ДПІ в Надвірнянському районі інформує

        Платники Надвірнянщини спрямували до бюджетів майже 168 мільйонів гривень податків

        Платники Надвірнянщини спрямували до бюджетів майже 168 мільйонів гривень податків
До Державного бюджету за січень-травень 2014 року платники податків сплатили 127млн. 600 тис. грн.  Від плати за користування надрами надійшло 105 млн. 600 тис. грн., що на 22 млн. грн. більше ніж за аналогічний період 2013 року. Податку на прибуток надійшло 15 млн. 900 тис. грн. Податку на додану вартість сплачено 3 млн. 300 тис. грн., а збору за спеціальне використання лісових ресурсів 450 тис. грн.
З початку року Надвірнянський місцевий бюджет поповнився на 40 млн. 600 тис. грн. Сплата податку на доходи фізичних осіб, який займає найбільшу питому вагу в надходженнях місцевих скарбниць, перевищила минулорічну на 920 тис. грн. та склала 32 млн. 200 тис. грн. Земельного податку надійшло понад 2млн. 300 тис. грн., зокрема від землекористувачів – юридичних осіб 1 млн. 900 тис. грн., фізичних осіб –майже 400 тис. грн.
Таких результатів досягнуто завдяки удосконаленню адміністрування податків та тісній співпраці з сумлінними платниками. 
«Ми вдячні представникам бізнесу за відповідальність і сумлінне ставлення до сплати податків»,- зазначив начальник ДПІ Василь Гнатюк.
 
До місцевого бюджету Надвірнянськогорайону надійшло майже 3 мільйонигривень єдиного податку
З початку року „спрощенці”, зареєстровані на території району, сплатили 2734,4тис.грн. єдиного податку, що в порівнянні з цим же періодом минулого року на 54,5тис.грн. більше.
Слід зазначити, що понад  77відсотків сум сплачено фізичними особами-підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування, решта – юридичними особами-суб”єктами господарювання.
Забезпечення стабільних надходжень від сплати єдиного податку вдалося досягти завдяки вдосконаленню обслуговування платників податків і створенню комфортних умов для діяльності малого бізнесу. Так, у цьому році продовжено мораторій на перевірки цієї категорії платників. Крім того, для спрощення документообігу з 2014 року підприємцям, які працюють на спрощеній системі оподаткування, свідоцтва платника єдиного податку вже не потрібно отримувати, замість них зареєстрований платник може за бажанням безкоштовно отримати витяг з Реєстру платників єдиного податку.
 
 
 
Для переходу на спрощену систему оподаткування з III кварталу подайте заяву до 13 червня 2014 року
Платники податків, які бажають перейти на спрощену систему оподаткування з загальної, подають відповідну заяву до контролюючого органу за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Тобто, для переходу на спрощену систему оподаткування з III кварталу останнім днем для подачі заяви є 13 червня 2014 року.
До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.
Міністерство доходів і зборів України нагадує, що такий перехід можливий один раз протягом календарного року.
Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, платником податків дотримано вимоги, встановлені пунктом 291.4 статті 291 Податкового кодексу України.
Порядок подання платником інших податків і зборів заяви про перехід на спрощену систему визначено пп. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ.
 
Плата за землю поповнила місцеві бюджети Надвірнянщини на 2,3мільйони гривень
Протягом травня цього року до місцевих бюджетів району надійшло 446 тис.гривень плати за землю.«На сьогодні в ДПІ у Надвірнянському районі з юридичних осіб-234 платники сплачують плату за землю , 112-орендну плату та фізичні особи-підприємці -150 є платниками плати за землю і 237 платниками орендної плати», – зазначила заступник начальника інспекції Оксана Пліщук.
Зокрема, юридичні особи сплатили більше 1,9млн гривень, а фізичні особи – 0,4млн гривень цього платежу.
У загальній сумі надходжень до місцевих бюджетів регіону від сплати податкових платежів плата за землю має важливе значення, її питома вага складає близько 6%.
Загалом за 5 місяців цього року до бюджету районунадійшло2,3млн грн даного платежу.
 
 
Порядок заповнення уточнюючого податкового розрахунку
за формою 1-ДФ.
 Порядок заповнення звітного нового та уточнюючого податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) (далі – податковий розрахунок) є однаковим. Вони подаються на підставі інформації з попередньо поданого податкового розрахунку і містять інформацію лише за рядками й реквізитами, які уточнюються. Для заповнення також використовується інформація з повідомлень про виявлені помилки, які відправляються контролюючими органами до податкового агента.
Для вилучення одного помилкового рядка з попередньо введеної інформації потрібно повторити всі графи такого рядка і у графі 9 указати ”1” – на виключення рядка.
Для введення нового або пропущеного рядка потрібно повністю заповнити всі його графи і у графі 9 указати ”0” – на введення рядка.
Отже, для заміни одного помилкового рядка іншим потрібно виключити помилкову інформацію та ввести правильну інформацію, тобто повністю заповнити два рядки, один з яких виключає попередньо внесену інформацію, а другий вносить правильну інформацію. У такому разі в першому рядку в графі 9 указується «1» – рядок на вилучення, а в другому – «0» – рядок на введення.
Форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма
№ 1ДФ) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затверджені наказом Міністерства доходів і зборів України від 21.01.2014 № 49, який набрав чинності з 1 квітня 2014 року.
Також, з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі (дане питання у категорії 103.25). Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб – портал Міндоходів (вкладинка «Інформаційно – довідковий ресурс»).
 
Товари, дорожчі за 150 євро, потрібно декларувати на митниці.
Прийнятий 10 квітня 2014 року Закон України «Про внесення змін до Митного Кодексу України» змінив умови оподаткування товарів, що переміщуються (пересилаються) на митну територію України на адресу одного одержувача в одній депеші від одного відправника у міжнародних поштових відправленнях, на адресу одного одержувача в одному вантажі експрес-перевізника від одного відправника у міжнародних експрес-відправленнях, а також товарів (крім підакцизних), що переміщуються у несупроводжуваному багажі. Так, товари (крім підакцизних), що переміщуються (пересилаються) у такий спосіб і сумарна вартість яких не перевищує еквівалент 150 євро, підлягають усному декларуванню на підставі товаросупровідних документів та не є об’єктами оподаткування митними платежами.
Слід зазначити, що раніше сумарна вартість таких товарів мала б не перевищувати еквівалент 300 євро. 
Товари (крім підакцизних), що переміщуються (пересилаються) у міжнародних поштових, міжнародних експрес-відправленнях, несупроводжуваному багажі, сумарна фактурна вартість яких перевищує еквівалент 150 євро, але не перевищує еквівалент 10000 євро, або переміщуються (пересилаються) без дотримання умов, передбачених частиною п’ятою цієї ст. 374 Митного Кодексу України, підлягають письмовому декларуванню в порядку, встановленому для громадян, та оподатковуються ввізним митом за ставкою 10 відсотків та податком на додану вартість за ставкою, встановленою Податковим кодексом України. Базою оподаткування для таких товарів є частина їх сумарної фактурної вартості, що перевищує еквівалент 150 євро.
Утворено Державну фіскальну службу
6 червня п.р. набрала чинність постанова Кабінету Міністрів України  від 21 травня 2014 року №160 "Про утворення Державної фіскальної служби".
"Утворити Державну фіскальну службу як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, реорганізувавши Міністерство доходів і зборів шляхом перетворення", – сказано в документі.
Також уряд вирішив визнати такою, що втратила чинність постанову Кабміну від 1 березня 2014 року № 67 "Про ліквідацію Міністерства доходів і зборів".
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *