету понад 181млн. грн. ЄСВ
За січень-жовтень 2014 року платники Надвірнянщиниперерахували до бюджету 181,1млн. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Зокрема, за жовтень від платників єдиного внеску надійшло 16,9 млн.гривень.
У жовтні цього року до ДПІ у Надвірнянському районіГоловного управління Міндоходів у Івано-Франківськійобласті страхувальниками, які використовують найману працю, подано 841звіт з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, з них 807– електронними засобами зв’язку. Це становить 96% від загальної кількості поданих звітів.
Нагадуємо, що для подання звітності в електронному вигляді достатньо лише отримати в органах Державної фіскальної служби безкоштовний електронний ключ та завантажити відповідне програмне забезпечення.
Подання податкової звітності в електронному вигляді має багато переваг як для платників податків, так і для органів ДФС. Звітність, надіслана до органу ДФС електронною поштою не потребує дублювання на паперових носіях та їх зберігання.
 
Надвірнянськівласники нових транспортних засобів спрямували до місцевого бюджету понад 1млн. грн.
Саме стільки за десять місяців поточного року сплатили власники вперше зареєстрованих в  Україні транспортних засобів.
Нагадаємо, що збір за першу реєстрацію транспортного засобу сплачується перед проведенням першої реєстрації транспортного засобу за місцем його реєстрації. Платниками є юридичні та фізичні особи, які здійснюють першу реєстрацію в Україні транспортних засобів, що визначені як об’єкти оподаткування.
Сума збору обчислюється щодо кожного транспортного засобу як добуток відповідної бази оподаткування, ставки збору та відповідного коефіцієнта, зазначеного у пункті 234.4 статті 234 Податкового кодексу України.
Звільняються від сплати збору лише транспортні засоби будинків-інтернатів для громадян похилого віку та інвалідів, дитячих будинків-інтернатів, пансіонатів для ветеранів війни і праці, геріатричних пансіонатів, реабілітаційних установ для інвалідів та дітей-інвалідів, що фінансуються з державного та місцевого бюджетів. Крім того, до переліку включаються також легкові автомобілі для інвалідів з об'ємом циліндрів двигуна до1500 см.куб., придбані за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів та/або безоплатно передані інвалідам. У разі зміни власника транспортних засобів з вищезазначених організацій на будь-якого іншого, їх нові власники зобов'язані сплатити збір у порядку та на умовах, передбачених розділом VII Податкового кодексу України.
 
Нові податки, сплачені надвірнянцями, додали до бюджету майже 2мільйони
Три місяці тому запроваджено два нових податки – військовий збір та оподаткування пасивних доходів. За цей період платники Надвірнянщиниперерахували до держбюджету 1916,9тис. гривень цих податків, у тому числі — 1884,8тис. гривень військового збору та 32,1тис. гривень податку з пасивних доходів.
Нагадаємо, 1,5% військовий збір запроваджено Законом України від 31.07.2014 № 1621-VIІ. Справляється цей збір із доходів у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв'язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, а також із виграшів у грошові лотереї.
А от механізм оподаткування пасивних доходів введено в дію Законом України від 04.07.2014  № 1588-VII. Серед пасивних доходів, які тепер оподатковуються є, зокрема, такі: проценти, нараховані на суму поточного або депозитного банківського рахунку; процентний або дисконтний дохід за іменним ощадним (депозитним) сертифікатом; процент на вклад члена кредитної спілки;  дохід за іпотечними облігаціями та сертифікатами; відсотки, отримані власником облігацій від їх емітента та інші.
 
Сервісні послуги для платників податків
    Впродовж цього рокуфахівцями Центру обслуговування платників ДПІ у Надвірнянському районінадано 6864адміністративних послуг.
Серед найбільш поширених можна назвати: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. З початку 2014 року видано 4084 реєстраційних номерів, зареєстровано книг обліку доходів та витрат платників єдиного податку – 182, видано 123довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів тим платникам податків, які припиняють підприємницьку діяльність
В приміщенні ДПІ у Надвірнянському районіфункціонує Центр обслуговування платників, в якому створені комфортні умови для відвідувачів. Завітавши до нього,  кожен може безкоштовно вирішити усі свої нагальні податкові питання. В приміщенні Центру можна подати податкову звітність, подати кореспонденцію, отримати різного роду довідки та дозвільні документи, отримати чи внести зміни до облікової картки платника податків, отримати податкову консультацію. В ЦОПі працює Wi-Fi, розміщені інформаційні стенди. Відвідувачі центру мають можливість надавати пропозиції, коментарі та зауваження щодо якості обслуговування платників податків, скориставшись спеціальною скринькою, розміщеною в приміщенні,телефон для довідок  2-35-76.
Як надавати звітність в електронному вигляді навчать  платників уДПІу Надвірнянському районі
У приміщенні Центру обслуговування платників ДПІ у Надвірнянському районі проводять навчання платників податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису та бажають подавати звітність в електронному вигляді.
Такі навчання для нових власників ключів проводятьсяпостійно. Платники вчаться використовувати сучасні можливості, отримують необхідні знання, задають цікавлячі їх питання, а головне – усвідомлюють, що сучасні відносини з податковою будуються на партнерстві, повазі та взаєморозумінні.
За словами фахівців відділуIT та обліку платників , все більше громадян оцінюють переваги подання звітності в електронному вигляді.
 
Підстави для анулювання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями
Ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження на підставі:
 – заяви суб’єкта господарювання;
 – рішення про скасування державної реєстрації суб’єкта господарювання;
 – несплати чергового платежу за ліцензію протягом 30 календарних днів від моменту призупинення ліцензії;
 – рішення суду про встановлення факту незаконного використання суб’єктом господарювання марок акцизного збору (стосовно імпортерів);
– рішення суду про встановлення факту торгівлі суб’єктом господарювання алкогольними напоями або тютюновими виробами без марок акцизного збору;
– рішення суду про встановлення факту переміщення суб’єктом господарювання алкогольних напоїв або тютюнових виробів поза митним контролем;
– порушення вимог статті 15 прим.3 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях.
Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб’єктом господарювання письмового розпорядження про її анулювання.
Державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів здійснюється відповідно до Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР (із змінами та доповненнями).
 
Про зміни щодо деяких питань оподаткування благодійної допомоги
Законом України від  02.09.2014 № 1668-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо деяких питань оподаткування благодійної допомоги» підрозділ 4 розділу XX «Перехідні положення» доповнено положеннями, що тимчасово, на період проведення антитерористичної операції, до інших витрат звичайної діяльності без обмежень, передбачених підпунктом "а" підпункту 138.10.6 пункту 138.10 статті 138 цього Кодексу, включаються суми коштів або вартість спеціальних засобів індивідуального захисту (касок, бронежилетів, виготовлених відповідно до військових стандартів), технічних засобів спостереження, лікарських засобів та медичних виробів, засобів особистої гігієни, продуктів харчування, предметів речового забезпечення, а також інших товарів, виконаних робіт, наданих послуг за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, які добровільно перераховані (передані) Збройним Силам України, Національній гвардії України, Службі безпеки України, Службі зовнішньої розвідки України, Державній прикордонній службі України, Міністерству внутрішніх справ України, Управлінню державної охорони України, Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України, іншим утвореним відповідно до законів України військовим формуванням, їх з'єднанням, військовим частинам, підрозділам, установам або організаціям, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення проведення антитерористичної операції.
Податковий кодекс України не містить спеціальних вимог щодо підтвердження вищевказаних витрат. Отже, такі витрати визнаватимуться на підставі первинних документів, обов’язковість ведення яких передбачена правилами бухгалтерського обліку.
 
Місячну звітність з ПДВ за новими формами вперше необхідно здати за грудень 2014 року
4 листопада 2014 року в Офіційному віснику України №86 було опубліковано наказ Мінфіну від 23.09.2014 № 966 «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість».
Наказом затверджені наступні форми:
– податкової декларації з податку на додану вартість;
-уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок;
-розрахунку податкових зобов'язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованих як платник податку на додану вартість, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України.
Наказ набирає чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування.
Отже податкову декларацію з ПДВ за новою формою необхідно буде подати:
– для місячної звітності – за грудень 2014 року;
– для квартальної звітності – за I квартал 2015 року.
Маєш ліцензію на торгівлю алкоголем – прозвітуй!
Суб’єкт господарювання, який отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями зобов'язаний подавати до контролюючого органу розрахунок збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства. При цьому, зазначений розрахунок подається незалежно від наявності у платників об’єкта оподаткування. Тобто, звітувати слід навіть у випадку, якщо діяльність з продажу алкогольних напоїв та пива з моменту отримання ліцензії не здійснювалася.
Нагадаємо, що розрахунок збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства подається щомісячно до податкової інспекції за місцем взяття на облік, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного місяця.
Сплатити задекларовану суму збору слід протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання розрахунку. Звертаємо увагу платників цього збору, що за жовтень необхідно розрахуватись з бюджетом не пізніше 28 листопада.
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *