Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Правильний вибір професії – запорука майбутнього

    У житті кожної людини вибір роду трудової діяльності та місця роботи – серйозний та відповідальний крок. Від цього вибору й працевлаштування залежатиме багато – добробут людини та її сім"ї, можливості реалізації її інтересів, перспективи  творчого зростання, нові дружні й ділові контакти. Тому профорієнтація шкільної молоді і надалі залишається актуальним.

    У житті кожної людини вибір роду трудової діяльності та місця роботи – серйозний та відповідальний крок. Від цього вибору й працевлаштування залежатиме багато – добробут людини та її сім"ї, можливості реалізації її інтересів, перспективи  творчого зростання, нові дружні й ділові контакти. Тому профорієнтація шкільної молоді і надалі залишається актуальним.
    Саме з цією метою спеціалістом Надвірнянського районного центру зайнятості, Наталією Андрійович,  11 березня було проведено профорієнтаційний урок для школярів 7-го класу Ліснотарновецького навчально-виховного комплексу. В ході зустрічі  учні ознайомилися з  переліком професій , які користуються попитом на місцевому ринку праці, з правильним вибором, з можливістю  пройти тестування на виявлення  професійної спрямованості.
   Під час  проведення уроку  основний акцент наголошувався на тому, що необґрунтований спонтанний вибір професії може призвести в майбутньому до гірких розчарувань. Тому, щоб уникнути помилок, необхідно зважити всі “за” і “проти”, робити вибір свідомо, брати до уваги поради батьків, учителів, які мають досвід і практику, але прислухатися до себе. Учні, в процесі рольових ігор, ознайомилися з складовими формули правильного вибору:  «ХОЧУ», яка включає бажання, інтереси та схильності особи; «МОЖУ», що враховує здібності, таланти, можливості та «ТРЕБА», де береться до уваги актуальність професії на ринку праці. 
     Також діти ознайомилися з типами професій: людина-природа, людина-техніка, людина-людина, людина-знакова система та людина-художній образ та спробували визначити приналежність до тієї чи іншої групи.
      По закінченні уроку з школярами було проведено анкетування.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *