Громади навчалися працювати з інструментами цифрового маркетингу

25 жовтня відбувся тренінг «Туристичний SMM. 2.0» для відповідальних за розвиток туризму осіб місцевого самоврядування області, організований управлінням міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації.

Участь у заході взяли представники Бурштинської, Верховинської, Городенківської, Долинської, Дубовецької, Калуської, Космацької, Надвірнянської, Рогатинської, Рожнятівської, Солотвинської, Спаської, Старобогородчанської, Ямницької територіальних громад.

В. о. начальника управління Галина Макота у вітальному слові наголосила на важливості використання можливостей соціальних мереж для популяризації туристичного потенціалу області, побажала учасникам плідного навчання та ефективного використання набутого досвіду для формування туристичних брендів громад.

Організатори запросили провести тренінг керівницю компанії «Creative SMM» Марту Пастернак.

Учасники працювали над розробкою контент-плану, ідей для постів, налаштуванням і запуском реклами у соціальних мережах, наповненням сторінки на Google My Business. Увагу слухачів було акцентовано також на важливості використання спеціальних застосунків для роботи над зображеннями під час наповнення туристичних сторінок. Тренерка детально описала плюси і мінуси найпопулярніших сервісів для правильного просування через інтернет-простір загалом та у соціальних мережах зокрема.

Учасникам запропоновано самостійно розробити стратегії ведення туристичних сторінок територіальних громад у соціальних мережах.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *