Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Організація та здійснення контролю в структурних підрозділах райдержадміністрації

           20  листопада  2014  року у райдержадміністрації  відбулась методична                     наради за участі керівника апарату райдержадміністрації М. Кравчука та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.

           20  листопада  2014  року у райдержадміністрації  відбулась методична                     наради за участі керівника апарату райдержадміністрації М. Кравчука та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.
         На нараді мова йшла  про  організацію контролю за виконанням доку-ментів  та пророботу з документами та зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації .
      По першому питанню виступив завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації Я.Кінаш, який ознайомив присутніх керівників структурних підрозділів райдержадміністрації із завданнями щодо покращення роботи з організації контролю за виконанням документів  вищестоящих органів виконавчої влади та своїх власних, що випливають із рішень наради від  6 листопада 2014 року у керівника апарату облдерж-адміністрації Р.Панасюка. Доповідач у черговий раз наголосив, що саме керівники структурних підрозділів райдержадміністрації несуть особисту відповідальність за своєчасне та якісне виконання документів, що саме вони, як розробники здійснюють безпосередній контроль за виконанням власних розпоряджень райдержадміністрації (“координація роботи  та узагальнення інформації …”), що випливає із розуміння управління як цілісного процесу. По-іншому відбувається при виконанні документів вищестоящого рівня: тут держслужбовці райдержадміністрації виступають безпосередніми виконавцями чи організаторами виконання рішень вищестоящих органів або ж  надають інформацію, яка вимагається в документах. Повнота інформації, її всебічність  та об’єктивність, визначають якість нашої роботи.  Саме над цим  всім присутнім і потрібно працювати. Далі доповідач  зачитав довідку про стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах райдержадміністрації.
   По другому питанню виступив начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Я. Андріїв, який  нагадав присутнім основні положення інструкції з діловодства в райдержадміністрації та регламенту роботи райдержадміністрації. Також він вказав на необхідність поновити  до кінця грудня номенклатури справ,  структурним підрозділам – юридичним особам  – обов’язково       перевірити печатки, бланки документів щодо їх  відповідності встановленим вимогам (зокрема, наявність коду установи в ЄДРПОУ, правильність розміщення реквізитів тощо), вести облік змін, доповнень та втрати чинності  розпоряджень райдержадміністрації.
Окремо він вказав на  роботу із зверненнями  громадян. Зокрема він сказав, що є претензії до змісту окремих відповідей, які готуються на звернення  у структурних підрозділах адміністрації: відповіді мають бути вичерпними і зрозумілими заявникам. Якщо ми не можемо реально допомогти людині по суті звернення, то, як мінімум, зі змісту  відповіді людина повинна відчути, що ми  їй співчуваємо і намагаємось допомогти.
          Підвів підсумки наради керівник апарату райдержадміністраціїМ. Крав-чук, який наголосив на необхідності підвищення якості виконання документів, посилення вимог до їх виконавців, про необхідність додаткової інвентаризації існуючих завдань та функцій, які закріплені відповідними положеннями та посадовими інструкціями з метою уникнення їх дублювання у структурних підрозділах адміністрації. Також  він вказав на необхідність  забезпечення  належного та своєчасного інформування облдержадміністрації.
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *