Надвірнянська об»єднана ДПІ інформує

НадвірнянськаОДПІ: результати роботи за 4 місяці 2016 року
Від платників податків Надвірнянського району за січень-квітень2016 року до Зведеного бюджету надійшло майже173 млн.грн, з них до Державного бюджету надійшло понад 124млн.грн, до Місцевого –майже 49 млн.грн.
У розрізі основних платежів до Державного бюджету надійшло:
– плати за користування надрами -99 млн.грн.

НадвірнянськаОДПІ: результати роботи за 4 місяці 2016 року
Від платників податків Надвірнянського району за січень-квітень2016 року до Зведеного бюджету надійшло майже173 млн.грн, з них до Державного бюджету надійшло понад 124млн.грн, до Місцевого –майже 49 млн.грн.
У розрізі основних платежів до Державного бюджету надійшло:
– плати за користування надрами -99 млн.грн.
– податку на доходи фізичних осіб – 10млн.грн.
– податку на додану вартість –  майже5млн.грн.;
Мешканці Надвірнянщини зробили внесок в обороноздатність країни сплативши 3,6 тис.грн. військового збору.
Варто зазначити про основні складові доходів місцевої скарбниці:
–  податок на доходи фізичних осіб (більше32млн. грн.);
–  плати за землю (5,4млн. грн.);
– надходження акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (4,5млн.грн.);
–  єдиний податок (3,5 млн. грн.).
– Завдяки налагодженню активного діалогу з представниками бізнесових кіл, зменшенню фіскального тиску, реформуванню податкового законодавства та роботі з обслуговування платників податків, у січні-квітні 2016 року Надвірнянська ОДПІ має позитивну динаміку наповнення державної скарбниці, – наголосив начальник податкової інспекції Василь Гнатюк.
 
Майже 4 мільйони гривень надійшло на допомогу армії від Надвірнянської ОДПІ
Протягом січня – квітня 2016 року з доходів платників Надвірнянської ОДПІ для підтримки обороноздатності України сплачено 3,6 млн.гривень військового збору, зокрема у квітні надійшло майже 1 млн.гривень.
За словами першого заступника начальника НадвірнянськоїОДПІ  Богдана Нагорняка, кожен працюючий житель долучився до  фінансової підтримки українського війська.
«Сьогодні мабуть кожен з нас розуміє, що тільки конкретними діями можна принести користь своїй країні. Хтось воює на передовій, хтось сплачує податки, усі разом ми допомагаємо своїй країні. Це і є громадянська відповідальність»,  відмітив посадовець.
Нагадаємо, що згідно зі змінами до Податкового кодексу України, справляння військового збору продовжено до набрання чинності рішення Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України . Одночасно розширено базу оподаткування військовим збором,  відтепер  оподаткуванню підлягають всі доходи визначені статтею 163 Податкового кодексу України. Ставка збору залишається незмінною та становить 1,5 % від об’єкта оподаткування.
 

 

З початку року платники податків Надвірнянської ОДПІ сплатили майже 3500тис.грн. єдиного податку
Протягом4 місяцівнадходження єдиного податку збільшились на 1171тис.грн., в порівнянні з відповідним періодом минулого року.
Фізичні особи-підприємці спрямували до бюджету 2583тис.грн., що на 733тис.грн. більше ніж минулого року. Юридичні особи сплатили 917тис.грн. єдиного податку.
Нагадаємо, що з 1 січня 2016 року, відповідно до Закону України від 24 грудня 2015 року №909, зазнала змін спрощена система оподаткування, обліку та звітності. Зокрема, зменшено розмір граничного річного обсягу доходу для платників третьої групи до 5 млн.грн. та збільшено відсоткові ставки єдиного податку до 3% з ПДВ та 5% без ПДВ. Для платників єдиного податку четвертої групи розмір ставок податку збільшено в 1,8 рази.
 
До місцевих бюджетів Надвірнянщини надійшло майже 49 млн. грн.
Доходи місцевих бюджетів Надвірнянського районуза січень – квітень2016 року склали 48,6млн. грн.
Більшу половину надходжень у місцеві скарбниці забезпечує податок на доходи фізичних осіб, його сума склала 32 млн. грн.
Також наповнення бюджетів місцевих громад забезпечують такі бюджетоутворюючі джерела як: земельний податок та орендна плата – 5,4млн. грн, єдиний податок –  3,5млн. грн, акцизний податок – 4,5млн.
«Додаткові кошти, які надходять на рахунки місцевих громад, сприяють поліпшенню соціальних умов мешканців регіону. Досягнення таких показників є результатом тісної співпраці працівників фіскальної служби регіону з платниками податків та органами місцевого самоврядування»,-відмітила заступник начальника інспекції Оксана Пліщук.
 
При припиненні юридичної особи – запит до територіальних органів ДФС робить державний реєстратор
Змінено процедуру повідомлення органами ДФС державного реєстратора щодо відсутності або ж наявності заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Таке повідомлення надаватиметься на запит державного реєстратора при проведенні державної реєстрації припинення юридичних осіб. При цьому наказом  Міністерства фінансів України від 03.03.16 р. N 308 "Про затвердження змін до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників" затверджено форму відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати єдиного внеску ( N 11-ЄСВ) та встановлено, що контролюючі органи направляють такі відомості до Єдиного державного реєстру до завершення строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог, а також у день отримання запиту від суб’єкта державної реєстрації. Зазначеним наказом внесено зміни до порядку формування дати зняття з обліку платника єдиного внеску. Тож дата зняття з обліку юридичної особи (відокремленого підрозділу) відповідає даті закриття інтегрованої картки платника єдиного внеску або даті отримання повідомлення державного реєстратора про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи (відокремленого підрозділу) у разі, якщо на момент отримання такого повідомлення закрита інтегрована картка такого платника. ( Лист ДФС України від 18.04.2016 р.  N 13730/7/99-99-11-01-05-17).
 
До уваги роботодавців! З 1 травня підвищується розмір мінімальної заробітної плати
Фахівці НадвірнянськоїОДПІ інформують про підвищення розміру мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму. Так, Законом України від 25.12.15 № 928-VIII «Про Державний бюджет на 2016 рік» з 1 травня 2016 року по 30 листопада 2016 року встановлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу та мінімальну заробітну плату в розрахунку на місяць у розмірі 1450 гривень. У погодинному розмірі мінімальна заробітна плата встановлена на рівні 8,69 гривні.
Надвірнянські податківці  звертають увагу роботодавців на неприпустимість виплати заробітної плати нижче законодавчо встановленого рівня. Адже це є порушенням трудового законодавства.
Не позбавляти найманих працівників належного захисту на випадок непрацездатності, не прирікати їх на мізерну пенсію, закликають у НадвірнянськійОДПІ.
 
Новий звіт про обсяги придбання, реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів у роздрібній мережі необхідно подати до 10 травня
НадвірнянськаОДПІзвертає увагу суб’єктів господарювання, які займаються реалізацією алкогольних напоїв та тютюнових виробів, що  22 квітня 2016 року набирає чинності Наказ Міністерства фінансів України від 11.02.2016 р. № 49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення».
Наказом затверджено звіти за формами:
1-РА "Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі";
1-РТ "Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі".
Заповнення форм звітів здійснюється з використанням кодів продукції (84 види продукції, зокрема, пиво) та кодів адміністративно-територіальних одиниць згідно з додатком до цього наказу.
Нагадаємо, що відповідно до ст. 16 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" суб'єкти господарювання, які отримали передбачені цим Законом ліцензії, подають до органів ДФС за місцем реєстрації щомісяця до 10 числа наступного місяця звіт про обсяги виробництва й/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів. Це правило поширюється й на нові звіти за формами №№ 1-РА, 1-РТ (роздрібна торгівля).
Звертаємо увагу, звіти про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів у роздрібній мережі подають суб'єкти господарювання, які одержали ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, незалежно від форми власності до органів ДФС за основним місцем обліку тільки в електронній формі, тобто необхідно мати/оформити електронний цифровий підпис.
Звіти в електронній формі подається засобами електронного зв'язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, як передбачено для податкової звітності.
Перший звіт суб'єкти господарювання  за квітень повинні податидо 10 травня 2016 року.
Наголошуємо, що статтею 17 Закону №481/95-ВР за неподання чи несвоєчасного подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати відповідні ліцензії, передбачена фінансова санкція у вигляді штрафу у розмірі 17000 гривень.
 
З 1 травня обраховуємо ЄСВ по – новому
З 1 травня 2016 року в Україні збільшується мінімальна заробітна плата з 1378 гривень до 1450 гривень.
Відповідно розмір мінімального страхового внеску становитиме 319,00 гривень (1450 гривень  × 22%). Нагадаємо: мінімальний страховий внесок ЄСВ повинні сплачувати за себе фізичні особи-підприємці платники єдиного податку та самозайняті особи.
Зміниться максимальний розмір доходу, на який потрібно нараховувати ЄСВ: з 1 січня 2016 року  він становить 25 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, встановлених в місяць нарахування доходу. З 1 травня – це 36250 гривень (1450 гривень × 25).
Без змін залишаються наступні пільги, виплати та ставки податків:
граничний розмір добових, сума податкової соціальної пільги, а також граничний розмір доходу, який дає право на неї;
сума неоподатковуваного доходу у вигляді подарунків;
сума нецільової благодійної допомоги;
ставки єдиного податку для I і II групи;
ставки податку на нерухоме майно.
 
Про перенесення строку перевірки у разі втрати документів
Відповідно до норм Закон України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” бухгалтерський облік є обов’язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Пунктом 44.3 статті 44 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) визначено, що платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених у ПКУ, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а у разі її неподання – з передбаченого ПКУ граничного терміну подання такої звітності.
При цьому у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів, зазначених вище, платник податків зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку про втрату документів, та відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.
Відповідно, у разі неможливості проведення перевірки платника податків через втрату документів, у випадках, передбачених ПКУ, термін проведення такої перевірки переноситься до дати відновлення та надання документів до перевірки в межах визначених законодавством строків.
Більш детально із даним роз’ясненням можна ознайомитись у листі ДФС України від 11.03.2016 № 5246/6/99-99-22-04-02-15 на веб-порталі ДФС.
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *