Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Надвірнянська ОДПІ інформує

Режим роботи Центрів обслуговування платників у святкові та вихідні дні
Головне управління ДФС в Івано-Франківській області повідомляє, що для зручності платників та створення комфортних умов при поданні податкової звітності Центри обслуговування платників (ЦОП) у святкові та вихідні дні у грудні 2016 року і січні 2017 року працюватимуть за таким графіком:
– 31 грудня 2016 року – робочий день до 13 год. 00 хв.;

Режим роботи Центрів обслуговування платників у святкові та вихідні дні
Головне управління ДФС в Івано-Франківській області повідомляє, що для зручності платників та створення комфортних умов при поданні податкової звітності Центри обслуговування платників (ЦОП) у святкові та вихідні дні у грудні 2016 року і січні 2017 року працюватимуть за таким графіком:
– 31 грудня 2016 року – робочий день до 13 год. 00 хв.;
– 3, 4, 5 січня 2017 року – робочі дні відповідно до графіку роботи ЦОП;
– 6 січня 2017 року – робочий день до 16 год. 00 хв.;
– 9 січня 2017 року – робочий день до 18 год. 00 хв.;
– 1, 2, 7, 8 січня 2017 року – вихідні дні.
 
Надвірнянщина направила на підтримку армії 10,3 млн. грн. військового збору
Ця вагома сума перерахована платниками Надвірнянського району впродовж січня-листопада. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 1,5млн.гривень.
Насамперед, – це заслуга сумлінних платників податків району, які перераховують на модернізацію та реформування української армії 1,5% від об’єкта оподаткування, що визначений статтею 163 Податкового кодексу України. До нього, крім заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються чи виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, відносяться і ряд інших. Зокрема – це орендна плата, виграші в державній або недержавній грошовій лотереї, купівля – продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини тощо.
Додамо, що платниками військового збору в Україні є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Натомість відповідальними за нарахування та перерахування до бюджету військового збору є роботодавці, що нараховують доходи у вигляді заробітної плати.
 
Надвірнянські ліси збагатили бюджети майже на 9 мільйонів гривень
Протягом 11 місяців 2016 року лісокористувачі Надвірнянського району сплатили до бюджетів усіх рівнів 8,7 млн.грн. рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів, у тому числі 6,6 млн.грн. надійшло до місцевих бюджетів, 2,1 млн. грн. – до державної скарбниці. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли майже на 6млн.грн.
Місцевим бюджетам базового рівня належать надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів за деревину, заготовлену під час проведення заходів щодо поліпшення якісного складу лісів, їх оздоровлення, посилення захисних властивостей, з розчищення лісових ділянок у зв’язку з будівництвом інженерних комунікацій, надходження за заготівлю другорядних лісових матеріалів, побічні лісові користування та використання корисних властивостей лісів для культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних, туристичних та інших цілей. До обласного бюджету зараховується 50 відс. надходжень рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів за деревину, заготовлену в порядку рубок головного користування.
 
Майже17 тисяч адміністративних послуг надано платникам в Центрах обслуговування платників Надвірнянської ОДПІ
За 11 місяців поточного року в ЦОПи Надвірнянської ОДПІ звернулось 33719 відвідувачів – жителів Надвірнянського, Богородчанського районів та Яремчанської міської ради. За згадуваний період часу їм надано 16818 адміністративних послуг,- повідомляють в Надвірнянській ОДПІ.
Найбільшою популярністю у відвідувачів користувалась послуга з видачі картки платника податків, якою скористався 9658платників. Також зареєстровано 2628розрахункових книжок та 807 книг обліку розрахункових операцій. Видано довідок про подану декларацію про майновий стан і доходи ( податкову декларацію) 740 відвідувачам.Витяги з Реєстру платників єдиного податку отримали 800платників податків, які обрали спрощену систему оподаткування, зареєстровано платниками єдиного податку цього річ 633суб’єктів господарювання.
Разом з тим, Центриобслуговування платників НадвірнянськоїОДПІ надають широкий спектр безоплатних послуг для відвідувачів. Серед них: приймання податкової звітності, отримання послуги з внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника, отримання податкової консультації тощо. 
Також, з метою інформування платників про зміни в законодавстві, в Центрі розміщені інформаційні стенди з необхідною інформацією та розповсюджується друкована продукція – листівки, брошури, тощо.
 
НадвірнянськаОДПІ про зміни до форми декларації про майновий стан і доходи
Надвірнянська ОДПІ повідомляє, що Наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року № 821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859» внесено зміни до форми декларації про майновий стан і доходи. Так, зокрема, передбачено зменшення обсягу декларації (зменшення кількості додатків з чотирьох до двох) та зміна порядку розрахунку податкових зобов’язань фізичних осіб-підприємців.
Наказ набуває чинності 31 грудня 2016 року.
Звертаємо увагу, що нова форма декларації про майновий стан і доходи вводиться в дію з 1 січня 2017 року.
Нагадуємо, щороку починаючи з 1 січня в Україні проводиться деклараційна кампанія. Декларація про майновий стан та доходи за попередній рік подається до місцевої податкової інспекції до 1 травня.
 
Подати заяву про перехід на спрощену систему оподаткування можна до 16 грудня
Суб'єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб'єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.
До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, який визначається з дотриманням вимог, встановлених главою 1 „Спрощена система оподаткування, обліку та звітності” розділу XIV Кодексу.
Заява подається за вибором платника податків:
– особисто або уповноваженою особою;
– засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умов реєстрації електронного підпису.
Проте, перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб'єктом господарювання було дотримано вимоги, встановлені в п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу (щодо критеріїв умов застосування єдиного податку).
Таким чином, щоб перейти на спрощену систему оподаткування з першого кварталу 2017 року суб'єкту господарювання необхідно подати заяву та розрахунок доходу за попередній календарний рік не пізніше 16 грудня п. р.
 
До нового Реєстру неприбутківців вже внесено 225організацій Надвірнянського району
За інформацією начальника відділуподатків і зборів з юридичних осіб Надвірнянської ОДПІТетяни Паньків, на початок грудня 2016 р. 225 неприбуткових установ та організацій привели свої установчі документи у відповідність до вимог Податкового кодексу. А це трохи більшеполовиниз числа неприбутківців, які стоять на обліку в інспекції.
Неприбуткові організації, які до 01.01.2017 року не приведуть свої установчі документи у відповідність з вимогами, встановленими п. 133.4 ст. 134 Податкового кодексу, та не нададуть копії таких документів фіскальному органу, після 01.01.2017 р. будуть виключені з реєстру неприбуткових установ та організацій.
Таке виключення здійснюється на підставі рішення фіскального органу.
Виключення неприбуткової організації з Реєстру здійснюється шляхом скасування присвоєної їй ознаки неприбутковості.
З наступного податкового (звітного) року така неприбуткова організація подає фінансову і податкову звітність та сплачує податок на прибуток у порядку, встановленому для неприбуткових організацій – платників податку на прибуток.
Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру визначений постановою КМУ від 13.07.2016 р. № 440.
Детальну інформацію можна отримати в Центрі обслуговування платників або за тел.. 2-21-79.
 
Порядок зняття з обліку фізичної особи – підприємця у разі прийняття рішення про припинення підприємницької діяльності
Відповідно до п. 11.22 розд. XI Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (у редакції наказу Мінфіну від 22.04.2014 № 462) (далі – Порядок), зняття з обліку самозайнятих фізичних осіб як платників податків у контролюючих органах здійснюється у такому порядку:
1) підставою для зняття фізичної особи – підприємця з обліку у відповідному контролюючому органі є відомості про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням, або за судовим рішенням, або у разі її смерті, або оголошення її померлою, або визнання її безвісно відсутньою, а також відомості відповідної реєстраційної картки.
Дата зняття з обліку фізичної особи – підприємця відповідає даті отримання відомостей про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця. Дані про зняття з обліку платника податків фіксуються в журналі за формою № 6-ОПП. Номер зняття з обліку відповідає номеру відповідного запису в журналі за формою № 6-ОПП.
Дані про зняття з обліку фізичної особи – підприємця передаються контролюючим органом за основним місцем обліку такого платника податків до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) із зазначенням: дати та номера запису про зняття з обліку, назви та ідентифікаційного коду контролюючого органу, у якому платника податків знято з обліку;
2) фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, знімаються з обліку після припинення такої незалежної діяльності, за наявності документально підтвердженої інформації відповідного державного органу, що реєструє таку діяльність або видає документи про право на заняття такою діяльністю (свідоцтва, дозволи, сертифікати тощо), та/або поданих до контролюючого органу за основним місцем обліку:
заяви за формою № 8-ОПП, дата якої фіксується в журналі за формою № 6-ОПП;
довідки за формою № 4-ОПП та інших документів, що видаються контролюючими органами платнику податків і підлягають поверненню до контролюючого органу.
Державна реєстрація (реєстрація) припинення підприємницької чи незалежної професійної діяльності фізичної особи або внесення до Реєстру самозайнятих осіб запису про припинення такої діяльності фізичною особою не припиняє її зобов’язань, що виникли під час провадження підприємницької чи незалежної професійної діяльності, та не змінює строків, порядків виконання таких зобов’язань та застосування санкцій за їх невиконання (п.п. 4 п. 11.22 розд. XI Порядку).
У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи чи реєстрації у відповідному уповноваженому органі припинення незалежної професійної діяльності фізичної особи (якщо така реєстрація була умовою ведення незалежної професійної діяльності) погашення грошових зобов’язань та/або податкового боргу здійснюється за рахунок майна зазначеної особи.
Особою, відповідальною за погашення грошових зобов’язань чи податкового боргу фізичної особи – підприємця або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність, є така фізична особа (п.п. 5 п. 11.22 розд. XI Порядку).
Після державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізична особа продовжує обліковуватись у контролюючих органах як фізична особа – платник податків, яка отримувала доходи від провадження підприємницької діяльності.
Така фізична особа має забезпечити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності, в установлені строки подати відповідному контролюючому органу річну податкову декларацію за звітний рік, у якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.
Контролюючий орган може призначити та провести документальну перевірку такої фізичної особи – платника податків за наявності підстав та з урахуванням строків давності, передбачених Податковим кодексом України.
Після державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичних осіб – підприємців, місцем проживання яких є тимчасово окупована територія або територія проведення антитерористичної операції, процедури та дії, визначені п.п. 6 п. 11.22 розд. XI Порядку, можуть проводитись за місцем перебування таких осіб у разі їх звернення до відповідних контролюючих органів з документальним підтвердженням особи та місця перебування (п.п. 6 п. 11.22 розд. XI Порядку).
У разі коли після внесення до Реєстру самозайнятих осіб запису про припинення підприємницької чи незалежної професійної діяльності фізична особа продовжує провадити таку діяльність, вважається, що вона розпочала таку діяльність без взяття її на облік як самозайнятої особи (п.п. 6 п. 11.22 розд. XI Порядку).
Слід зазначити, що згідно з п. 11.16 розд. XI Порядку платникам податків, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до ЄДР, а також щодо яких законом або нормативно-правовим актом Кабінету Міністрів України для проведення реєстрації ліквідації, реорганізації, закриття або припинення діяльності платника податків вимагається довідка про зняття з обліку платника податків, замість відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою № 30-ОПП видається довідка про зняття з обліку платника податків за формою № 12-ОПП. З моменту видачі довідки за формою № 12-ОПП такий платник податків уважається знятим з обліку у контролюючому органі за умови реєстрації його припинення відповідно до законодавства або внесення запису про припинення до відповідного державного реєстру.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 119).
 
Як дізнатися, що податкова звітність в електронному вигляді була отримана контролюючим органом
На офіційному веб – порталі ДФС України розміщено чимало електронних сервісів, якими платники податків мають можливість скористатися.
На сьогодні успішно працюють такі електронні сервіси, як«Електронний кабінет платника податків», «Дані Реєстру платників ПДВ», «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Антикорупційний сервіс «Пульс», «Електронна звітність», «Анулювання реєстрації платників ПДВ», «Реєстр платників єдиного податку», «Декларування on-line», «Дані про взяття на облік платників податків».
Уплатників податків виникають питання з приводу використання електронних сервісів, зокрема як дізнатися, що податкова звітність в електронному вигляді була отримана контролюючим органом.
Слід враховувати вимоги «Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку», затвердженої наказом ДПС України від 10.04.2008 року № 233, згідно з якими перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному вигляді до контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв’язку. Ця квитанція надсилається контролюючим органом на електронну адресу платника податків, з якою було надіслано податкову звітність.
Другий примірник першої квитанції в електронному виді зберігається в органі ДФС. Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається не одержаним. А підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних є друга квитанція в електронному виді у текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа, результати перевірки ЕЦП, інформація про платника податків, дата та час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, та дані про відправника квитанції. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі ДФС.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *