ДПІ в Надвірнянському районі інформує

Деклараційна кампанія 2015 року закінчується 30 квітня
Кампанія декларування доходів, отриманих в 2014 році добігає кінця. У громадян залишилося тижнень, щоб виконати свій громадський обов’язок – подати річну декларацію про доходи.
Нагадаємо, що річну декларацію про майновий стан і доходи зобов»язаний подати платник податку в випадках:

Деклараційна кампанія 2015 року закінчується 30 квітня
Кампанія декларування доходів, отриманих в 2014 році добігає кінця. У громадян залишилося тижнень, щоб виконати свій громадський обов’язок – подати річну декларацію про доходи.
Нагадаємо, що річну декларацію про майновий стан і доходи зобов»язаний подати платник податку в випадках:
-у разі отримання доходів, з яких при їх нарахуванні чи виплатіі податок не утримувався;
-у разі отримання доходів від особи, яка не є податковим агентом;
У разі отримання іноземних доходів.
Ми закликаэмо громадян не зволікати та своєчасно подати декларації, адже декларування доходів – це не тільки виконання громадянами свого конституційного обов’язку, а і частинка внеску кожного у добробут нашої держави!
В разі виникнення питань стосовно декларування, за безкоштовною консультацією можна звернутися до Центру обслуговування платників ДПІ у Надвірнянському районі.
Висловлюємо вдячність громадянам, які вже задекларували свої доходи за минулий рік, і нагадуємо, що деклараційна кампанія триває до 1 травня. Наголошуємо, що останній день подання декларації про майновий стан і доходи – 30 квітня 2015 року.
 
Студенти з цікавістю слухали доповідачів, задавали запитанняяк про адміністрування різних податків, так і про роботу у стінах цього відомства.
 
На веб-порталі ДФС України працює більше десяти корисних сервісів для платників податків
Для якісного обслуговування платників податків та забезпечення умов для швидкого та комфортного процесу адміністрування податків на офіційному веб-порталі ДФС України запроваджено 14 сервісів, якими сьогодні користуються більшість платників податків. Одним з них є загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (далі «ЗІР»).
Робота «ЗІР» направлена на забезпечення суспільства своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією. Інформаційне наповнення «ЗІР» здійснюється на підставі функціональних повноважень ДФС, з урахуванням результатів всебічного аналізу інформації про потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру (щорічно понад 1 млн. звернень) та з метою зменшення витрат часу представників бізнесу на спілкування з державою.
У розділі «Запитання – відповіді з Бази знань» реалізована можливість самостійного пошуку інформації, шляхом ознайомлення з редакціями відповідей на запитання, з якими звертаються клієнти до Контакт-центру по телефону, електронній пошті та письмово.
Розділ «Нормативні та інформаційні документи» містить нормативні та інформаційні документи з питань оподаткування, митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та електронного цифрового підпису, інших питань законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС, а також іншу інформацію стосовно роботи органів ДФС.
Розділ «Письмові консультації» наповнюється витягами з письмових консультацій, підготовлених ІДД ДФС на типові звернення суб’єктів господарювання та громадян.
Розділ «Коментарі та пропозиції» надає можливість працівникам органів фіскальної служби здійснювати зворотній зв’язок з модератором «ЗІР» шляхом залишення коментарів-пропозицій до запитань – відповідей з Бази знань, з метою прийняття участі у формуванні та вдосконаленні автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. У подальшому таку можливість з використанням електронного цифрового підпису матимуть і зовнішні користувачі.
Сервіс забезпечує можливість пошуку інформації по певному податку, напрямку діяльності, в тому числі з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації, при цьому не лише по запитаннях-відповідях, розміщених в Базі знань, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані з використання Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів, а в перспективі запровадження інтерактивних посилань на взаємопов’язані документи.
Понад 2мільйонагривень спрямовано на розвиток української армії від платників Надвірнянщини
Впродовж січня-березня поточного року платники Надвірнянського району перерахували до державного бюджету 2,2 млн. грн. військового збору.
ДПІ у Надвірнянському районі нагадує, що справляння військового збору продовжено до набрання чинності рішення Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України.
Військовий збір було запроваджено з 3 серпня 2014 року за ставкою 1,5відс. від об’єкта оподаткування. Його платниками є фізичні особи – резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і іноземні доходи, нерезиденти з доходами, отриманими в Україні, та податкові агенти.
Об’єктом оподаткування збором для резидентів є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід; доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання); іноземні доходи – доходи (прибуток), отримані з джерел за межами України.
Об'єктом оподаткування нерезидента є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід з джерела його походження в Україні; доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання).
 
Правомна податковий компромісскористались 3 надвірнянські підприємства
З початку дії податкового компромісу до ДПІ у Надвірнянському районі надійшло 3 заяви від підприємств, які хотіли б скористатися правом участі у даній процедурі. На всі 3заявибуло надано позитивну відповідь. Про це повідомив начальник ДПІ Василь Гнатюк.
Керівник інспекції підкреслив, що від цієї процедури до державного бюджету надійде 50,97 тис.гривень податку на додану вартість та 2,28 податку на прибуток підприємств.
 
Надвірнянські користувачі лісових ресурсів збагатили бюджет більш як на 1,6 мільйона
Користувачі лісових ресурсів протягом січня – березня 2015 року перерахували до бюджету 1,64 мільйони гривень.  Це майже на 1млн. грн. або на 88відс. більше минулорічних показників.
Заступник начальника інспекції Оксана Пліщук відмітила, що сплачуючи рентну плату за використання лісових ресурсів, платники дбають про покращення екологічної ситуації в районі та збереження чистого повітря. До того ж, природні ресурси вичерпуються і держава повинна спрямовувати кошти на їх відновлення.
Платниками рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів стали колишні платники скасованого збору за спеціальне використання лісових ресурсів. 
 
Менше трьох місяців залишилося працювати без РРО та санкцій
У 2015 році передбачено значне розширення сфери застосування РРО відповідно до внесених змін до законодавства Законом України від 28.12.2014 р. №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі – Закон №71-VIII).
Згідно з п.296.10 ст.296 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями платники єдиного податку другої і третьої (фізичні особи – підприємці) груп при здійсненні діяльності на ринках, при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі, а також платники єдиного податку першої групи не застосовують реєстратори розрахункових операцій.
Вимоги щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій набирають чинності:
для платників єдиного податку третьої групи – з 01.07.2015;
для платників єдиного податку другої групи – з 01.01.2016 (абз. 5 п. 1 розд. ІІ «Перехідні положення» Закону №71-VIII).
Платники єдиного податку другої і третьої (фізичні особи-підприємці) груп, крім визначених у п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України, які з 01.01.2015 р. до 30.06.2015 р. включно почали застосовувати у власній господарській діяльності зареєстровані, опломбовані в установленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО, з дати початку застосування РРО до 01.01.2017 р. звільняються від проведення відповідно до норм цього Кодексу перевірок з питань дотримання порядку застосування РРО.
При цьому слід звернути увагу на те, що з моменту обрання РРО з метою його придбання до моменту введення в експлуатацію необхідно понад два місяці, або близько 80 календарних днів. Крім обмежень в часі далеко не позитивно впливає і те, що РРО потрібно придбати декільком тисячам платників Львівської області, тому зволікання чи відкладання придбання касового апарату на червень може не тільки позбавити змоги скористатись правом не підлягати перевіркам до 1 січня 2017 року, але і призвести до того, що платник податків не встигне зареєструвати РРО та почати застосовувати його з 1 липня 2015 року, з дати початку застосування штрафних санкцій.
Також введено використання РРО для:
– суб’єктів електронної комерції, тобто продажу товарів через мережу Інтернет;
– постачальників послуг;
– купівлі-продажу валюти;
– приймання готівки для подальшого перерахування (апарати самообслуговування та ін).
Суб’єкти господарювання при продажу товарiв у мережi Інтернет, у тому числi фiзичнi особи – пiдприємцi платники єдиного податку 2 та 3 груп (починаючи iз визначеного Кодексом для кожної групи термiну), повиннi застосовувати РРО та видавати покупцю розрахунковий документ встановленої форми.
Розширена сфера застосування РРО пiдприємствами, якi надають послуги (перукарнi, салони краси, спортивнi клуби, хiмчистки, сервiснi центри з ремонту побутової технiки тощо). Пiдприємства сфери послуг при проведеннi розрахункiв мають застосовувати РРО на загальних пiдставах.
РРО мають застосовуватись при здiйсненнi операцiй з купiвлi-продажу iноземної валюти, а також операцiй комерцiйних агентiв банкiв з приймання готiвки для подальшого її переказу, в тому числi iз застосуванням програмно-технiчних комплексів самообслуговування (далi – ПТКС).
При цьому, суб’єкти господарювання, якi використовують ПТКС (у тому числi не тiльки для переказу готiвкових коштiв, а також i для оплати товарiв, послуг) при розрахунках за реалiзованi товари (наданi послуги) повиннi видавати покупцевi розрахунковий документ встановленої форми (фiскальний чек) з 1 січня 2015 року.
З 1 сiчня 2015 року дозволяється первинна реєстрацiя лише реєстраторiв розрахункових операцiй, якi створюють контрольну стрiчку в електроннiй формi, та електронних таксометрiв, автоматiв з продажу товарiв (послуг), реєстраторiв розрахункових операцiй з купiвлi-продажу iноземної валюти.
Дозволяється до 1 сiчня 2016 року використання електронних контрольно-касових апаратiв, введених в експлуатацiю до 1 сiчня 2015 року, що створюють контрольну стрiчку в друкованому виглядi та подають до фіскальних органiв по дротових або бездротових каналах зв’язку тiльки iнформацiю про обсяг розрахункових операцiй, виконаних у готiвковiй та/або в безготiвковiй формi, яка мiститься в їх фiскальнiй пам’ятi, i при цьому не подають електронних копiй розрахункових документiв».
Тому користувачі зареєстрованих та введених в експлуатацiю до 01.01.2015 р. електронних контрольно-касових апаратiв, що подають до фiскальних органiв тiльки iнформацiю про обсяг розрахункових операцiй (X- звiти), протягом цього року повинні доопрацювати або замiнити iснуючу касову технiку на таку, яка забезпечує подання по електронних каналах зв’язку електронних копiй розрахункових документiв i фiскальних звiтних чекiв.
Згадані вище суб’єкти господарювання, якi з 01.01.20105 року мають застосовувати РРО, звiльняються вiд санкцiй за порушення вимог цього Закону до 1 липня 2015 року, що дає їм змогу зареєструвати, ввести в експлуатацiю вiдповiднi РРО для виконання вимог чинного законодавства.
 
Про податок на нерухоме майно
Декларування доходів, сплата податкових зобов'язань – це необхідна складова цивілізова- них відносин між державою та її громадянами. Сплата податків у цілому світі є питанням престижності та честі. Тому декларувати податкові зобов'я- зання та повною мірою сплачувати їх вкрай необхідно, бо змінити життя людей на краще можливо лише маючи стабільний і наповнений бюджет.
Місцеві податки мають велике значення для розвитку району: внутрішня інфраструктура, місцеві пам'ятки, дороги – їхній стан прямо пропорційно залежить від наповнення місцевої казни. Основним бюджетоутворюючим місцевим податком, який лишається в казні місцевих бюджетівє податок на майно. Він включає в себе: транспортний податок, податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та плату за землю.
З метою поліпшення економічно-соціального розвитку Надвірнянського району ДПІ у Надвірнянському районізвертається до кожного громадянина з проханням свідомо виконувати свій конституційний обов’язок – добровільно сплачувати податкові зобов'язання. Завітавши до податкової інспекціїраз ви можете отримати податкові консультації стосовно правильності нарахування податкових зобов’язань по всіх податках і зборах.
Громадян, які мають право власності або право користування земельною ділянкою також запрошуємо до 1 липня відвідати ДПІ, адже земельний податок – вагомий бюджетоутворюючий місцевий податок, який лишається в розпорядженні громади, використовується як джерело для фінансування заходів, направлених на раціональне використання та охорону земель, підвищення родючості ґрунтів, відшкодування витрат власників землі і землекористувачів, пов’язаних з господарюванням на землях гіршої якості, на ведення земельного кадастру, здійснення землеустрою та моніторингу земель, розвиток інфраструктури населених пунктів тощо.
ДПІ у Надвірнянському районі звертається до платників орендної плати та плати за землю з проханням належного виконання обов’язку зі сплати за землю та орендної плати за користування земельними ділянками державної та комунальної форми власності і нагадуємо, що сума орендної плати, що виплачується за договором оренди рухомого (нерухомого) майна підлягає оподаткуванню військовим збором на загальних підставах за ставкою 1,5%.
В зв'язку з численним змінами в податковому законодавстві стосовно оподаткування об'єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб радимо громадянам завітати до ЦОП за місцем реєстрації, для звірки даних та вірного нарахування (правильного визначення) податкового зобов'язання. Фізичні особи в 2015 році будуть cплачувати податок на нерухомість за 2014 р. за ставками, які діяли в 2014 році протягом 60 календарних днів з дня отримання повідомлення рішення від органу ГФС.
 
Дохід від здачі в оренду квартири – оподатковується
Особливості оподаткування доходів фізичних осіб від здачі в оренду нерухомості (житла) визначено статтею 170 Податкового кодексу. При цьому слід врахувати, що в залежності від того, кому громадянин здає в оренду нерухомість, буде змінюватись відповідальна особа за нарахування та сплату до бюджету податку на доходи фізичних осіб.
У випадку здавання в оренду громадянином України нерухомого майна суб’єктам господарської діяльності (юридичним особам або фізичним особам – підприємцям) податковим агентом буде орендар. Податок на доходи фізичних осіб утримується орендарем під час виплати таких доходів за їх рахунок.
Якщо громадянин здає в оренду об’єкт нерухомості фізичній особі, яка не є суб’єктом господарювання, то такий орендодавець подає податкову декларацію до органів ДФС. В ній самостійно нараховує і, відповідно, сплачує податок до бюджету в строки, встановлені Податковим кодексом України. Декларація подається до 1 травня року, що настає за звітним, до податкової інспекції за податковою адресою платника податку. Форма декларації затверджена наказом Міністерства фінансів від 7 листопада 2011 року  №1395.
При цьому, дохід від здачі в оренду власного нерухомого майна, отриманий у звітному податковому місяці в сумі, що не перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року (в 2014 році – 12180 грн), оподатковується заставкою 15%, в сумі, що перевищує зазначений розмір, – 17% (за 2014 рік).
Нагадуємо, що кампанія декларування доходів, отриманих громадянами у 2014 році триває до 1 травня 2015 року. Останнійй день подачі податкової  декларації про майновий стан і доходи за 2014 рік – 30 квітня 2015 року.
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *