Інформація про веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Мета створення веб-порталу електронних послуг –  поліпшити якість, оперативність обслуговування громадян.
Запровадження Пенсійним фондом централізованого сервісу з доступом до будь-якого місця в Україні у режимі он-лайн надає можливість отримати різну інформацію.

Мета створення веб-порталу електронних послуг –  поліпшити якість, оперативність обслуговування громадян.
Запровадження Пенсійним фондом централізованого сервісу з доступом до будь-якого місця в Україні у режимі он-лайн надає можливість отримати різну інформацію.
Працювати з веб-порталом електронних послуг легко. Основних розділів на порталі ПФУ чотири: довідкова інформація, нормативні документи, розділ для громадян (пенсіонерів, застрахованих осіб) і розділ для страхувальників (підприємств, установ, організацій і підприємців, які використовують працю найманих робітників). Доступ до довідкової інформації і нормативних документів на веб-порталі вільний. Довідковий розділ містить відомості про територіальні підрозділи ПФУ і їхні поштові реквізити. Організований він для того, щоб відвідувачам веб-порталу було простіше зорієнтуватися, до якого з підрозділів Фонду потрібно звернутися за консультацією або в якому реєструватися для розширеного доступу до порталу.
У нормативному розділі згруповані та розміщені документи, що регулюють нарахування і виплату пенсій, сплату єдиного внеску та відносини Пенсійного фонду із страхувальниками. Головних особливостей нормативного розділу веб-порталу дві. По-перше, тут розміщені тематичні добірки, що робить пошук необхідних документів зручнішим і простішим. По-друге, у нормативному розділі розміщені також різні бланки заяв і форм звітності: про призначення, перерахунок і виплату пенсій; про суми нарахованої заробітної плати; про взяття на облік як платника єдиного внеску та ін. При цьому всі вони представлені у форматі, зручному для роздруківки або зчитування цих документів в електронному вигляді для подальшого заповнення вручну або на комп’ютері заявника.
У розділі для громадян передбачено отримання декількох видів послуг: застраховані громадяни (усі ті, хто легально працює, і самозайняті особи) можуть отримати виписки із системи персоніфікованого обліку. Отже, можна постійно контролювати відомості, які впливають на врахування страхового стажу і, відповідно, розмір майбутньої пенсії. Аналогічний сервіс передбачений і для пенсіонерів – замовлення з пенсійної виписки з пенсійної справи заявника. У ній зазначається назва закону, за яким пенсія призначена. Крім того, і сума пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової допомоги, індексації та інших доплат.
Із веб-порталу можна направити до Пенсійного фонду електронну скаргу або звернення.
Що ж стосується розділу для страхувальників, то тут поки що передбачено одержання двох персоналізованих послуг: попереднє замовлення виписки про стан розрахунків з Пенсійним фондом і подання скарги до Фонду в електронній формі.
Важливо знати, що повноцінний доступ до розділів порталу для громадян і страхувальників надається лише зареєстрованим користувачам. Реєстрація відбувається у два етапи. Спочатку потрібно звернутися з відповідною заявою в територіальний орган ПФУ за місцем пенсійного обліку та одержати спеціальний реєстраційний код, за допомогою якого вже можна реєструватися на веб-порталі. Після реєстрації на веб-порталі автоматично формується нова персональна сторінка користувача порталу. З неї і здійснюється доступ до персоніфікованих електронних послуг Пенсійного фонду, контроль за їх наданням і відстеження проходження документів, наданих в електронному вигляді.

Начальник відділу персоніфікованого обліку,
інформаційних систем та мереж УПФУ в районі                                                                                                    Ольга Недоступ
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *