Про запровадження електронних он-лайн сервісів у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців



З метою створення сприятливих умов для отримання фізичними та юридичними особами адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» Міністерством юстиції України 31 березня 2015 року прийнято наказ №466/5 «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31 березня 2015 року за №349/26794 (далі – наказ).

З дня офіційного опублікування цього наказу (07 квітня 2015 року) набув чинності Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, який запроваджує електронний он-лайн сервіс отримання відомостей з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (виписок, витягів, довідок).

Слід зазначити, що минулого року органами юстиції в Україні було видано понад   1 млн. 300 тис. різного роду довідок, витягів та виписок. За статистикою на цю роботу припадає 50% навантаження на працівників реєстраційних служб. Усі ці документи готуються вручну та видаються у паперовому вигляді.

Застосування електронних он-лайн сервісів щодо реєстрації бізнесу, запроваджених з ініціативи Міністерства юстиції України, сприятиме якіснішому підходу до надання таких послуг та, відповідно, зменшенню черг в органах реєстрації.

Крім того, впровадження таких сервісів при реєстрації бізнесу, а також під час отримання витягів, виписок і довідок через офіційний веб-сайт розпорядника Єдиного державного реєстру, зекономить як робочий час державного реєстратора, який він витрачав на формування паперового документу до півгодини, так і особистий час суб’єкта господарювання, у якого з’являється можливість отримати необхідний йому для провадження господарської діяльності документ за лічені хвилини.

Окремо звертаємо увагу, що відомості, які містяться в Єдиному державному реєстрі, можуть відтепер надаватися без участі державного реєстратора. Скориставшись платіжною карткою міжнародних систем Visa/MasterCard запитувач може сплатити за послугу та отримати відповідну інформацію з Єдиного державного реєстру в режимі реального часу.

Запит про надання виписки, витягу та довідки в електронній формі подається запитувачем через офіційний веб-сайт розпорядника Єдиного державного реєстру (https://usr.minjust.gov.ua/), де на вибір запитувача зазначається один із критеріїв пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі для його формування. Плата за отримання таких відомостей вноситься з використанням платіжних систем через мережу Інтернет безпосередньо при замовленні послуги. Вартість електронних документів на чверть нижча за паперові аналоги і становить на сьогоднішній день 45грн.68коп.

Реформування реєстраційної системи шляхом запровадження  надання адмінпослуг в режимі онлайн значно спрощує ведення бізнесу в Україні та  покликане зробити послуги і сервіси у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців кращими і ефективнішими.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *