Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Мінрегіон розробив механізм перевірки якості житлово-комунальних послуг

Ми підвищуємо якість надання житлово-комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком. Для цього ми розробили Механізм перевірки їх належної кількості та якості, визначених типовим договором між споживачем та постачальником. Ми продовжуємо імплементувати закон «Про житлово-комунальні послуги».
Про це наголосив на засіданні Уряду віце-прем’єр-міністр – міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко, коментуючи прийняття відповідної постанови.

«Споживачі комунальних послуг зможуть вимагати проведення перевірок якості ЖКП та в подальшому отримувати відшкодування. Це стосуватиметься перевірок якості послуг з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання і водовідведення, вивезення побутових відходів, управління багатоквартирним будинком. Таким чином ми посилюємо права та інтереси споживачів та встановлюємо прозорі механізми взаємодії споживача та надавача послуг відповідно до європейських стандартів», — наголосив Геннадій Зубко.

Постановою затверджена форма акту-претензії та механізм його задоволення.

Документ розроблено Мінрегіоном та вступає в силу з 1 травня 2019 року.

Додаток. Акт-претензія

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *