Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Лицарський турнір «Великий княжич»

Під керівництвом першого заступника голови районної державної адміністрації Богдана Зеленчука відбулася нарада щодо організації та проведення на території Пнівського замку Лицарського турніру «Великий княжич».
Даний захід приурочений Дню Захисника України, українського козацтва та створення УПА, а також з метою національно-патріотичного виховання молоді та привернення уваги громадськості міста та району до історичної цінності замку. Під час наради дано доручення вжити всіх відповідних заходів щодо безпеки життя та здоров’я учасників та глядачів заходу. На території замку впродовж дня чергуватимуть працівники поліції, рятувальники та лікарі. Запрошуємо всіх бажаючих відвідати турнір та гарно відпочити з сім’єю у вихідний осінній день.

Програма лицарського турніру
«Великий княжич»

Правила змагань для гри-стратегії «Великий Княжич»
Територія:
• Пнівський замок;
• ділянка в центрі дитинця приблизно 20м х 20м (умовно Галицько-Волинське князівство) ділиться на місце для «битви» та місця для «ЗЕМЕЛЬ» (малих князівств) в залежності від кількості команд учасників ;
• по центру ділянки місце для фази «битва» – РИСТАЛИЩЕ – коло діаметром 5-6 метрів;
• навколо ристалища розміщуються місця для учасників гри – «ЗЕМЛІ» (малі князівства) – невеличка територія з своєю НАЗВОЮ, ГЕРБОВИМ ЩИТОМ, ХОРУГВОЮ.
Число учасників команди:
• 6чол. із 8 класів + керівник.
Число команд:
• 8 команд
Час усієї гри:
• в залежності від кількості команд-князівств, прибл. – 1.30-2.00 год.
Суддівство:
• результати битв між командами та гри в цілому оцінює та оголошує МАРШАЛ ТУРНІРУ та РАДА ПРЕКРАСНИХ ДАМ.
Легенда гри:
• для успішного протистояння навалам монголо-татарської орди треба було об’єднати ЗЕМЛІ (малі князівства) в одну велику й могутню державу – Галицько-Волинське князівство.
Правила гри-стратегії:
• починає гру учасник команди на яку випав жереб;
• для того, щоб спробувати завоювати чиїсь ЗЕМЛІ (які межують з землями учасника) – потрібно встромити меч на його територію – сигнал виклику на БИТВУ (це робить капітан команди – «удільний князь»);
• варіанти БИТВ між учасниками вибираються шляхом жеребкування (витягується картка з назвою битви);
• правила БИТВ будуть доводитись учасникам постійно перед БИТВОЮ при потребі;
• БИТВА приватиме до 2-х перемог (рахунок 2:0 або 2:1);
• учасник, що зазнав поразки у БИТВІ покидає свою команду, а команда продовжує гру в меншості;
• останній учасник команди, після програшу віддає щит та хоругву своєї команди учаснику-переможцю;
• виграє гру та команда, яка зібрала усі ЗЕМЛІ в єдину «державу» – Галицько-Волинське князівство.
Варіанти БИТВ:
• ВОЄВОДА(бій м’якими мечами) –учасники, «озброєні» м’якими мечами та щитами, зходяться в двобої в центрі кола, наносячи удари мечем по корпусу, руках і ногах та захищаючись щитом. Мета – вибити супротивника з кола. УВАГА! Колючі удари та удари по голові ЗАБОРОНЕНІ. (Вихід з кола, втрата зброї, заборонений удар – програш)
• БОГАТИР (бій м’якими мішками) – учасники, «озброєні» м’якими мішками, стоять на пеньках, наносячи удари мішком по корпусу, руках і ногах. УВАГА! Удари по голові ЗАБОРОНЕНІ. (Падіння з пенька, втрата зброї, заборонений удар – програш)
• КАВАЛЕРІЯ («кінний» бій «булавами» (м’якими мішками)) – беруть участь по 2 учасники (1 «кінь», 1 «боєць»). Один учасник з «булавою» заскакує на спину другого, один одного міцно тримаючи. «Двійки» стоять на старті один навпроти одного. По команді учасники починають рух один до одного з метою першим вибити противника за межі кола. (Падіння з «коня», втрата зброї – програш)
• ВАЖКА ПІХОТА (перетягування канату) – беруть участь по 2 учасники. Потрібно перетягнути канат з суперниками на 3м, щоб підняти фішки.
• ЛЕГКА ПІХОТА (біг з мечами) – учасники тримають дерев’яні мечі у витягнутих руках, на лезі меча стоїть фішка. Потрібно пройти відстань з пункту А, навколо пункту Б в пункт А.
• СТРІЛЕЦЬ (стрільба з лука) – учасники по черзі стріляють з лука в ціль (мішок з сіном). Відстань – 6м, 5 стріл. В разі одинакового результату додається по одному вистрілу, до перемоги.
• КІННИЙ СТРІЛЕЦЬ (стрільба з лука на бігу) – учасники по черзі стріляють з лука в ціль (мішок з сіном). АЛЕ! Учасник знаходиться в пункті А, бере в руку 1 стрілу і по команді біжить в пункт Б, де бере лук, стріляє в ціль, кладе лук на місце, біжить в пункт А по 2-гу стрілу і так 5 раз. У разі однакового результату попадань в ціль береться до уваги час.
• НАЙМАНЦІ (стрибки в мішках) – учасники знаходяться на старті (пункт А), по команді біжать до мішків (пункт Б), заскакують в мішки, скачуть в пункт А і назад в пункт Б, знімають мішки і біжать в пункт А. Хто перший, той виграв.
• КАТАПУЛЬТА (метання ядер в ціль) – учасники знаходяться в пункті А, а в пункті Б на відстані 6м знаходиться корзина. Потрібно 5 тенісних м’ячів закинути в корзину, метаючи знизу. В разі одинакового результату додається по одному кидку, до перемоги.
• ТАРАН (штовханина в колі) – учасники стають в коло, закладають одну ногу назад, притримуючи її руками. По команді скачуть на одній нозі один до одного і плечем стараються виштовхати суперника з кола не користуючись руками.
Варіанти ЗЕМЕЛЬ:
• Галицька земля – столиця Галич
• Перемиська земля – столиця Перемишль
• Звенигородська земля – столиця Звенигород
• Теребовлянська земля – столиця Теребовля
• Володимирська земля – столиця Володимир
• Белзько-Червенська земля – столиця Белз
• Холмська земля – столиця Холм
• Берестейська земля – столиця Берестя
• Подільська земля – столиця Смотрич

Ігри з глядачами:
• Конкурс комліментів для Дами серця
• Конкурс портретів Дами серця
• Конкурс історичних загадок
• Танець «бельгійка»

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *