Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Світлана Онищук відзначила важливість наближення сервісних послуг до пенсіонерів

Про пенсійне забезпечення в області йшлося сьогодні на нараді у голови обласної державної адміністрації Світлани Онищук.

Як зазначила начальник головного управління Пенсійного фонду України в області Надія Павлюк, одним із пріоритетних завдань для них є надання якісних послуг із дотриманням єдиних стандартів обслуговування громадян. Завдяки централізованій системі нарахування і виплати пенсій мешканці області обслуговуються не лише в приміщеннях сервісних центрів на рівні району чи міста, а й безпосередньо в територіальних громадах, у центрах надання адміністративних послуг.

На обліку в головному управлінні перебуває 339 тис. одержувачів пенсій.

Пенсійниками запроваджені нові механізми надання послуг, зокрема, дистанційні форми обслуговування, напрацьовані сучасні методики і програми, зміцнені та модернізовані інформаційні ресурси і технічна база. Так, впроваджено сервіс «Автоматичне призначення пенсій», мобільний додаток «Пенсійний фонд», майже 57 тисяч осіб мають можливість одержувати широкий спектр електронних послуг.

Органи Фонду застосовують принцип екстериторіальності при опрацюванні заяв на призначення пенсій. Тому у рамках організації прийому за принципом «єдиного вікна» в області функціонують 17 сервісних центрів, тобто отримати послуги в галузі пенсійного забезпечення можна і на віддалених робочих місцях, створених для працівників сервісних центрів у територіальних громадах області. Станом на перше жовтня укладено 61 угоду про співпрацю, що становить 98,4 % від усіх територіальних громад області .

Крім того, фахівці сервісних центрів здійснюють виїзди до осіб з обмеженими фізичними можливостями та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, для надання консультацій, довідок, отримання заяв тощо.

Для спрощення доступу громадян до інформації в структурних підрозділах Фонду області організовані постійно діючі «гарячі» телефонні лінії. Фахівці управління використовують різні форми інформаційно-роз’яснювальної роботи, розширюють канали комунікації з громадськістю для якомога ширшого інформування населення про зміни в пенсійній системі, переваги легалізації зайнятості, запровадження нових сервісів Фонду.

Світлана Онищук відзначила важливість наближення сервісів з надання послуг до громадян, особливо у період, коли область перебуває у червоній зоні епіднебезпеки, та закликала керівників територіальних громад до активної співпраці з Фондом.

 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *