Про роботу управління праці та соціального захисту населення

                                                    Інформація
   про роботу управлінням праці та соціального захисту населення станом на 01.12.2012 року.
 
Станом на 01.12.2012р. на обліку в управлінні перебуває 18029 одержувачів соціальних допомог всіх видів, а саме:

                                                    Інформація
   про роботу управлінням праці та соціального захисту населення станом на 01.12.2012 року.
 
Станом на 01.12.2012р. на обліку в управлінні перебуває 18029 одержувачів соціальних допомог всіх видів, а саме:
       1. Державна допомога сім'ям з дітьми -12478 одержувачів, з них :
– допомога у зв'язку з вагітністю та пологами –1032;
– одноразова допомога при народженні дитини – 4292;
– допомогапо догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку –5453;
– допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням -85;
– допомога на дітей одиноким матерям – 1614;
– допомога при усиновленні-2.
        2. Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 2121одержувач.
        3. Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 1142 одержувачі.
        4. Допомогана догляд за інвалідами І чи II групи внаслідок психічного розладу – 158 одержувачів.
         5. Компенсаційна виплата на догляд за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80 річного віку – 1650 одержувачів.
        6. Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів –   255 одержувачів.
        7. Державна допомога особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам – 220 одержувачів.  
        8. Державна соціальна допомога дітям-сиротам та грошове забезпечення прийомним батькам – 5 сімей.
Сума нарахованої допомоги відповідно до Закону України « Про державну допомогу сім'ям з дітьми » за січень-листопад 2012р. складає 106135,7 тис. грн., профінансовано повністю, заборгованості немає.
Потреба в коштах на виплату державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям станом на 01.12.2012р. становить 23462,4 тис. грн., профінансовано повністю, заборгованості немає.
Нарахована сума державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам станом на 01.12.2012р. становить 14804,4 тис. грн., профінансовано повністю, заборгованості немає.
Потреба в коштах на виплату допомоги на догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу за січень-листопад2012р. становить 917,1тис. грн., профінансованоповністю, заборгованості немає.
Потреба в коштах на виплату компенсаційної виплати по догляду за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80 річного віку станом на 01.12.2012р. становить 283,4 тис. грн., профінансовано повністю, заборгованості немає.
За січень-листопад 2012 року нараховано тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, на загальну суму 1482,3тис. грн., профінансовано повністю, заборгованості немає.
Сума нарахованої державної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам станом на 01.12.2012р. становить 2115,9 тис. грн., профінансовано повністю, заборгованості немає.
За січень-листопад 2012 року нараховано прийомним сім’ям державну допомогу та грошове забезпечення на суму 239,1 тис. грн., профінансовано повністю, заборгованості немає.
Відчутною допомогою сім’ям з низькими доходами стала реалізація житлових субсидій, що направлена для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг .
       Станом 01.12.2012р. нараховано житлових субсидій на житлово-комунальні послуги на загальну суму 4287,3тис. грн., профінансовано – 5617,6тис. грн.За призначенням субсидій на тверде паливо і скраплений газ станом на 01.12.2012р. звернулося  857сімей.
       На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003р.№ 117 „Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги в  управлінні створено Реєстр зазначених осіб. Станом на 01.12.2012р. зареєстровано 41154 особи, які мають право на пільги, а саме:
-121     інвалід війни;
– 476     учасників бойових дій;
-3106   учасників війни;
– 294     вдів  ветераніввійни;
– 97      репресованих;
– 201     ветеран військової служби та органів внутрішніх справ;
– 379     учасників  ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
        -1996    ветеранів праці ;
        -15378  пенсіонерів за віком;
        -412     сільських  педагогів  на пенсії;
        -129    сільськихмедиків на пенсії;
        -11       сільських бібліотекарів на пенсії;
        -1449   багатодітних сімей;
        -4718   дітей з багатодітних сімей;
        -238     інвалідів по зору;
        -3         працівники культури на пенсії;
        -11939 дітей війни;
        -207     осіб, що користуються пільгами за соціальною ознакою.
      Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №381 від 28.12.2011 року «Про підвищення рівня соціального захисту найбільш вразливих верств населення» станом на 01.12.2012 року виплачена щорічна разова грошова допомога до 5 травня 4098особам на суму 1031690грн.00 коп.( поштовий збір 9557грн.53коп.), а саме:

  • інвалідам війни 1 групи – 9 особам на суму 19800,00 грн.;
  • інвалідам війни 2 групи – 51 особі на суму 97920,00 грн.;
  • інвалідам війни 3 групи – 55 особам на суму 94600,00 грн.;
  • учасникам бойових дій – 470 особам на суму 317250,00 грн.;
  • членам сімей загиблих – 293 особам на суму 99620,00 грн.;
  • учасникам війни – 3220 особам на суму 402500,00 грн.

За січень – листопад 2012 року надано всього пільг на ЖКП на загальну суму за рахунок коштів:  – державного бюджету — 7503,0 тис. грн.
         На придбання твердого палива ( вугілля ) та скрапленого газу готівкою за рахунок коштів державного бюджету за січень – листопад 2012 року виплачено 844,4 тис. грн.
За рахунок коштів державного бюджету надано пільг на зв’язок в сумі 184,9 тис.грн.
Проведено відшкодування одноразового проїзду ЧАЕС на загальну суму 1,6 тис.грн.
Відшкодовано пільги на житлово-комунальні послуги за рахунок коштів районного бюджету за січень- листопад2012 р. на суму  416,3тис. грн..
Станом на 01.12.2012р. в управлінні зареєстовано 379осіб, на яких поширюється чинність Закону України “Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, а саме:
– І категорії – 33 особи;
– ІІ категорії – 136 осіб;
– ІІІ категорії — 110 осіб;
 – дружини померлих, смерть яких пов’язана з ліквідацією аварії на Чорнобильській АЕС – 18 осіб;
   – діти, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 82 особи.
   Даним категоріям пільговиків виплачено станом на 01.12.2012року:
   – на харчування  – 350,0тис.грн., заборгованість – 30,0тис.грн.
   – на харчування дітям – 19,7тис.грн., заборгованість – 14,0тис.грн.
   -на додаткову відпустку та підвищену стипендію – 20,1тис.грн., заборгованість -0,7 тис.грн.
   – оздоровлення – 46,7тис.грн., заборгованість – 17,1тис.грн.
         Станом на 01.12.2012р. інвалідам району видано:
          – 59шт. інвалідних візків різних типів;
– 9шт.  спеціальних засобів для спілкування та обміну інформацією ;
– 3шт. засобів для ходіння, керованих обома руками;
– 1 шт. меблів ( стілець спеціальний);
  – інвалідам району видано 200 направленьв протезно-ортопедичний цех для забезпечення протезно-ортопедичними виробами.
  В січні – листопаді 2012 року 36 ветеранів війни та 29 інвалідів, в т.ч. 6  інвалідів-спинальників та 4 інваліди із супровідником  отримали безкоштовні путівки на санаторно-курортне лікування.
Станом на 01.12.2012 року за рахунок коштів Державного бюджету 6 інвалідам району  виплачено одноразову грошову допомогу на загальну суму 3927.36грн.
Станом на 01.12.2012 р. 25 інвалідам району виплачено компенсацію за невикористане санаторно-курортне лікування на загальну суму 6000 грн., 9 учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС відшкодовано  вартість проїзду на загальну суму 1168,25 грн.
Станом на 01.12.2012 року згідно рішення комісії 3 особам встановлено статус учасника війни та 3 особам – статус учасника бойових дій ОУН-УПА.
Станом на 01.11.2012 року працевлаштовано  24 інвалідів району.
Протягом  січня-листопада 2012 року державними соціальними інспекторами проведено 2051 перевірку достовірності поданої інформації про доходи та майновий стан одержувачів державних соціальних допомог та житлових субсидій.
У 399 випадкахбули виявлені переплати соціальних виплат на суму 142150,00 гривень з вини одержувачів соціальних виплат та житлових субсидій.
В січні-листопаді 2012 року відшкодовано і повернуто в державний бюджет 70740,00грн.
З метою з'ясування права на призначення державних соціальних допомог та житлових субсидій працівниками відділу було обстежено та складено акти матеріально-побутових умов проживання 670 сімей.
Проведено 113 перевірок цільового використання державної допомоги при народженні дитини.
Станом на 01.12.2012 року відділом праці та соціально-трудових відносин  проведено :
– 5 засідань районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення. На засіданнях розглядались питання щодо стану погашення підприємствами, установами та організаціями району боргів до ДПІ в Надвірнянському районі, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці та легалізації заробітної плати;
– 4 засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На даних засіданнях розглядались  питання  щодо cтану погашення підприємствами району  заборгованості із виплати заробітної плати та cтану погашення підприємствами, установами та організаціями району  боргів до  бюджету  ПФУ в Надвірнянському районі;
– 1 засідання робочої наради тристоронньої соціально-економічної ради при першому заступнику голови райдержадміністрації, на якому розглядалось питання щодо дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці, легалізації заробітної плати, укладення і виконання колективних договорів на підприємствах, організаціях та установах району та підводились підсумки роботи районної робочої групи щодо детінізації зайнятості населення;
– 3 засідання ради з питань безпечної життєдіяльності населення. На даних засіданнях розглядалися питання щодо стану виробничого травматизму на підприємствах Надвірнянського району за 2011 рік та 8 місяців 2012 року, а також розглядались матеріали розслідування нещасного випадку з смертельним наслідком, який стався 25.10.2012 року з працівником ТзОВ «Ресурсна компанія»;
– 37 перевірок  щодо дотримання вимог  Постанови КМУ  від 01.08.1992 року №442 «Про порядок проведення атестації робочих  місць за умовами  праці» ;
– 27 перевірок  щодо дотримання  вимог  Закону України «Про колективні договори  і угоди»;
– 73 перевірки вивчення стану дотримання законодавства з оплати праці  в тому числі 34 щодо дотримання рівня мінімальної заробітної плати, а саме :
 – на 25 підприємствах (ТзОВ «Чародійка» – директор С.Гречко., СПД             Гандзюк Я.В., ТзОВ «Політехнологія» – директор І. Іваночко, КП « Карпати»- начальник В.Голіней, СПД Голинська О.М., ПМП «Барс» – директор  Корчук А.В., КП «Сільекобуд»-начальник Мельник В.В., ТзОВ «Вікно»-директор           Марусин В.В., ПП «Ізолювальник» – директор Полатайко В.І., СПД      Гринчак І.І., СПД Гнатюк В.М., Споживче товариство «12 Плюс» – виконавчий директор Пушкар Т.М., ВСП Торгового підприємство «Топаз» – начальник Савчук М.М., СПД Онуфрак Є.В., ПП «Черник» – директор    Кузюк І.П., КП «Карпати» – начальник В. Голіней, КП «Ланком» – начальник М.Голіней, ПП «Іолювальник» – директор Я.Полатайко, Ланчинське мале підприємство «Розпис» – директор Климко І.О., ВСП «Оленка» Надвірнянського кооперативного торгового підприємства – начальник Угринчук Г.П., ПрАТ «Надвірнянська друкарня», СП ТзОВ «Планета», ТзОВ фірма «Укрпродукт», МПП «Фіалка», СПД  Голинська О.М.) – наймані працівники прийняті на 0,5-0,75 мінімальної заробітної плати;
– на 9 підприємствах (ПВКП «Сокіл» – директор М.Плаксій., ПП «Аптека» – директор Г.Зінич, ТзОВ «Зеніт» – директор В.Атаманчук, ОСББ «Еліт» – голова правління Мерцало О.Б., ПП «Монтажник» – директор Лесюк В.Й., СПД Букатюк Н.Д., ТзОВ «Торговий дім Карпатнафтотрейд» – директор Жук О.Б., СПД Зінич М.О., ВАТ «Надвірнянська автобаза» – генеральний директор   Чуфус В.М.) – наймані працівники відпрацювали менше норми тривалості робочого часу (прийняття-звільнення-основна щорічна відпустка, відпустка без збереження заробітної плати).
          Головному державному інспектору з питань праці  ТДІзПП  в Івано-Франківській області передано 7 довідок вивчення стану дотримання законодавства з оплати праці  для відповідного реагування.
          Відповідно  до розпорядження  районної державної адміністрації  від 15.09.2011 року № 245 «Про затвердження  Положення  про районну  робочу групу  щодо детінізації  зайнятості населення  та нового складу районної  робочої групи щодо детінізації  зайнятості населення» районною робочою групою щодо детінізації зайнятості населення було проведено обстеження 367 суб’єктів господарської діяльності щодо дотримання ними трудового та податкового законодавства. В ході обстежень виявлено 142 найманих працівників, з якими підприємці не уклали трудові договори в письмовій формі згідно чинного законодавства.
      За результатами обстежень в січні-листопаді 2012 року підприємцями було укладено 62 трудових договорів та легалізовано заробітну плату на суму 67,6 тис. грн.
     
Начальник управління                                                             Андрій Креховецький
Р.Стецюк

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *