Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Ефективна мережа ЦНАПів має налічувати близько 1000 центрів

Сьогодні, 11 липня, відбулася презентація дослідження часової доступності до Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАПів) та їх територіальних підрозділів. Дослідження було виконане Офісом реформи адміністративних послуг на замовлення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

З 2008 року в Україні розвивається мережа Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАПів). На сьогодні працює 701 ЦНАП. Однак і досі важливим питанням є географічна доступність населення до послуг, особливо у сільській місцевості та серед населення об'єднаних територіальних громад. Проведене дослідження показує скільки нових ЦНАПів потрібно створити, щоб послуги були доступні для якомога більшої кількості громадян. Рекомендації мають стати стратегією розвитку мережі ЦНАП в Україні.

За результатами дослідження, в Україні 69% громадян живе у межах 10-хвилинної доступності до ЦНАП, а 1,2 млн осіб проживає в зоні доступності до ЦНАП більше 30 хвилин. Для досягнення найбільш ефективної охопленості мережі ЦНАПів необхідно створити додатково 240 ЦНАПи. У такому разі 75% населення буде проживати у межах 10-ти хвилинної доступності до ЦНАП, і лише близько для 1% населення така доступність буде становити більше 30-ти хвилин.

«Держава для пересічного українця – це в перше чергу те, які послуги він може отримати від неї. Ми намагаємося поступово переводити послуги в он-лайн режим, але цей процес потребує часу і грошей, тому поки дуже важливо забезпечити максимальну доступність населення до ЦНАПів. Через 2-3 роки мережа ЦНАП повинна налічувати близько 1000 центрів. Це буде оптимальна цифра для того, щоб в Україні була сформована ефективна мережа», – пояснює Максим Нефьодов, перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України.

Володимир Семеніхін, керівник Офісу реформи адміністративних послуг, в свою чергу, підкреслив: «Наша мета – не лише географічна доступність, але й ефективна організаційна структура і робочі процеси. Немає сенсу збільшувати кількість будівель, якщо в центрах все одно будуть величезні черги. Ми хочемо обмежити час очікування людини у центрі до 15 хв, і ще 15 хв для надання послуги. Крім цього, ми працюємо над розширенням переліку послуг. Сьогодні більшість ЦНАПів надають до 50 адміністративних послуг, хоча наше дослідження показує, що це число можна збільшити до 300».

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *