Структура РДА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від _10.08.2018 м. Надвірна №200
Про зміни у структурі
Надвірнянської районної
державної адміністрації
Відповідно до статті 5 Закону України “Про місцеві, державні адміністрації”, статті 105 Цивільного кодексу України, статті 24 Закону України від 10.12.2015 року № 889-УІІІ “Про державну службу”, керуючись постановами Кабінету Міністрів України від 12.03.2005 року № 179 “Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій” (зі змінами), від 18.04.2012 року № 606 “Про затвердження рекомендаційних переліків структурних підрозділів обласної, Київської та Севастопольської міської, районної, районної в м. Києві та Севастополі державних адміністрацій” (зі змінами), з метою ефективної реалізації районною державною адміністрацією повноважень, визначених Законом України “Про місцеві державні адміністрації’” та в межах граничної чисельності фонду оплати праці і видатків на утримання районної державної адміністрації:1. Внести зміни до структури і граничної чисельності працівників Надвірнянської районної державної адміністрації:
1.1. Зменшити чисельність відділу освіти Надвірнянської районної державної адміністрації – на 1 штатну одиницю.
1.2. Зменшити чисельність служби у справах дітей на 1 штатну одиницю.
1.3. Збільшити чисельність управління надання адміністративних послуг Надвірнянської районної державної адміністрації – на 2 штатні одиниці.
2. Затвердити структуру відділу освіти Надвірнянської районної державної адміністрації згідно з додатком 1.
3. Затвердити структуру служби у справах дітей Надвірнянської районної державної адміністрації згідно з додатком 2.
4. Затвердити структуру управління надання адміністративних послуг Надвірнянської районної державної адміністрації згідно з додатком 3.
5. Начальнику служби у справах дітей Надвірнянської районної державної адміністрації (М.Сметанюк) попередити персонально працівників служби про їх можливе наступне вивільнення із займаних посад не раніше, ніж через два місяці від дня попередження, згідно з пунктом 1 статті 40 Кодексу законів про працю України, у зв’язку скороченням чисельності працівників.
6. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, зазначених у пункті 1 цього розпорядження, внести відповідні зміни і подати на затвердження штатні розписи підпорядкованих підрозділів, за необхідності переглянути положення, посадові інструкції працівників та розподіл обов’язків між працівниками згідно з чинним законодавством.
7. Затвердити структуру і граничну чисельність працівників Надвірнянської районної державної адміністрації згідно з додатком 4.
8. Визнати такими, що втратили чинність, додатки 2, 3, 5
до розпорядження районної державної адміністрації від 24.07.2018 року №179 “Про зміни у структурі районної державної адміністрації”.
9. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації (Г.Савчук) врахувати зміни у структурі*- районної державної адміністрації при розподілі бюджетних асигнувань та здійснити, у встановленому порядку, передачу бюджетних асигнувань на утримання управління надання адміністративних послуг районної державної адміністрації у 2018 році.
10. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Богдана Зеленчука.
Голова районної державної адміністрації Олександр Кеніз
Додаток 4
до розпорядження
райдержадміністрації
від 10.08. 2018 №200
Структура і гранична чисельність працівників
Надвірнянської районної державної адміністрації
№ з/п | Назва структурного підрозділурайонної державної адміністрації | Граничначисельність(одиниць) |
1. | Апарат районної державної адміністрації | 34 |
2. | Архівний відділ | 2,5 |
3. | Відділ молоді та спорту | 3 |
4. | Сектор з питань надзвичайних ситуацій | 3 |
5. | Служба у справах дітей | 11 |
6. | Відділ будівництва | 3 |
7. | Відділ архітектури, містобудування, містобудівного кадастру та житлово-комунального господарства | 3 |
8. | Відділ освіти | 5 |
9. | Відділ культури | 3 |
10. | Управління економічного розвитку і торгівлі | 10 |
11. | Управління соціального захисту населення | 59 |
12. | Управління фінансів | 12 |
13. | Управління надання адміністративних послуг | 12 |
ВСЬОГО | 160,5 |
Керівник апарату
районної державної адміністрації Микола Кравчук