Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Надвірнянська об»єднана ДПІ інформує:

За користування надрами бізнес Надвірнянщини направив майже 99мільйонів
За чотири  місяців поточного року надрокористувачі Надвірнянщининаправили до бюджету 98801тис. гривень. Із загальної суми коштів: до державного бюджету спрямовано 98565 тис. грн., до місцевих бюджетів – 236 тис. гривень.

За користування надрами бізнес Надвірнянщини направив майже 99мільйонів
За чотири  місяців поточного року надрокористувачі Надвірнянщининаправили до бюджету 98801тис. гривень. Із загальної суми коштів: до державного бюджету спрямовано 98565 тис. грн., до місцевих бюджетів – 236 тис. гривень.
На території Надвірнянського району3 суб’єктигосподарювання отримали спеціальні дозволи на користування надрами. Окрім них, платниками зареєстровано 9 суб’єктівгосподарювання, які мають дозволи на спеціальне водокористуваннята інших корисних копалин.
За словами заступника начальника інспекції Оксани Пліщук, природні ресурси – це власність держави, за  користування ними стягується плату для наповнення бюджетів.А саме, за використання корисних копалин загальнодержавного значення – державного та обласного бюджетів, за використання корисних копалин місцевого значення – місцевих бюджетів.
 
Майже 5,5мільйонівгривень сплатили надвірнянці за користування землею
Суб”єкти підприємницької діяльностіі Надвірнянського району протягом січня –квітня сплатили до місцевих бюджетів 5375 тис.грн. плати за землю Це на1295тис.грн.більше, порівняно з минулим роком.
«Плата за землю є одним із джерел дохідної частини місцевої скарбниці. Наповнення місцевого бюджету є нашим пріоритетним завданням. Тому що саме від повноти та своєчасної сплати податків залежить стабільність розвитку Надвірнянщини та соціальний захист наших громадян», – зазначає заступник начальника ДПІ у Надвірнянському районі Оксана Пліщук.
За словами посадовця, землевласники та землекористувачі, наповнюючи бюджет, дбають про розвиток району. Загалом, внесок суб’єктів підприємницької діяльності розподіляються наступним чином: юридичні особи сплатили 4620 тис.грн., а фізичні особи – майже 755тис.грн.
 
Надвірнянщина: за4місяці місцевий бюджет отримав майже335тис. грн. плати за ліцензії
За підсумками січня-квітня2016року місцевий бюджет Надвірнянщинипоповнивсяна 334,6тис.грн. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Це майже на 33тис.грн., або на 9,8% більше, ніж за аналогічний період 2015року.
Окрім цього, з початку року місцеві бюджети більш якна 4468тис.грн. поповнились завдяки акцизному податку від реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Нагадаємо, що відповідно до ст. 16 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" суб'єкти господарювання, які отримали передбачені цим Законом ліцензії, подають до органів ДФС за місцем реєстрації щомісяця до 10 числа наступного місяця звіт про обсяги виробництва й/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів. Це правило поширюється й на нові звіти за формами №№ 1-РА, 1-РТпро обсяги придбання, реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів у роздрібній мережі (роздрібна торгівля), які подаютьсятільки в електронній формі.
 
Власники елітних автівок – юридичні особи сплатили до місцевих бюджетів понад 12тисяч гривень транспортного податку
Місцеві громади Надвірнянщини за підсумками січня-квітня 2016 року отримали 12.5тисячі гривень транспортного податку. Сума цих надходжень майже  удвічі перевищує надходження такого ж періоду минулого року-6,3 тис.грн.Втім, цю суму сплатили лише власники вартісних машин – юридичні особи. 
 «За підсумками 2015 року місцеві бюджети отримали 193,9тисячігривень транспортного податку. Разом з тим, цього року змінено як методику визначення вартості авто, так і об’єкт оподаткування», – наголосивначальник Надвірнянської об»єднаної ДПІ Василь Гнатюк.
Зокрема, Законом України від 24 грудня 2015 року № 909 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», передбачено, що об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньо-ринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної зарплати , встановленої законом станом на  1 січня податкового (звітного) року.
«Методика обрахування середньо-ринкової вартості легкових авто  затверджена Постановою Кабінету  від  18 лютого 2016 року №66..Тобто, не лише фахівці ДФС, а й кожен власник розкішної машини може самостійно визначити, чи підлягає його авто оподаткуванню. Керівники територіальних громад теж повинні бути максимально зацікавлені в тому, щоб всі власники дорогих машин сплатили податок в місцевий бюджет, а це – 25 тисяч гривень за кожен легковий автомобіль, що підлягає оподаткуванню», – звертає увагу начальник Надвірнянської ОДПІ Василь Гнатюк.
 
З 17 травня 2016 року набрали чинності зміни до порядку нарахування та сплати єдиного соціального внеску
У Надвірнянській ОДПІповідомили, що відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 28.03.2016 №393 «Про внесення змін до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Наказ №393) вищеназвану Інструкцію приведено у відповідність до норм Закону України від 08 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування, тобто з 17 травня 2016 року.
Уточнень зазнав порядок нарахування єдиного соціального внеску з урахуванням розміру мінімальної зарплати. Коли база нарахування ЄСВ менше розміру мінімальної заробітної плати, то ЄСВ розраховують із розміру мінімальної заробітної плати. Правило діє за умови перебування працівника у трудових відносинах повний календарний місяць або відпрацювання всіх робочих днів звітного місяця.
Зверніть увагу, що вимоги щодо нарахування ЄСВ на заробітну плату (дохід), що не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, не застосовуються до заробітної плати:
– не за основним місцем роботи (базою нарахування ЄСВ є отриманий дохід (прибуток) незалежно від його розміру);
– яка нараховується підприємствами, установами, організаціями працівникам-інвалідам, до яких застосовують розмір ЄСВ 8,41%, 5,3% або 5,5%;
– працівників, яким надано відпустки без збереження заробітної плати на період проведення АТО.
 
Відбулись зміни у порядку реєстрації та обліку платників
ДФС інформує про набрання чинності наказів Міністерства фінансів України:
від 03.03.2016 № 308 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників» (далі – Наказ 308);
від 18.03.2016 № 373 «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» (далі – Наказ 373);
від 18.03.2016 № 375 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів» (далі – Наказ 375).
Змінами до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування відмінене присвоєння новоствореним платникам класу професійного ризику виробництва за основним видом економічної діяльності.
Змінами до Порядку обліку платників податків і зборів виключені положення щодо формування та направлення органами ДФС до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань повідомлень про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (ф. № 18-ОПП).
Водночас Наказом 373 Положення про реєстрацію платників ПДВ приведене у відповідність до норм пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України та виключені процедури анулювання реєстрації платника ПДВ за наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи – підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
Також порядок реєстрації платників ПДВ доповнений нововведенням. Так, якщо особа у встановлений законодавством строк подала заяву про добровільну реєстрацію платником ПДВ і отримала від контролюючого органу пропозицію подати нову заяву, то після виправлення всіх недоліків така особа може подати до контролюючого органу нову заяву про добровільну реєстрацію не пізніше ніж за 3 робочі дні до початку податкового періоду, з якого особа вважатиметься платником ПДВ та матиме право на податковий кредит і виписку податкових накладних. При цьому у такій заяві має бути зазначена така сама бажана дата реєстрації, що й у попередній неприйнятій заяві.
Наказом 308 та Наказом 375 для проведення державної реєстрації припинення юридичних осіб запроваджені нові процедури та документи (відомості) органів ДФС про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів, а також єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Відтепер державний реєстратор або інший суб’єкт державної реєстрації направлятиме до органів ДФС запити для отримання відомостей про наявність/відсутність заборгованості, органи ДФС у відповідь – зазначені відомості. Крім того, встановлено єдиний строк у 10 робочих днів для призначення документальної позапланової перевірки платника податків, що припиняється (закривається), як у випадках прийняття рішення про припинення засновниками (учасниками) юридичної особи, так й у інших випадках.
Ознайомитись з текстами наказів (при натисканні відбувається перехід за гіперпосиланням):
Порядок обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників – чинна редакція
http://sfs.gov.ua/yuridichnim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/67819.html
http://sfs.gov.ua/samozaynyatim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/67819.html
Наказ 308
http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/ediniy-vnesok-na-zagalnoobovyazkove-/nakazi/68075.html
Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість – чинна редакція
http://sfs.gov.ua/yuridichnim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/67941.html
http://sfs.gov.ua/samozaynyatim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/67942.html
Наказ 373
http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/67937.html
 
Порядок обліку платників податків і зборів – чинна редакція
http://sfs.gov.ua/yuridichnim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/53840.html
http://sfs.gov.ua/samozaynyatim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/53840.html
Наказ 375
http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/68053.html

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *