Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Інформація про порядок взяття на облік як безробітних учасників АТО в центрах зайнятості області

Для реєстрації учасники АТО повинні подати такі документи у будь-який зручно розташований до них центр зайнятості:

Для реєстрації учасники АТО повинні подати такі документи у будь-який зручно розташований до них центр зайнятості:
  • паспорт громадянина України (або тимчасове посвідчення громадянина України)
  • облікову картку платника податків (ідентифікаційний код (за наявності))
  • трудову книжку (за наявності), цивільно-правовий договір чи документ, який підтверджує період зайнятості
  • військовий квиток із зазначенням дати взяття на облік у військкоматі відповідно до законодавства
  • документи про освіту (за наявності)

 

Реєстрація в центрі зайнятості проводиться незалежно від зареєстрованого місця перебування чи проживання.

Допомога по безробіттю призначається з 8 дня з дати реєстрації в центрі зайнятості. У разі відсутності на день призначення допомоги по безробіттю довідки про грошове забезпечення допомога буде призначена у мінімальному розмірі (544 грн.).

Для отримання допомоги по безробіттю у відповідності до розміру середнього грошового забезпечення, під час проходження військової служби, необхідно подати:

·довідку про середньоденне грошове забезпечення для розрахунку виплат на випадок безробіття за останні 12 місяців, видану військовим комісаріатом, або військовою частиною.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *