ДПІ в Надвірнянському районі інформує

ДПІ у Надвірнянському районі інформує.
 
Дорогі ветерани Державної податкової служби України!
 Щиро вітаю Вас з Днем вшанування пенсіонерів і ветеранів Державної податкової служби України!
Саме Ваш значний внесок у реалізацію податкової політики та сумлінна багаторічна праця сприяли становленню податкової служби, зміцненню авторитету професії податківця.

ДПІ у Надвірнянському районі інформує.
 
Дорогі ветерани Державної податкової служби України!
 Щиро вітаю Вас з Днем вшанування пенсіонерів і ветеранів Державної податкової служби України!
Саме Ваш значний внесок у реалізацію податкової політики та сумлінна багаторічна праця сприяли становленню податкової служби, зміцненню авторитету професії податківця.
Хочу побажати Вам міцного здоров’я, достатку і благополуччя, щастя та довгих років активного життя, тепла людських стосунків, родинного затишку та мирного неба над головою!
 
З повагою,начальник ДПІ у Надвірнянському районі Василь Гнатюк.
 
Плата за шкідливі звички поповнила бюджет Надвірнянщини майже на 700 тис.гривень
Цього року платники Надвірнянщини за право торгувати алкоголем та цигарками сплатили до місцевої  казни 690,7 тис. гривень. Таким суб’єктам господарювання  видано 967 ліцензій, з них на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями – 526 та на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами-441.
Нагадаємо, з 4 вересня 2014 року набрав чинності Закон від 12.08.2014 № 1638-VII «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», яким передбачено посилення контролю за обігом підакцизних товарів і правил торгівлі горілчаними виробами
Зокрема, у разі встановлення оптової чи роздрібної торгівлі алкогольними напоями та сигаретами без ліцензії застосовується штраф у розмірі 200% від вартості отриманої партії товару, але не менше 17 тис. грн. (до цього часу – 1,7 тис. грн.).
За роздрібну торгівлю алкоголем через касовий апарат, не зазначений у ліцензії нараховується штрафна санкція в розмірі 200% вартості реалізованої через такий апарат продукції, але не менше 10 тис. грн. (до цього – 1 тис. грн.).
 
Надвірнянське підприємство порушило законодавство більш як на 660 тис. гривень
Внаслідок допущених порушень законодавства, одному з підприємств району донараховано 664,3 тис.грн. податків та штрафних санкцій. Про це повідомив начальник відділу податкового аудиту ДПІ у Надвірнянському районі Дмитро Гандзюк.
Перевіркою встановлено, що підприємством здійснювалась реалізація паливних матеріалів за цінами нижчими ціни придбання. Як результат, підприємство занизило ПДВ в сумі 269,1 тис.гривень, яку все ж довелось сплатити до бюджету.
Також, юридична особа, отримавши від постачальника неналежним чином оформлені податкові накладні, зайво включила до податкового кредиту податок на додану вартість в сумі 173,8 тис.грн.
Донараховані кошти надійшли до державного бюджету в повному обсязі.
На посадову особу складено протокол про притягнення до адміністративної відповідальності, міра якої буде визначатися в судовому порядку.
У результаті заходів з протидії «тіньовій» зайнятості надвірнянські  податківці легалізували 115 неоформлених працівників
Районною робочою групою зі сприяння легалізації тіньової зайнятості населення та тіньової заробітної плати, до складу якої входять працівники податкового органу, проводяться перевірки суб’єктів підприємництва.
Загалом на предмет дотримання законодавства про працю у районі  цьогоріч обстежено 232приватних підприємців – фізичних осіб. Результатом цих перевірок стало виявлення 115осіб, які працювали на своїх роботодавців без оформлення трудових договорів, отримуючи заробітну плату «у конвертах»та легалізовано заробітної плати на суму 172,7 тис.грн.
Наразі всі ці працівники уклали зі своїми роботодавцями трудові угоди, отже місцевий бюджет таким чином отримав додаткові податкові відрахування, натомість самі наймані працівники відтепер матимуть соціальний захист та державні гарантії згідно з чинним законодавством.
Крім того, в ході перевірки виявлено
 «Виходячи із завдань, поставлених перед відділенням на 2014 рік основні зусилля працівників податкової служби району спрямовані насамперед на забезпечення надходжень до бюджетів усіх рівнів», – підкресланачальника відділу контрольно-перевірочної роботи доходів і зборів з фізичних осіб Марія Модіна.
 
 
ДФС України роз’яснює правильність заповнення документів при сплаті коштів за результатами контрольно-перевірочної роботи
Державна фіскальна служба України наголошує на правильності заповнення поля "Призначення платежу" в розрахунковому документі на сплату коштів до бюджету. При цьому необхідно керуватися  «Порядком заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, який затверджений наказом  Міндоходів України від 22.10.2013№ 609.
Зокрема, Порядком передбачено, що до результатів проведеної контрольно-перевірочної роботи підрозділам податкового та митного аудиту враховуються наступні коди видів сплати:
– 130 – сплата грошового зобов'язання, визначеного за результатами камеральної перевірки підрозділів податкового та митного аудиту;
– 131 – сплата грошового зобов'язання, визначеного за результатами документальної/фактичної перевірки підрозділів податкового та митного аудиту;
– 134 – сплата грошового зобов'язання, визначеного за результатами перевірки підрозділів податкового та митного аудиту (інші надходження);
– 354 – сплата грошового зобов'язання, визначеного за результатами документальної невиїзної перевірки підрозділів податкового та митного аудиту;
– 355 – сплата грошового зобов'язання, визначеного за результатами документальної виїзної перевірки підрозділів податкового та митного аудиту.
При сплаті грошового зобов'язання, визначеного за результатами документальної/фактичної перевірки підрозділів податкового та митного аудиту, поле "Призначення платежу" розрахункового документа заповнюється наступним чином:

 

*

;131 ; сплата грошового зобов'язання, визначеного за результатами документальної/фактичної перевірки підрозділів податкового та митного аудиту ; ; ;
1 2 3 4 5 6 7

 

1 – службовий код (*);
2 – код виду сплати (131);
3 – код за ЄДРПОУ платника, який здійснює сплату;
4 – друкується роз'яснювальна інформація про призначення платежу (сплата грошового зобов'язання, визначеного за результатами документальної/фактичної перевірки підрозділів податкового та митного аудиту);
5 – не заповнюється;
6 – не заповнюється;
7 – не заповнюється.
Детальніше про порядок заповнення документів на переказ коштів до бюджету наведено в листі ДФС України від 24.10.2014 № 8407/7/99-99-06-01-17 «Про проведення роз’яснювальної роботи».
 
ДФС в області: незабаром кампанія декларування доходів – отримайте електронні ключі сьогодні
Головне управління ДФС в Івано-Франківській області нагадує, що з 1-го січня 2015 року стартує кампанія декларування громадянами майнового стану та доходів, отриманих ними протягом 2014 року.
Для спрощення процедури подання декларації в органах Державної фіскальної служби функціонує сервіс «Декларування oн-лайн». Скориставшись цим сервісом, фізичні особи матимуть змогу подати податкову декларацію про майновий стан та доходи в електронному вигляді. Звітування в електронному вигляді дає можливість зекономити час та кошти, а також отримати арифметичний контроль за показниками декларації та підтвердження щодо прийняття звітності.
Щоб подати податкову декларацію до контролюючих органів засобами електронної пошти  необхідно:
– отримати електронний цифровий підпис. В Івано-Франківській області ЕЦП безкоштовно видається в 3 представництвах Акредитованого центру сертифікації ключів, які розміщені у приміщеннях Центрів обслуговування платників при ДПІ в м.Івано-Франківську, Калуської та Коломийської ОДПІ;
– завантажити із сайту АЦСК інсталяційний пакет програмного забезпечення «Програмний комплекс користувача ЦСК». Встановити програмне забезпечення на персональному комп’ютері та виконати необхідні налаштування допоможе інструкція користувача;
– авторизуватися за допомогою особистого електронного ключа та розпочати роботу.
 Для отримання послуги ЕЦП фізичним особам необхідно надати наступні документи:
•        заповнену та підписану Реєстраційну картку (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця) у двох примірниках;
•        копію паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника паспорту (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
•        копію облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
 
У випадку втрати документів платник податків повинен повідомити податкову інспекцію
У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, платник податків зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому Податковим кодексом України для подання податкової звітності, та контролюючий орган, яким було здійснено митне оформлення відповідної митної декларації.
Крім того, платнику необхідно відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.
Нагадаємо, для цілей оподаткування платник податків повинен вести облік доходів, витрат та інших показників на підставі зазначених документів. Формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами – не допускається.
Суб’єкт господарювання зобов’язаний забезпечити зберігання документів (вказаних в абзаці першому), а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи.
 
Як надати пояснення до декларації, якщо звітуєте в електроннійформі
Платники податків мають змогу подати податкові декларації (розрахунки) засобами електронного зв’язку. У разі, якщо у них виникає необхідність, подати разом з такою декларацією можна  доповнення до неї. Вони складаються в довільній формі, не мають затвердженого формату (стандарту) електронного вигляду та вважаються невід’ємною частиною податкової декларації. Це можна  зробити  наступним чином.
Пояснення, копії дозволів, тощо  подаються до контролюючих органів особисто або через уповноважену на це особу. Також, такі доповнення до декларації можна надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення. Крім того, таке доповнення подається з поясненням мотивів його подання.
Нагадаємо: податкова декларація подається за вибором платника, в один із таких способів:
а) особисто платником або уповноваженою на це особою;
б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
в) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
При поданні податкових документів в електронній формі телекомунікаційними каналами зв’язку платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.
Зазначимо, що відповідна норма визначена пунктом 46.4 статті 46, пунктом 49.3 статті49 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями та Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженого наказом ДПА України від 10.04.08 №233.
 
При здачі нерухомості в оренду платіть податок
Якщо фізична особа-орендодавець у 2014 році здає квартиру в оренду фізичній особі-орендарю, яка не є суб’єктом господарювання, то податок на доходи фізичних осіб орендодавець має сплачувати щокварталу протягом 2014 року. При цьому податкову декларацію слід подати до 01.05.2015 року. Такі доходи від надання в оренду нерухомості підлягають оподаткуванню за ставкою 15 (17) %.
Нагадаємо, що доходи від надання майна в лізинг, оренду або суборенду (строкове володіння та/або користування) включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку. У разі, якщо орендар є фізичною особою, яка не є суб’єктом господарювання, особою, відповідальною за нарахування та сплату податку до бюджету, є платник податку – орендодавець.
Орендодавець самостійно нараховує та сплачує податок до бюджету протягом 40 календарних днів після останнього дня такого звітного кварталу. При цьому, сума отриманого доходу, сума сплаченого протягом звітного податкового року податку та податкового зобов’язання за результатами такого року відображаються у річній податковій декларації про майновий стан і доходи.
У разі нотаріального посвідчення договору оренди об’єктів нерухомості нотаріус зобов’язаний надіслати інформацію про такий договір контролюючому органу за податковою адресою платника податку-орендодавця. При цьому, нотаріус несе відповідальність, передбачену законом, за порушення порядку та/або строків подання зазначеної інформації.
Особливості нарахування та оподаткування доходів від надання нерухомості в оренду (суборенду), житловий найм визначено ст. 170 Податкового кодексу України.
 
Декларація з податку на прибуток за підсумками трьох кварталів 2014 року: кому слід подавати?
Право та необхідність подання декларації з податку на прибуток виникає у платника у таких випадках:
– платник податку, який сплачував авансові внески, за підсумками I кварталу 2014 року не отримав прибутку або отримав збиток, мав право подати податкову декларацію та фінансову звітність за I квартал. Такий платник податку авансових внесків у II-IV кварталах 2014 року не здійснює, а податкові зобов’язання визначає на підставі податкової декларації за підсумками першого півріччя, трьох кварталів та за рік, яка подається до податкової інспекції протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);
– платник податку, який за підсумками 2013 року не отримав прибутку або отримав збиток, податкові зобов’язання не нараховував і не мав базового показника для визначення авансових внесків у 2014 роках, а за підсумками I кварталу 2014 року отримав прибуток, повинен подавати податкову декларацію за перше півріччя, три квартали звітного (податкового) року та за звітний (податковий) рік для нарахування та сплати податкових зобов’язань.
Нагадаємо, за підсумками трьох кварталів декларацію з податку на прибуток слід подати не пізніше 10 листопада 2014 року та сплатити податок на прибуток не пізніше 19 листопада 2014 року.
 
Продаж легкового авто вдруге протягом року оподатковується
Сплата податку при продажу (обміну) громадянином рухомого майна іншому громадянину залежить від кількості проданих у звітному році об'єктів такого майна та, власне, від категорії таких об'єктів. 
Так, із доходу громадянина від продажу (обміну) об’єкта рухомого майна протягом звітного року справляється 5% податку на доходи. Водночас, дохід, отриманий громадянином від продажу (обміну) протягом звітного року одного з об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, не оподатковується. Наголошуємо, що у разі продажу двох та більше зазначених об'єктів рухомого майна, сума отриманого доходу оподатковується за ставкою 5%.
Звертаємо увагу, що відповідальність за визначення розміру податку, сплату його до бюджету та визначення кількості продажів об’єктів рухомого  (легкового автомобіля, мотоцикла та моторолера) покладається виключно на громадянина — продавця.
Норми Податкового кодексу зобов'язують нотаріусів звітувати про посвідчення договорів купівлі-продажу об’єкта рухомого майна. Тож дані щодо таких угод автоматично потрапляють до податкової інспекції, відповідно приховати продавцю кількість проданих за рік легкових авто, мотоциклів чи моторолерів не вдасться.
 
 
 
 
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *