Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

ДПІ в Надвірнянському районі інформує

 

З липня для торгівлі пивом необхідна ліцензія
Змінами, внесеними до Податкового кодексу України, розширено перелік алкогольних напоїв, до яких зараховано і пиво. Зазначені зміни наберуть чинності 1 липня 2015 року, – нагадують в Головному управлінні ДФС в Івано-Франківській області.

 

З липня для торгівлі пивом необхідна ліцензія
Змінами, внесеними до Податкового кодексу України, розширено перелік алкогольних напоїв, до яких зараховано і пиво. Зазначені зміни наберуть чинності 1 липня 2015 року, – нагадують в Головному управлінні ДФС в Івано-Франківській області.
Алкогольні напої – це продукти, одержані шляхом спиртового бродіння цукровмісних матеріалів або виготовлені на основі харчових спиртів з вмістом спирту етилового понад 0,5 відсотка об'ємних одиниць, які зазначені у товарних позиціях 2203, 2204, 2205, 2206, 2208 згідно з УКТ ЗЕД, а також з вмістом спирту етилового 8,5 відсотка об'ємних одиниць та більше, які зазначені у товарних позиціях 2103 90 30 00, 2106 90 згідно з УКТ ЗЕД.
Окільки пиво буде зараховано до алкогольних напоїв, то право на його реалізацію матимуть тільки ті суб’єкти господарювання, які володіють ліцензією на торгівлю алкогольними напоями. При цьому Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» та іншими нормативними актами не передбачено отримання окремої ліцензії на виробництво, імпорт, експорт, оптову або роздрібну торгівлю пивом за наявності у суб'єкта господарювання ліцензії на виробництво, імпорт, експорт, оптову або роздрібну торгівлю алкогольними напоями.
Вказаним Законом також викладено в такій редакції абзац чотирнадцятий першої статті Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»: «місце торгівлі – місце реалізації товарів, у тому числі на розлив, в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування, для тютюнових виробів та пива – без обмеження площі, для алкогольних напоїв, крім пива, – торговельною площею не менше 20 кв. метрів, обладнане реєстраторами розрахункових операцій (незалежно від їх кількості) або де є книги обліку розрахункових операцій (незалежно від їх кількості), в яких фіксується виручка від продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів незалежно від того, чи оформляється через них продаж інших товарів».
Таким чином, суб’єктам господарської діяльності, які здійснюють роздрібну торгівлю пивом, до 1 липня 2015 року необхідно завчасно придбати відповідну ліцензію, звернувшись до Центрів обслуговування платників.
 
Звернення громадської ради при Головному управлінні ДФС в області до платників податків
У відповідності до урядових постанов при Головному управлінні Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області створена та діє Громадська рада.
До складу Громадської ради входять виключно представники громадських організацій області, у тому числі підприємці та професійні аудитори.
Одним із основних завдань Громадської ради є здійснення громадського контролю за діяльністю територіальних органів ДФС в області.
Громадська рада має можливості інформування керівництва Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області про недоліки чи порушення в діях окремих посадових осіб податкових органів, а також розгляду на засіданнях Громадської ради актуальних для платників податків питань, у тому числі зауважень чи скарг щодо діяльності працівників територіальних органів ДФС.
З будь-яких питань, що стосуються діяльності податкової служби та її працівників Ви маєте можливість безпосередньо звертатись до Громадської ради:
Брегін Ольга Євгеніївна, голова Громадської ради, директор аудиторської компанії «Вектор аудиту», голова громадської організації «Спілка бухгалтерів Прикарпаття» тел. (0342) 73-00-50,  (068) 100-94-27, електронна адреса: gromrada.if@gmail.com;
Вінтонюк Ігор Миколайович, заступник голови Громадської ради, голова Ради Територіального відділення ВГО "Асоціація платників податків України", тел. 050 373 04 76;
Кукурудз Ростислав Степанович, заступник голови Громадської ради, заступник  голови  правління РВ  УСПП  в  Івано-Франківській області, тел. 050 338 96 86;
Микитка Геннадій Вікторович, заступник голови Громадської ради, Президент Центру Європейської інтеграції, тел. 050 674 81 01;
Островський Роман Анатолійович, голова  робочої комісії з питань запобігання та протидії корупції і контрабанді Громадської ради, Член громадської організації «Промінь ІФ»,  тел. 099 04 76 004;
Томин Марія Юріївна, голова  робочої комісії з питань підготовки пропозицій щодо вдосконалення податкового та митного законодавства Громадської ради, фінансовий директор Молодіжного громадського центру "Еталон", викладач Івано-Франківського ФККК ім. С.Граната, тел. 066 626 49 69;
Гушпіт Ярослав Степанович, голова робочої комісії з питань діяльності митної служби Громадської ради, член Професійної спілки працівників державних установ України, директор ТзОВ «ТЕП», тел. (0342) 55 40 64;
Швець Зеновій Ярославович, голова робочої комісії з питань діяльності територіальних органів податкової служби Громадської ради, Голова Івано-Франківського територіального осередку Спілки податкових консультантів України, тел. 050 373 27 08;
Інформацію про діяльність громадської ради та її персональний склад розміщено на офіційному веб-порталі територіальних органів ДФС в Івано-Франківській області (http://if.sfs.gov.ua/)  в розділі «ДФС у регіоні / Громадська рада
 
До 15 липня органи місцевої влади повинні встановити ставки плати за землю
Відповідно до статті 10 Податкового кодексу України плату за землю, як складову податку на майно, включено до місцевих податків.
Згідно із п. 12.3 ст. 12 ПКУ сільські, селищні і міські ради у межах повноважень та з урахуванням граничних розмірів ставок встановлюють своїми рішеннями місцеві податки і збори, які є обов’язковими до сплати на території відповідних територіальних громад.
Оскільки плату за землю віднесено до місцевих податків і зборів, місцеві ради на виконання вимог чинного законодавства повинні прийняти рішення про встановлення податку на майно в частині плати за землю і, зокрема визначити ставки земельного податку та перелік пільг зі сплати податку. Загальні засади встановлення податків і зборів визначено ст. 7 ПКУ.
Рішення про встановлення місцевих податків та зборів і, зокрема плати за землю, офіційно оприлюднюється до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування встановлюваних місцевих податків та зборів (п.п. 12.3.4 п. 12.3 ст. 12 ПКУ).
У разі якщо сільська, селищна або міська рада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів та акцизного податку в частині реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, що є обов’язковими згідно з нормами ПКУ, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм ПКУ із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.
Водночас відповідно до п. 1 ст. 73 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов’язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
 
До якого фіскального органу та за якою формою необхідно подавати звітність по ЄВ починаючи з 01.06.2015 року
Відповідно до п. 4 частини 2 ст. 6 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) зобов’язані подавати звітність та сплачувати до контролюючого органу за основним місцем обліку платника ЄВ у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Починаючи з 01.06.2015 року звіт щодо сум нарахованого ЄВ подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника до фіскального органу за основним місцем реєстрації платника.
Форми та строки подання звітності передбачено розд. ІІІ наказу Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 «Про Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», який розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за адресою: http://sfs.gov.ua/Головна>Законодавство>Єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування >Накази.
 
З 11 червня скасовано військовий збір від операцій з обміну громадянами валюти
З 11 червня 2015 року набрали чинності зміни внесені у підпункт 1.7 пункту 16 1 підрозділу 10 розділу XX "Прикінцеві положення" Податкового кодексу України щодо військового збору.
Отже, відтепер для операцій купівлі-продажу фізичними особами іноземної валюти скасовано військовий збір у розмірі 1,5%.
 
ДФС запроваджує новий електронний сервіс для платників податків
Державна фіскальна служба України запроваджує новий електронний сервіс – обмін розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами.
Розроблений сервіс стане допомогою платникам податків при складанні розрахунку коригування до податкової накладної, виданої отримувачу товарів (послуг), що передбачено п. 16 постанови КМУ від 16 жовтня 2014 року №569 «Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість».
Щоб скористатися новим сервісом, електронні документи для здійснення обміну та засоби надсилання документів повинні відповідати таким вимогам:
1. Формат документу повинен відповідати Формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання (наказ Міндоходів від 29.11.2013 №729);
2. Формат транспортного повідомлення – відповідати вимогам уніфікованого формату транспортного повідомлення при інформаційній взаємодії платників податків і ДФС;
3. Електронний документ  надсилається засобами телекомунікаційного зв'язку SOAP;
4. Для криптографічних перетворень використовуються сертифіковані засоби ЕЦП, що відповідають законодавству України. Такі засоби наразі використовуються для підписання і шифрування електронних документів, що подаються до ДФС.
З інструкцією з використання програмного забезпечення можна ознайомитися на веб-поталі ДФС. 
 
Надходження з єдиного соціального внеску від надвірнянських платників зросли майже на 6 мільйонів гривень
Від платників Надвірнянського району за 5 місяців надійшло90,9мільйонів гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що на 5,9мільйонів гривень більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Про це повідомила заступник начальникаДПІ у Надвірнянському районі Оксана Пліщук.
Посадовець нагадала, що порушувати законодавство з ЄСВ наразі стало вдвічі дорожче. За несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату єдиного внеску з 2015 року накладається  штраф у розмірі 20%, від  своєчасно несплачених сум. Така відповідальність до платників ЄСВ передбачена нормами Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування”.
Саме тому, якщо у платників виникають будь-які питання, вони можуть звернутися до  Центру обслуговування платників ДПІ у Надвірнянському районі. Там їм нададуть усі необхідні роз’яснення та консультації, допоможуть у поданні звітності. 
 
Підприємці, які звільняються від проведення перевірок з РРО
Платники єдиного податку другої і третьої груп (фізичні особи – підприємці), крім тих, які здійснюють діяльність на ринках, продаж товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі, які з 1 січня 2015 року до 30 червня 2015 року включно почали застосовувати у власній господарській діяльності зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій, з дати початку застосування реєстраторів розрахункових операцій до 1 січня 2017 року звільняються від проведення відповідно до норм Податкового кодексу України перевірок з питань дотримання порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Такі зміни передбачені Законом України від 28.12.2014 р. № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи».  Як відомо, починаючи з 1 липня 2015 року фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку третьої групи зобов‘язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій. А з 1 січня 2016 року РРО застосовуватимуть платники єдиного податку другої групи.
Шановні платники податків! Закликаємо вас дотримуватися норм податкового законодавства в частині використання та придбання РРО. На сьогодні до Державного реєстру РРО внесено 128 моделей РРО, які відповідають вимогам Закону №265 та дозволені до використання.
 
Знайомимося з новими формами декларацій із податку на нерухомість та транспортного податку
Міністерством фінансів України затверджено нові форми податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та податкової декларації з транспортного податку.
Форму податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки приведено у відповідність до чинного законодавства. Так, сума пільги заповнюється відповідно до рішення органів місцевого самоврядування, прийнятого згідно із пп. 266.4.2 Податкового кодексу України.
Оскільки із 1 січня поточного року оподаткуванню підлягає також нежитлова нерухомість, у декларації тепер указуватимуть і такі об’єкти. Відповідно уточнено коди об’єктів нерухомості: 1 – квартира; 2 – житловий будинок; 3 – інший об’єкт житлової нерухомості; 4 – будівля готельна; 5 – будівля офісна; 6 – будівля торгівельна; 7 – гараж; 8 – будівля для публічних виступів; 9 – інша будівля. З огляду на це змінено також назву додатка до декларації на «Відомості про наявні об’єкти житлової нерухомості». Якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій, спільній сумісній власності, наводиться загальна площа частки, якою володіє платник податку.
Попередня форма, затверджена наказом Мінфіну від 1 липня 2014 року №735 втратила чинність.
Згідно із пп. 267.6.4 ПКУ податкову декларацію з транспортного податку подають платники податку-юридичні особи. Вони самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
Довідково. Накази Мінфіну від 10 квітня 2015 року № 408 та 415 набули чинності з 22 травня 2015 року, після опублікування в «Офіційному віснику України» № 38. З 408 наказом та формою декларації можна ознайомитись перейшовши за посиланнямhttp://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0479-15, з 415 –http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0474-15.
 
«Пульс» – спрямований на зростання довіри до працівників фіскальної служби
ДПІу Надвірнянському районінагадує платникам про сервісний центр «Пульс». ДФС України.
Державна фіскальна служба України  зацікавлена у зростанні довіри до служби як сервісної, так і державної установи в цілому.  Тому, з метою боротьби з негативними тенденціями, що стоять на заваді розвитку підприємництва та з метою подолання проявів протиправних і корупційних дій з боку працівників ДФС запроваджено сервіс «Пульс». Сервіс дає можливість ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, та усунути труднощі у спілкуванні із посадовими особами.
Номер сервісу «Пульс» (044) 284-00-07
 
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *