Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

ДПІ в Надвірнянському районі інформує

Надвірнянським студентам про шляхи реформування податкової системи
Головний державний інспектор з питань комунікацій Марія Купчак взяла участь у засіданні«круглого столу»на тему «Лабіринти податкової реформи». Цього разу учасниками зустрічібули викладачі та студенти Надвірнянського коледжу.  

Надвірнянським студентам про шляхи реформування податкової системи
Головний державний інспектор з питань комунікацій Марія Купчак взяла участь у засіданні«круглого столу»на тему «Лабіринти податкової реформи». Цього разу учасниками зустрічібули викладачі та студенти Надвірнянського коледжу.  
«Вже традиційно ми зустрічаємося з представниками фіскальної служби, для нас це чудова можливість почути ті питання, що турбують громадськість, а для викладачів та студентів–дізнатися про новації в оподаткуванні»,-відкриваючи засідання «круглого столу» повідомила викладач коледжу Тетяна Богославець.
Студенти презентували матеріали про податкові системи розвинутих країн світу Швейцарії,Японії, Великобританії, Франції, Німеччини, США.
Марія Купчак зазначила, що податкова реформа України – це шлях побудови нової системи взаємовідносин між платниками податків і державою.
За її словами, одним із важливих етапів реформування податкової системи було створення Центруобслуговування платників для забезпечення ефективної організації роботи з надання адміністративних послуг та впровадження нових, переважно електронних сервісів.
Учасники зустрічі ознайомилися зі змінами до Податкового кодексу та інших законодавчих актів України, якими вдосконалено окремі положення чинного законодавства в частині податку на прибуток, податку на доходи фізичних осіб, оподаткування земельних діляноктощо.Ключовою позицією реформи є зниження ставки єдиного внеску для роботодавців, що сприятиме легалізації заробітних плат.
Тамара Горбунова, представник Всеукраїнської професійної бухгалтерської газети «Все про бухгалтерський облік» у Івано-Франківській області, вручила студентам Подяки за старанність, наполегливість та активну участь у житті свого вищого навчального закладу.
Підводячи підсумки, учасники заходу, відзначили, що подібні зустрічі вкрай необхідні, вони на часі і є досить корисними, як для студентів так і для викладачів.
 
 
Програмою «Зимовий туризм» виявлено 4 нелегальних працівників.
На теренах Надвірнянщини зареєстровано 15 суб’єктів підприємницької діяльності, які надають послуги в сфері готельного бізнесу та подорожей.
Врезультаті проведених податківцями з працівниками інспекції праці спільних обстежень суб»єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері торговельної діяльності та які спеціалізуються з надання послуг під час зимового курортного сезону, виявлено 4 неоформлених належним чином найманих працівники.
Зокрема, при перевірці одного з суб»єктів господарювання, виявлено трьох неоформлених найманих працівників та донараховано 42,3 тис грн.. податків.
Також, інший підприємець здійснював перевезення вантажів без ліцензії.  Матеріали перевірок направлено в Надвірнянський районний суд для винесення постанови та в територіальне управління головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області для реагування.
Поступлення від туристичного збору за січень-лютий поточного року до місцевих бюджетів склали 1 тисяча гривень.
 
Цьогоріч податкові доходи місцевих бюджетів Надвірнянщини склали більше 16 мільйонів гривень
Платники Надвірнянщинипротягом січня-лютого 2015 року доправили до казни району 16,4мільйона гривень.
Першість у дохідній структурі казни регіону, звісно, належить податку на доходу фізичних осіб. За бюджетною реформою до місцевих скарбниць нині спрямовується 75 відсотків збору цього податку. У січні-лютому 2015 року ця цифра склала 10,6мільйона гривень.
Малий бізнес наразі утримує друге місце у наповненні місцевих бюджетів. Спрощенці Надвірнянщинивже сплатили до скарбниць району1,4мільйона гривень єдиного податку.
Замикає трійку лідерів наповнення місцевих бюджетів податок на майно. Протягом двох місяців 2015 року його збір склав 1,286 мільйони гривень. З них, 1,271мільйона гривень – це  плата за землю.
Нагадуємо, за податковою реформою сьогодні діють два місцеві податки, а саме:  податок на майно та єдиний податок. У свою чергу за статтею 265 оновленого Податкового кодексу України податок на майно складається з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю. До місцевих зборів належить збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір. До загальнодержавних податків належать: податок на прибуток підприємств, податок на доходи фізичних осіб, податок на додану вартість, акцизний податок, екологічний податок, рентна плата та мито.  
«ДПІ у Надвірнянському районі висловлює вдячність усім платникам податків Надвірнянщини, які у непростій економічній ситуації сумлінно виконують свої зобов’язання перед бюджетом та державою»,-відмітив в.о.начальника ДПІ у Надвірнянському районі Василь Гнатюк.
 
Місцеві бюджети Надвірнянщиниотрималимайже 1,3 мільйони гривень плати за землю
Понад 1,2мільйонигривень плати за землю надійшло від платників податків Надвірнянськогорайону протягом січня-лютого2015 року до місцевих бюджетів. Це на 316тисяч гривень більше, порівняно з минулим роком.
«Плата за землю є одним із джерел дохідної частини місцевої скарбниці. Наповнення місцевого бюджету є нашим пріоритетним завданням. Тому що саме від повноти та своєчасної сплати податків залежить стабільність розвитку Надвірнянщинита соціальний захист наших громадян». – зазначає заступник начальника ДПІ у Надвірнянському районі Оксана Пліщук.
За словами посадовця, землевласники та землекористувачі, наповнюючи бюджет, дбають про розвиток району. Загалом внесок суб’єктів підприємницької діяльності розподіляються наступним чином: юридичні особи сплатили майже 1 мільйон гривень, а фізичні особи – майже 300тисяч
гривень.
 
До податкової інспекції звернулось 4 мешканців Надвірнянщини
Всі органи владних повноважень в ці нелегкі часи повинні стимулювати та підтримувати платників податків та громадян і тому дуже важливим є зворотній зв’язок та партнерські стосунки.
Керівництво інспекції Надвірнянського району приділяє окрему увагу особистому спілкуванню з громадянами. Саме таке спілкування допомагає створити відчуття взаємоповаги, взаєморозуміння та захищеності. За січень-лютий2015 року на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 4громадян. Існує й особиста електронна скринька керівника ДПІ, де кожен запитувач має змогу звернутися безпосередньо до керівника інспекції з важливими для нього питаннями, на які у найкоротший термін буде надано відповідь.

Повідомляємо, що на офіційному порталі ДФС України кожен бажаючий зможе знайти інформацію щодо електронних сервісів ДФС, порядку декларування доходів громадян, єдиного соціального внеску, дізнатись про зміни в податковому законодавстві, а також ознайомитися з новинами державної фіскальної служби, скористатись антикорупційним сервісом ДФС «Пульс»  та інше.

Нагадаємо, що записатись на особистий прийом до посадових осіб ДПІ у Надвірнянському районі можна за телефоном 2-35-76.

Верховна Рада України ухвалила Закон "Про внесення змін до розділу VIІІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (щодо зменшення навантаження на фонд оплати
Законодавчим актом з метою стимулювання легалізації доходів платниками єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування зменшено навантаження на фонд оплати праці шляхом запровадження коефіцієнту 0,4 до розміру єдиного внеску у 2015 році, та коефіцієнт 0,6 до розміру єдиного внеску у 2016 році, за умови:
а) база нарахування єдиного внеску в розрахунку на одну застраховану особу в звітному місяці збільшилась на 20 і більше відсотків у порівнянні з середньомісячною базою нарахування єдиного внеску платника за 2014 рік в розрахунку на одну застраховану особу;
б) після застосування коефіцієнта середній платіж на одну застраховану особу в звітному місяці складе не менше ніж середньомісячний платіж на одну застраховану особу платника за 2014 рік;
в) кількість застрахованих осіб у звітному місяці не перевищує 200% середньомісячної кількості застрахованих осіб платника за 2014. Дана умова не застосовується до фізичних осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, та фізичних осіб, які використовують працю інших осіб на умовах трудового договору (контракту).
Законом також визнано таким, що втратив чинність пункт 3 розділу ІІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов'язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці".
Законопроект зареєстровано за №1863.
 
З 1 липня підприємці – платники єдиного податку третьої групи повинні застосовувати РРО
Починаючи з 1 липня 2015 року фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку третьої групи повинні застосовувати реєстратори розрахункових операцій. З 1 січня 2016 року РРО застосовуватимуть всі платники єдиного податку крім платників  першої групи, а також другої і третьої груп при здійсненні діяльності на ринках, при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі. Такі зміни передбачені Законом України від 28.12.2014 р. № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» – інформують в Головному управлінні ДФС в Івано-Франківській області.
6 березня п.р. з 11-00 год. до 13-00 год. Головне управління ДФС в Івано-Франківській області спільно з інформаційним інтернет – порталом 0342.ua проведе web – конференцію, присвячену питанням застосування РРО та відповідальності за недотримання вимог діючого законодавства. В режимі on-line на запитання платників відповідатиме начальник відділу контролю за проведенням розрахункових операцій та проведення фактичних перевірок управління податкового та митного аудиту Головного управління ДФС в Івано-Франківській області Галій Галина Йосипівна.
Усі бажаючі мають можливість залишити запитання заздалегідь за посиланнямhttp://newsminrd.0342.ua/page/zapitannja-vidpovidi, або безпосередньо під час проведення заходу.
 
Випадки, коли платники податків можуть скористатися податковим компромісом
Методичними рекомендаціями щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу, затвердженими наказом ДФС України від 17.01.2015 № 13, передбачено, що процедура податкового компромісу поширюється на:
1) випадки добровільного декларування платником податків занижених податкових зобов’язань з податку на додану вартість (далі – ПДВ) та податку на прибуток у відповідних податкових звітних періодах до 1 квітня 2014 року (п. 1 підрозд. 9 прим. 2 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ);
2) випадки добровільного декларування платником податків занижених податкових зобов’язань у разі, коли у платника податків незалежно від процедури податкового компромісу за рішенням контролюючого органу розпочата документальна перевірка або складено акт за наслідками такої перевірки (п. 7 підрозд. 9 прим. 2 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ);
3) випадки, коли платник податків отримав податкове повідомлення-рішення, за яким податкові зобов’язання з податку на прибуток підприємств та/або ПДВ не узгоджені відповідно до норм ПКУ (п. 7 підрозд. 9 прим. 2 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ);
4) неузгоджені суми податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або ПДВ, визначені у податкових повідомленнях-рішеннях, щодо яких триває процедура адміністративного оскарження (п. 7 підрозд. 9 прим. 2 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ);
5) неузгоджені суми податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або ПДВ, визначених у податкових повідомленнях-рішеннях, щодо яких триває процедура судового оскарження (п. 7 підрозд. 9 прим. 2 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ).
Слід зазначити, що податковий компроміс з урахуванням строків давності відповідно до вимог Податкового кодексу застосовується до правовідносин, що виникли до 1 квітня 2014 року, та поширюється виключно на податкові зобов’язання з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість незалежно від того, проводилися перевірки контролюючих органів чи ні за такі періоди.
 
Акцизний податок у податковій накладній: відображати чи ні
Згідно пп. 214.1.4 Податкового кодексу України (далі — ПК) базою оподаткування акцизним податком є вартість (з ПДВ) підакцизних товарів, що реалізовані суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі.
Враховуючи зазначене, акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів нараховується на вартість підакцизних товарів, яка, в свою чергу, включає суму ПДВ, розраховану відповідно до п. 188.1 ПК.
Статтею 201 ПК визначено порядок складання податкових накладних, а також зазначені обов’язкові реквізити, які повинні містити податкові накладні. Форма та Порядок заповнення податкової накладної затверджені наказом Міністерства фінансів України від 22.09.2014 р. № 957 (далі — Порядок №957).
Так, пунктом 15 Порядку визначено порядок заповнення окремих рядків податкових накладних. У податковій накладній відображається, зокрема окремо вартість товару, що постачається, (без урахування ПДВ), яка є базою оподаткування ПДВ, та сума ПДВ, що нараховується на вартість такого товару.
Відображення у податковій накладній суми акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів ПК та Порядком не передбачено.
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *