Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Перший крок в доросле життя ти робиш із вибором професії….

Профорієнтація учнівської молоді на сучасному етапі посідає важливе місце у всебічній підготовці молодого покоління до самостійного життя. Саме зараз, коли старшокласники завершують навчання і виходять на широкий шлях самостійного дорослого життя, вони прагнуть якнайкраще влаштувати власну майбутню долю, обрати правильний шлях, і багато чого на цьому шляху залежить від вибраної професії.

Профорієнтація учнівської молоді на сучасному етапі посідає важливе місце у всебічній підготовці молодого покоління до самостійного життя. Саме зараз, коли старшокласники завершують навчання і виходять на широкий шлях самостійного дорослого життя, вони прагнуть якнайкраще влаштувати власну майбутню долю, обрати правильний шлях, і багато чого на цьому шляху залежить від вибраної професії.
З метою визначення професійних нахилів молоді до тієї чи іншої сфери діяльності, 13 листопада 2014 року в Назавизівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів був проведений профорієнтаційний урок для учнів 9 класу. На захід були запрошені Руслана Голинська — заступник директора з виховної роботи, Валентина Микитюк — соціальний педагог, Тетяна Рабінчак — педагог організатор.
Головний спеціаліст відділу надання соціальних послуг Надвірнянського районного центру зайнятості  Уляна Півторанюк демонструвала профорієнтаційні таблиці, розповідала про помилки, які виникаютьпри виборі професії. “Вибір професії молоді люди роблять на основі зовнішньої привабливості, наприклад, за рівнем зарплати, іміджу установи, престижності професії, за прикладом друзів, батьків тощо. 
Особливу зацікавленість школярі виявили під час роботи з «Барометром професій». Вони активно обговорювали ті спеціальності, які мають попит на місцевому ринку праці, фактори, які впливають на їх вибір, та важливість роботи в житті кожної людини.
Зустріччю старшокласники були дуже задоволені. Адже на цьому профорієнтаційному уроці школярі навчились, як уникнути помилок і розчарувань при виборі професійного шляху, та отримали багато корисної та важливої інформації, що обов’язково стане їм у нагоді при вирішенні питання професійного вибору.
Профорієнтація учнівської молоді на сучасному етапі посідає важливе місце у всебічній підготовці молодого покоління до самостійного життя. Саме зараз, коли старшокласники завершують навчання і виходять на широкий шлях самостійного дорослого життя, вони прагнуть якнайкраще влаштувати власну майбутню долю, обрати правильний шлях, і багато чого на цьому шляху залежить від вибраної професії.
З метою визначення професійних нахилів молоді до тієї чи іншої сфери діяльності, 13 листопада 2014 року в Назавизівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів був проведений профорієнтаційний урок для учнів 9 класу. На захід були запрошені Руслана Голинська — заступник директора з виховної роботи, Валентина Микитюк — соціальний педагог, Тетяна Рабінчак — педагог організатор.
Головний спеціаліст відділу надання соціальних послуг Надвірнянського районного центру зайнятості  Уляна Півторанюк демонструвала профорієнтаційні таблиці, розповідала про помилки, які виникаютьпри виборі професії. “Вибір професії молоді люди роблять на основі зовнішньої привабливості, наприклад, за рівнем зарплати, іміджу установи, престижності професії, за прикладом друзів, батьків тощо. 
Особливу зацікавленість школярі виявили під час роботи з «Барометром професій». Вони активно обговорювали ті спеціальності, які мають попит на місцевому ринку праці, фактори, які впливають на їх вибір, та важливість роботи в житті кожної людини.
Зустріччю старшокласники були дуже задоволені. Адже на цьому профорієнтаційному уроці школярі навчились, як уникнути помилок і розчарувань при виборі професійного шляху, та отримали багато корисної та важливої інформації, що обов’язково стане їм у нагоді при вирішенні питання професійного вибору.

Профорієнтація учнівської молоді на сучасному етапі посідає важливе місце у всебічній підготовці молодого покоління до самостійного життя. Саме зараз, коли старшокласники завершують навчання і виходять на широкий шлях самостійного дорослого життя, вони прагнуть якнайкраще влаштувати власну майбутню долю, обрати правильний шлях, і багато чого на цьому шляху залежить від вибраної професії.
З метою визначення професійних нахилів молоді до тієї чи іншої сфери діяльності, 13 листопада 2014 року в Назавизівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів був проведений профорієнтаційний урок для учнів 9 класу. На захід були запрошені Руслана Голинська — заступник директора з виховної роботи, Валентина Микитюк — соціальний педагог, Тетяна Рабінчак — педагог організатор.
Головний спеціаліст відділу надання соціальних послуг Надвірнянського районного центру зайнятості  Уляна Півторанюк демонструвала профорієнтаційні таблиці, розповідала про помилки, які виникаютьпри виборі професії. “Вибір професії молоді люди роблять на основі зовнішньої привабливості, наприклад, за рівнем зарплати, іміджу установи, престижності професії, за прикладом друзів, батьків тощо.
Особливу зацікавленість школярі виявили під час роботи з «Барометром професій». Вони активно обговорювали ті спеціальності, які мають попит на місцевому ринку праці, фактори, які впливають на їх вибір, та важливість роботи в житті кожної людини.
Зустріччю старшокласники були дуже задоволені. Адже на цьому профорієнтаційному уроці школярі навчились, як уникнути помилок і розчарувань при виборі професійного шляху, та отримали багато корисної та важливої інформації, що обов’язково стане їм у нагоді при вирішенні питання професійного вибору.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *