Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Необхідно відпрацювати систему взаємодії профільних структур, інформування населення і передбачити відповідні кошти на випадок виникнення надзвичайних ситуацій, – Віталій Федорів

«Сьогодні перед нами стоять гострі питання, які потребують постійного контролю та прийняття оперативних рішень керівників структурних підрозділів облдержадміністрації», – зазначив заступник голови обласної державної адміністрації Віталій Федорів під час щотижневої онлайн-наради.
Так, у сфері фінансів найважливішим є питання погашення заборгованості з виплати заробітної плати працівникам галузі охорони здоров’я та освіти. Відповідно доручено вжити заходів щодо ліквідації існуючих боргів та провести моніторинг нарахування заробітних плат у січні 2020 року і до 6 лютого надати відповідну інформацію департаменту фінансів ОДА.

В галузі освіти особливу увагу необхідно приділити якості харчування в навчальних закладах, у галузі охорони здоров’я – тримати на контролі ситуацію щодо захисту від інфекційних захворювань – короновірусу, грипу, ГРВІ.

У сфері будівництва Віталій Федорів доручив активізувати зусилля щодо спорудження нових медичних амбулаторій. Дорожнім службам доручено до 3 лютого подати пропозиції щодо налагодження роботи з чистки придорожніх насаджень.

Йшлося також про системну роботу щодо надходження податків від сфери будівництва і легалізацію працюючих та їх заробітних плат, налагодження співпраці з товариствами УТОГ та УТОС. Також на нараді заслухали інформацію керівника управління ДСНС в Івано-Франківській області щодо ситуації з пожежами сухостоїв на Прикарпатті.

Також Віталій Федорів доручив головам РДА на місцях напрацювати алгоритм дій на випадок виникнення надзвичайних ситуацій. «Необхідно відпрацювати систему взаємодії профільних структур, інформування населення і передбачити відповідні кошти», – зауважив заступник голови облдержадміністрації. Обласній службі занятості доручено посилити роботу у питаннях працевлаштування працівників РДА, які будуть скорочені внаслідок реформування.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *