Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Кількість українців, добре поінформованих про НАТО, зросла на 6 відсотків, – Олег Наливайко

23 грудня у Національному інформаційному агентстві «Укрінформ» було презентовано результати загальнонаціонального соціологічного дослідження для відстеження змін у ставленні громадськості щодо підтримки НАТО і державної політики у сфері євроатлантичної інтеграції.
Участь у презентації взяв голова Держкомтелерадіо Олег Наливайко, представники ГО «Центр прикладних досліджень» Андрій Каракуц та Юрій Щедрін.

Дослідження проводилось у рамках реалізації Концепції вдосконалення інформування громадськості з питань євроатлантичної інтеграції України на 2019 рік, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 січня 2019 р. № 35-р. На замовлення Держкомтелерадіо його провів у листопаді-грудні цього року ФОП «Щедрін Юрій Володимирович» (ГО «Центр прикладних досліджень»). Загалом було опитано 2035 осіб по всій Україні, окрім тимчасово окупованої території Криму та тимчасово неконтрольованої території України у Донецькій та Луганській областях, теоретична похибка вибірки не перевищує 2,2%.

За півроку – з березня по листопад – кількість українців, які вважають себе добре поінформованими про Північноатлантичний Альянс, зросла на 6% і наразі становить 21%.

«Це повторне дослідження. Ми на початку року робили певні виміри і хочемо подивитися, якою є тенденція, – зауважив Олег Наливайко. – Я хочу звернути увагу на цифри, які говорять про стабільну підтримку вступу України до НАТО і про збільшення на 6% кількості тих, хто вважає себе добре поінформованим про Альянс, а також про зацікавленість громадян в отриманні інформації про НАТО та процеси євроатлантичної інтеграції, яку нині висловлюють понад 60% опитаних».

Він поінформував, що Держкомтелерадіо вже третій рік поспіль опікується виконанням Плану заходів щодо реалізації Концепції вдосконалення інформування громадськості з питань євроатлантичної інтеграції України та стратегії комунікації у сфері євроінтеграції.

За словами Олега Наливайка, у цьому сенсі 2019 рік був досить ефектним, зокрема було проведено чотири великі інформаційні кампанії і три соціологічних дослідження, конкурс на кращу публікацію з тематики НАТО, переможці якого мали змогу відвідати штаб-квартиру НАТО в Брюсселі, та серію тематичних семінарів. Результати соціологічного дослідження «Відстеження змін у ставленні громадськості щодо підтримки НАТО і державної політики у сфері євроатлантичної інтеграції» розміщено на офіційному веб-сайті Держкомтелерадіо за посиланням.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *