Перший заступник голови РДА

Зеленчук Богдан Іванович

 

Пpацює Першим заступником голови Надвірнянської районної державної адміністрації Івано-Франківської області
Громадянство громадянин України
Число, місяць і рік народження 27лютого1983 року
Місце народження Івано-Франківська область, Надвірнянський район, селище Битків
Освіта повна вища‚ 2005 р., Міжрегіональна Академія управління персоналом‚ менеджмент організацій , менеджер бізнесу
базова вища‚ 2004 р., Міжрегіональна Академія управління персоналом‚ менеджмент, бакалавр управління бізнесом
неповна вища‚ 2001 р., Івано-Франківський комерційний коледж‚ товарознавство та комерційна діяльність, товарознавець-комерсант
Науковий ступінь,
вчене звання
не має
Володіння мовами українською, російською – вільно; англійською – зі словником
Нагоpоди, почесні
звання
не має
Прийняття Присяги
державного службовця
29.05.2015 р.
Ранг державного службовця 6 (30.05.2016)
Загальний стаж роботи 17 років 5 місяців
Стаж державної служби 1 рік 8 місяців
Депутат ради депутат Надвірнянської міської ради
VI, VII демократичного скликань.
Стягнення не має
Т р у д о в а   д і я л ь н і с т ь
09.1998 до 07.2001 студент Івано-Франківського
комерційного технікуму,
м. Івано-Франківськ
10.2001 до 11.2001            продавець вуличної торгівлі ВСП
“Писанка” районного споживчого товариства, м. Надвірна Івано-Франківськоїобласті
11.2001 до 05.2002 виплата допомоги по безробіттю Надвірнянським районним центром зайнятості, м. Надвірна Івано-Франківської області
05.2002 до 06.2003 інженер з комплектаціїустаткування сектора матеріально-технічного забезпеченнякомерційноговідділу управлінняТОВ“СП “Інтерплит”,
м. Надвірна Івано-Франківської області
06.2003 до 06.2003 інженер з комплектації устаткування відділу технічного постачання ТОВ “СП “Інтерплит”, м. Надвірна Івано-Франківської області
07.2003 до 08.2004 інженер з комплектації устаткування відділу технічного постачання управління ЛК “Інтерплит Надвірна”,
м. Надвірна Івано-Франківської області
08.2004 до 06.2005 інженер з комплектації устаткування відділу постачання управління ЛК “Інтерплит  Надвірна”, м. Надвірна Івано-Франківської області
06.2005 до 09.2007 інженер з комплектації устаткування відділу постачання управління ЗАТ “ЛК Інтерплит Надвірна”, м. Надвірна Івано-Франківської області
09.2007 до 06.2014 інженер з комплектації устаткування відділу постачання управління ТОВ “ЛК Інтерплит Надвірна”, м. Надвірна Івано-Франківської області
06.2014 до 05.2015 майстер зміни складу готової продукції Надвірнянської філії ТОВ “Свиспанлімітед”, м. Надвірна
Івано-Франківської області
05.2015 – до цього часу заступник голови Надвірнянської районної державної адміністрації
Івано-Франківської області

Компетенція

Веде питання:

  • освіти та науки;
  • культури і мистецтв;
  • охорони здоров’я;
  • сім’ї, молоді, гендерної політики;
  • фізкультури і спорту;
  • соціального захисту населення;
  • національних, міграційних питань і релігійних культів;
  • інформаційно-аналітичної роботи і преси;
  • правової освіти;
  • паспортизації населення району;
  • агропромислового розвитку;
  • ветеринарії;
  • використання та охорони земель;
  • меліорації та водного господарства.

Керує діяльністю: 

  • служби у справах дітей райдержадміністрації;
  • районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;
  • управління соціального захисту населення райдержадміністрації;
  • Надвірнянського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), відділу освіти райдержадміністрації;
  • відділу культури райдержадміністрації;
  • відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації;
  • інформаційно-аналітичного відділу апарату райдержадміністрації (в частині питань проведення організаційно-масових заходів та зв’язків з громадськістю);
  • відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації.

Координує діяльність: 

  • управління Пенсійного фонду України в районі;
  • районного центру зайнятості;
  • відділу Держгеокадастру в Надвірнянському районі;
  • управління ветеринарної медицини в Надвірнянському районі;
  • районного споживчого товариства (в частині заготівель та переробки сільськогосподарської продукції і сировини, виробництва товарів народного споживання, реалізації сільськогосподарської продукції, надання торгових місць сільгоспвиробникам на продовольчих ринках та в інших торгових закладах);
  • Державної сільськогосподарської інспекції в Івано-Франківській області;
  • Державної фітосанітарної інспекції Івано-Франківської області;
  • Надвірнянського міжрайонного управління Державної санітарно-епідеміологічної служби в Івано-Франківській області; кримінальної міліції у справах неповнолітніх Надвірнянського відділу поліції Головного управління поліції в Івано-Франківській області; районного відділення спілки “Чорнобиль”, центральної районної лікарні Надвірнянського району;
  • підприємств фармації;
  • Надвірнянського районного відділу Управління Державної міграційної служби в Івано-Франківській області; управління юстиції в Надвірнянському районі (в частині реєстрації актів громадського стану);
  • районної виконавчої дирекції Івано-Франківського відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
  • відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в районі.

Забезпечує взаємодію:

  • з гуманітарних та політико-правових питань з органами місцевого самоврядування (в частині делегованих повноважень);
  • місцевими засобами масової інформації;
  • громадськими та релігійними організаціями;
  • благодійними фондами та благодійними організаціями в районі;
  • районною організацією товариства охорони пам’яток історії та культури України;
  • районним комітетом товариства Червоного Хреста України; районною радою фізкультурно-спортивного товариства “Колос”;
  • районною федерацією футболу; школою вищої спортивної майстерності;
  • районними підприємствами фармації та медтехніки;
  • районними організаціями політичних партій; громадськими, профспілковими та релігійними організаціями;
  • іншими структурами різних форм власності галузей, які курує.

Очолює: 

  • районну комісію з питань сприяння проведенню Всеукраїнського перепису населення;
  • районний комітет боротьби з наркоманією;
  • координаційну раду з питань оздоровлення протягом літнього періоду;
  • комісію для забезпечення своєчасного і в повному обсязі обліку дітей і підлітків шкільного віку;
  • районний дорадчий орган у справах альтернативної (невійськової) служби;
  • комісію військового, національно-патріотичного виховання молоді;
  • комісію в справах біженців;
  • координаційну раду з правової освіти населення щодо визначення пріоритетів у випуску наукових, науково-популярних, художніх, методичних та інших видань;
  • комісію щодо прийняття рішень про призначення (непризначення) державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям і субсидій та прийняття рішення про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, за адресою фактичного проживання;
  • комісію з розгляду питань надання грошової допомоги постраждалим чи внутрішньо переміщеним особам;
  • комісію щодо надання одноразової грошової допомоги жителям району у зв’язку із втратою члена сім’ї, смерть якого пов’язана з участю в АТО та особам, які поранені під час проведення АТО, які є учасниками АТО;
  • координаційний комітет з надання соціальної підтримки сім’ям загиблих, постраждалих, учасників АТО; районний штаб з питань, пов’язаних із соціального забезпечення громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО;
  • опікунську раду;
  • районну робочу групу щодо детінізації зайнятості населення;
  • комісію з питань встановлення статусу ветерана ОУН-УПА, надання пільг та видачі посвідчень; комісію з питань інвентаризації водних об’єктів загальнодержавного значення на території району;
  • комісію із визначення та відшкодування збитків, нанесених користувачами землі в результаті незаконних дій фізичних та юридичних осіб;
  • робочу групу щодо надання комплексної методичної допомоги органам місцевого самоврядування та роз’яснення положень нормативно-правових актів та іншого законодавства з правової освіти населення;
  • комісію для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників;
  • комісію з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), стипендій та інших соціальних виплат;
  • координаційну раду райдержадміністрації з питань дітей; координаційну раду райдержадміністрації з питань взаємодії органів виконавчої влади місцевого самоврядування, правоохоронних органів та громадських організацій щодо профілактики та боротьби з алкоголізмом, тютюнопалінням та наркоманією серед молоді та неповнолітніх;
  • міжвідомчу раду райдержадміністрації з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання насильства в сім’ї та протидії торгівлі людьми;
  • комісія з питань визначення осіб з числа багатодітних сімей інвалідів І, ІІ груп, в яких проживають 8 і більше дітей, в тому числі дітей-інвалідів, яким надаватиметься матеріальна допомога для придбання житла.