На Івано-Франківщині працюватимуть над створенням організації з маркетингу дестинації (Destination Marketing Organization, DMO).
4 червня у Татарові Івано-Франківська облдержадміністрація, Ворохтянська селищна рада, Туристична рада Ворохтянської громади підписали Меморандум з Державним агентством розвитку туризму (надалі – ДАРТ) про співпрацю.
Мета меморандуму – створення локальної організації з маркетингу дестинації (DestinationMarketing Organization (надалі – DMO) на території Ворохтянської селищної ради.
Документ підписали голова Державного агентства розвитку туризму України Мар’яна
Олеськів, керівник апарату Івано-Франківської облдержадміністрації Ярослав Дем’янчук, Ворохтянський селищний голова Олег Дзем’юк, голова Туристичної ради Ворохтянської громади Олег Молдавчук.
Меморандум декларує спільну роботу над:
– створенням та розвитком туристичної інфраструктури в регіоні, що включає її відновлення,
розбудову, реконструкцію та вдосконалення;
– просуванням туристичної маркетингової стратегії для підвищення відвідуваності та
привабливості регіону;
– створенням і підтримкою туристичних маршрутів та екскурсій;
– збереженням та промоцією національної культури та традицій, що допоможе залучити
туристів;
– розвитком екотуризму та сталих туристичних послуг з метою збереження природних
ресурсів та зменшення негативного впливу туризму на довкілля;
– напрацюванням спільних проєктів, які залучатимуть інвестиції для розвитку туристичної
інфраструктури та покращення сервісу.
Меморандум передбачає взаємодію з місцевими громадами, підприємствами, організаціями та підприємцями з метою розвитку туристичних послуг та продуктів, що відповідають попиту туристів.
«Це перший крок до створення DMO в регіоні», – зазначила голова Державного агентства розвитку туризму Мар’яна Олеськів. – Все масштабне починається з меншого – з об’єднання на локальному рівні місцевої влади та бізнесу. Ця співпраця дозволить напрацювати спільне бачення з промоції туристичних дестинацій громад та регіону в цілому. Подібна ініціатива дозволить сформувати сприятливі умови для збільшення потоку відвідувачів та залучення інвестицій у розвиток громади та підвищить конкурентоспроможність регіональних і локальних туристичних продуктів».
Керівник апарату Івано-Франківської облдержадміністрації Ярослав Дем’янчук відзначив, що «Ворохтянська громада є одним із основних центрів туризму Івано-Франківської області як влітку, так і взимку. Природно-ресурсний потенціал, вигідне географічне розташування та багата культурна спадщина є вагомими передумовами для розвитку сфери гостинності».
Створення організації з управління та маркетингу дестинацій, на думку Ярослава Дем’ячука, має важливе значення для розвитку малого і середнього бізнесу, розвитку інфраструктури, створення нових робочих місць та залучення інвестицій у громаду, тому Івано-Франківська обласна (військова) адміністрація підтримала ідею підписання меморандуму про співпрацю та взаємодію з розвитку туризму у Ворохтянській громаді та готова всебічно сприяти реалізації ініціативи.
Обговорення ідеї створення організації з маркетингу дестинації (DMO) продовжилась
наступного дня у с. Поляниця, де за участю керівництва Державного агентства розвитку туризму, голів Верховинської, Ворохтянської, Косівської, Яремчанської, представників Поляницької та Ясінянської територіальних громад, департаменту міжнародного співробітництва та євроінтеграції громад Івано-Франківської облдержадміністрації та інших стейкхолдерів проведено засідання “круглого столу”.
На заході обговорювали потенційну міжмуніципальну співпрацю громад Гуцульщини з метою формування спільних туристичних та інвестиційних продуктів задля промоції Прикарпаття.
Учасники події мали нагоду послухати наживо презентацію Катаріни Мінарік («CzechTourism») про створення і функціонування DMO у Чеській Республіці, обмінятись думками про проблемні питання розвитку туризму у громадах, висловити власні думки щодо доцільності створення організації з маркетингу дестинації.
Координуватимуть подальші кроки процесу створення DMO будуть начальник відділу координації розвитку туристичної інфраструктури в регіонах ДАРТ Ігор Чава та заступник начальника управління євроінтеграції громад і туризму департаменту міжнародного співробітництва та євроінтеграції громад Івано-Франківської облдержадміністрації Віталій Передерко.
Міжнародний досвід свідчить, що саме організація з управління та маркетингу дестинації як незалежна платформа може успішно виконувати роль стратегічного лідера усіх зацікавлених сторін у процесі розвитку туристичної дестинації.
Вітаємо активність всіх учасників туристичної сфери Ворохтянської громади, що об’єдналися з метою найефективнішого використання туристичного потенціалу для розвитку території.
0 Коментарі