Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

ДПІ в Надвірнянському районі інформує

Податківці Надвірнянщинипідсумували результати роботи за 2015 рік
Підсумовуючи результати роботи за 2015 рік, начальник Державної податкової інспекції у Надвірнянському районіВасиль Гнатюкпідкреслив, що сьогодні основним критерієм роботи ДПІ у районі  залишається наповнення доходної частини бюджетів усіх рівнів.

Податківці Надвірнянщинипідсумували результати роботи за 2015 рік
Підсумовуючи результати роботи за 2015 рік, начальник Державної податкової інспекції у Надвірнянському районіВасиль Гнатюкпідкреслив, що сьогодні основним критерієм роботи ДПІ у районі  залишається наповнення доходної частини бюджетів усіх рівнів.
Так, упродовж 2015 року забезпечено надходження до зведеного бюджету на загальну суму 539,3млн. грн., що на 72,2млн. грн., більше ніж за аналогічний період минулого року.
Найбільші надходження склала плата за користування надрами– 350,8 млн.грн..
Місцевий бюджет за відповідний період отримав грошових коштів в сумі 115,9млн грн. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 9,1млн грн, Щодо головних бюджетоформуючих платежів,  за рахунок яких поповнюються місцеві бюджети, то податку з доходів фізичних осіб надійшло  76,1 млн.грн., плати за землю – 11,31 млн.грн., акцизногоподатку –9,8 1 млн.грн.
Надходження з єдиного  внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, який сумлінно сплачують роботодавці Надвірнянщини,  за згадуваний період часу становлять 237,8млн.грн., що більше на 18,7 млн.грн., ніж за 2014 рік.
«Збільшення надходжень до бюджету -це ознака відповідальності більшості наших платників, які дотримуються вимог чинного податкового законодавства у цей відповідальний для країни час», – підкреслив керівник податкової інспекції.
 
Центр обслуговування платників ДПІ у Надвірнянському районі прийняли майже20тисячвідвідувачів
Протягом 2015 року послугами Центруобслуговування ДПІ у Надвірнянському районі скористалися 19895 відвідувачів. Зокрема, ними було отримано  більше   8,7тисяч адміністративних послуг.         
 Серед найбільш запитуваних залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. У 2015 році фізичним особам-платникам податків було надано 5468таких послуг. З початку року спеціалістами ЦОП зареєстровано  1426розрахункових книжок, 387книг обліку розрахункових операцій. За заявами  платників, надано 366витягівз реєстру платників єдиного податку, зареєстровано  348  книг обліку доходів і витрат. Також видано  245довідок про подану декларацію про майновий стан і доходи  (податкову декларацію),156 довідок про відсутність заборгованості з  платежів до бюджету , що контролюються органами доходів і зборів,
Окрім надання адміністративних послуг, в ЦОП надаються консультативні та інформаційні послуги, щодо діючої системи оподаткування, адміністрування єдиного соціального внеску, нарахування та сплати податків, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, платіжних документів на перерахування належних податків і зборів до бюджетів, користування електронними сервісами ДФС.
 
У 2015 році Надвірнянськістрахувальники сплатили більш як 237,8млн. грн. єдиного внеску
Від роботодавців Надвірнянського району протягом січня – грудня 2015 року надійшло 237,809 мільйони гривень ЄСВ. Ця сума перевищила минулорічні надходження на 18,742 мільйонів гривень. 
За словами заступника начальника  ДПІ у Надвірнянському районі Оксани Пліщук, лише у грудні сплачено 23,3 млн.грн. єдиного внеску, що на 2,1 мільйона гривень більше фактичних надходжень аналогічного місяця 2014 року.
ДПІ у Надвірнянському районі нагадує, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування. 
 
Майже 10млн грн на підтримку української армії – від платників Надвірняншини
З початку року до державногобюджету від платників Надвірнянщини надійшло 9,7 млн грн військового збору. Зокрема у грудні 2015 року сплачено 955тис. грн збору.
Важливість та актуальність призначення цього платежу спонукає платників відповідально ставитись до його сплати. Таким чином громадяни Надвірнянського району виявляють підтримку Збройних сил України, дбають про посилення обороноздатності Вітчизни.
ДПІу Надвірнянському районізауважує, що військовий збір буде справлятися і в 2016 році. Відповідно до п. 162.1 ст. 162  підрозділу 10 розд. XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями платниками збору є:
– фізична особа-резидент, яка отримує доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи;
– фізична особа-нерезидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні;
– податковий агент.
До місцевих бюджетів Надвірнянщиниу 2015 році надійшло майже116млн. гривень
У січні-грудні 2015 року до місцевих бюджетів міста Надвірної, селищних та сільських рад Надвірнянського районуплатники перерахували 115,9млн. грн. податків і зборів.
При цьому суб’єкти господарювання та громадяни районусплатили 76,1 млн. грн., податку на доходи фізичних осіб. У загальній сумі надходжень цей податок складає 65,7відсотків.
Незважаючи на законодавчі зміни, а саме зменшення питомої частки зарахування ПДФО до місцевого бюджету, динаміка збільшення надходжень цього платежу зберігається. Ріст надходжень податку на доходи фізичних осіб напряму залежить від збільшення розміру заробітної плати. Фахівціподаткової інспекціїсистематично проводять роз’яснювальну роботу з роботодавцями щодо підвищення рівня заробітної плати найманим працівникам, ліквідації схем виплат доходів у «конвертах».  
Наступними за рівнем надходжень стали: плата за землю – 9,7відс. від надходжень до місцевих бюджетів (11,3млн. грн.), єдиний податок – 6,4відс. (7,4млн. грн.), акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – майже 8,5відс. (9,8млн. грн.).
 
Розмір мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму у 2016 році
Згідно Закону України від 25.12.2015 № 928-VIII «Про державний бюджет України на 2016 рік», розмір мінімальної заробітної плати протягом 2016 року поступово збільшується та становить:
з 1 січня – 1378 гривень,
з 1 травня – 1450 гривень,
з 1 грудня – 1550 гривень.
Також установлено у 2016 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2016 року –
1330 гривень, з 1 травня – 1399 гривень, з 1 грудня – 1496 гривень, а для основних соціальних і демографічних груп населення:
– дітей віком до 6 років: з 1 січня 2016 року – 1167 гривень, з 1 травня – 1228 гривень, з 1 грудня – 1313 гривень;
– дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2016 року – 1455 гривень, з 1 травня – 1531 гривня, з 1 грудня – 1637 гривень;
– працездатних осіб: з 1 січня 2016 року – 1378 гривень, з 1 травня – 1450 гривень, з 1 грудня – 1550 гривень;
– осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2016 року –
1074 гривні, з 1 травня – 1130 гривень, з 1 грудня – 1208 гривень.
 
Документи, що посвідчують право на віднесення сум ПДВ до податкового кредиту
Підставою для нарахування сум ПДВ, що відносяться до податкового кредиту без отримання податкової накладної, зокрема, є:
– транспортний квиток, готельний рахунок або рахунок, який виставляється платнику податку за послуги зв’язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця, крім тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами;
– касові чеки, які містять суму отриманих товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального номера та податкового номера постачальника). При цьому з метою такого нарахування загальна сума отриманих товарів/послуг не може перевищувати 200 гривень за день (без урахування податку);
– бухгалтерська довідка, складена відповідно до пункту 36 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу;
– податкова накладна, складена платником податку відповідно до пункту 208.2 статті 208 Податкового кодексу та зареєстрована в ЄРПН.
У разі ввезення товарів на митну територію України документом, що посвідчує право на віднесення сум податку до податкового кредиту, вважається митна декларація, оформлена відповідно до вимог законодавства, яка підтверджує сплату податку.
Для операцій з постачання послуг нерезидентом на митній території України документом, що посвідчує право на віднесення сум ПДВ до податкового кредиту, вважається податкова накладна, складена платником за такими операціями та зареєстрована в ЄРПН, зобов’язання за якою включені до податкової декларації відповідного звітного періоду.
Зазначений порядок визначений пунктами 201.11 та 201.12 статті 201 Податкового кодексу.
 
Понад 9,8млн. грн. акцизного податку перерахували платники Надвірнянщини у 2015 році до бюджету
Протягом 2015 року платники податків що перебувають на обліку в ДПІ у Надвірнянському районіперерахували до місцевихбюджетів9,8 млн. грн. акцизного податку з реалізації підакцизних товарів . Зокрема, в грудні надійшло 781тис. гривень.
Нагадуємо, що акцизний податок запроваджено з 1 січня 2015 року за ставкою 5% вартості реалізованих підакцизних товарів. Суб’єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію таких товарів, щомісячно сплачують акцизний податок до міського чи сільських бюджетів за місцем розташування пункту продажу таких товарів.
 
Реєстратори розрахункових операцій без електронної касової стрічки застосовувати не можна
З 1 січня 2016 року завершився перехідний адаптаційний період для заміни чи доопрацювання касової техніки на таку, що формує електронну контрольну касову стрічку.
Відтак, застосування касових апаратів, що не забезпечують подання електронними каналами зв’язку копій розрахункових документів та фіскальних звітних чеків, з нового року заборонено.
Нагадаємо, що Законом України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи»  та Законом України від 01 липня 2015 року № 569-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій» внесено зміни до Податкового кодексу України і, зокрема, Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Отож, з 1 січня 2016 року фахівці ДФС отримали  право застосовувати штрафи до тих підприємців, котрі не подбали про належне доопрацювання РРО.
 
Порядок електронного адміністрування ПДВ приведено у відповідність до норм Податкового кодексу України
Уряд 30 грудня 2015 р. прийняв постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість» (головний розробник – Мінфін).
Постановою передбачається приведення Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 569, у відповідність до норм Податкового кодексу України, які набрали чинності з 1 січня 2016 р. в частині функціонування такої системи.
Актуалізація положень Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість надасть змогу:
– реалізувати механізм часткової сплати податку на додану вартість сільгосппідприємствами – суб’єктами спеціального режиму оподаткування залежно від виду сільгосппродукції;
– врегулювати питання врахування у системі електронного адміністрування податку на додану вартість особливостей для платників, що застосовують касовий метод податкового обліку.
 
Нові ставки акцизного податку збільшать бюджетні надходження
Згідно Закону України від 24 грудня 2015 року №909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» внесені зміни до Податкового кодексу України стосовно збільшення ставок акцизного податку на підакцизні товари.
На пиво із солоду акцизний податок збільшується вдвічі (до 2 грн. 48 коп. за літр), на лікеро-горілчані вироби – на 50% (до 105 грн. 80 коп. за літр 100-відсоткового спирту, на кріплені вина і вермути акцизна ставка підвищиться вдвічі (до 7 грн. 16  коп. за літр), на ігристі вина – також удвічі (до 10 грн. 40 коп. за літр), на слабоалкогольні напої акциз зросте на 300% (до 211 грн. 59 коп. за літр 100-відсоткового спирту).
На сигарети акциз за специфічною ставкою зросте на 40% (до 318 грн. 26 коп.  за 1 тисячу штук).
Слід зазначити, що не змінені ставки податку при роздрібній реалізації пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів. Як і раніше, ставка становить 5% від вартості товару.
Разом з тим для роздрібної торгівлі змінилася ставка податку для пального – вона становить 0,042 Євро за кожний літр реалізованого товару.
Важливими змінами також є те, що впроваджуються обов’язкові електронні акцизні накладні, які будуть складатися при здійсненні операції з реалізації пального. Акцизні накладні будуть впроваджуватись з березня 2016 року.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *