Управління (центр) надання адміністративних послуг райдержадміністрації

Управління (центр) надання адміністративних послуг

Надвірнянської районної державної адміністрації

Створення зручних і доступних умов для отримання адміністративних послуг є одним з головних завдань, що має вирішуватися органами державної влади та місцевого самоврядування. Адже саме за якістю цих послуг кожен громадянин оцінює турботу держави про нього та рівень поваги до прав і гідності громадянина. Реалізація цих завдань особливо актуальна для України на сучасному етапі.

Контактна інформація:

тел.  (03475) 2-53-34
моб. тел. 0986436858

E-mail: cnap.nadvirna@gmail.com

Сторінка в Facebook 

 

Адреса: 78400, Івано-Франківська область, Надвірнянський р-н,
м. Надвірна, вул. Визволення, 2.
Місце розташування ЦНАП на карті

Біля приміщення Ценру є безкоштовна стоянка для автотранспорту. Для зручності відвідувачів ЦНАП затверджено зручний графік прийому громадян :

·                                 Понеділок: 8:00-15:00
Вівторок: 8:00-15:00
·                                 Середа: 8:00-15:00
·                                 Четвер: 8:00-20:00
·                                 П’ятниця: 8:00-15:00
Без обідньої перерви

·                                 Субота: Вихідний день
·                                 Неділя: Вихідний день

В приміщенні Центру надаються супутні послуги:
– продаж канцелярського приладдя;
– копіювання документів, оплата адміністративного збору  через пост-термінал платіжною карткою .

 

Загальна інформація

про управління надання адміністративних послуг РДА

Відповідно до закону України «Про адміністративні послуги» Надвірнянською районною державною адміністрацією 04.11.2013 року створено центр надання адміністративних послуг Надвірнянської районної державної адміністрації, 27.07.2018 року реорганізовано в управління надання адміністративних послуг Надвірнянської районної державної адміністрації (надалі Управління). У своїй діяльності управління керується:

–  Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

–  Закон України «Про адміністративні послуги»;

– регламент центру надання адміністративних послуг Надвірнянської районної державної адміністрації (заплановано прийняття регуляторного акту «Про затвердження регламенту управління надання адміністративних послуг Надвірнянської районної державної адміністрації»);

– положення про управління надання адміністративних послуг Надвірнянської районної державної адміністрації;

–  інші законодавчі та регуляторні акти.

На початку діяльності центр надання адміністративних послуг Надвірнянської районної державної адміністрації надавав громадянам 16 адміністративних послуг, сьогодні перелік розширився і налічує 188 послуг, та на цьому робота управління з розвитку та вдосконалення не припиняється, а постійно вивчається потреба соціальних та адміністративних послуг серед населення.

Управління надання адміністративних послуг Надвірнянської райдержадміністрації – це клієнт-орієнтована система надання адміністративних послуг, яка базується в єдиному, комфортному, просторому приміщенні, де працює фахова, ввічлива, молода команда, яка щоденно приймає понад 350 осіб. Зрозумілі процедури, чіткі терміни, максимальна результативність та неможливість зловживань – це новий підхід в роботі державної установи, яка відчинила свої двері для всіх громадян.

Для якісного, швидкого надання адміністративних послуг адміністратори управління надання адміністративних послуг отримали доступи до Єдиного демографічного реєстру, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державного земельного кадастру.

Для зручності і комфорту відвідувачів в управлінні надання адміністративних послуг встановлено електронну систему керування чергою, що дає можливість попереднього запису на зручну дату та час для клієнта. Громадянам також надаються супутні послуги, а саме:

  • продаж канцелярських товарів;
  • копіювання документів;
  • встановлено РОS-термінали, за допомогою яких здійснюється оплата банківськими картками за адміністративні послуги.

В управлінні також облаштовані зони очікування, безкоштовний Wi-Fi, встановлено пандуси для людей з інвалідністю. Приміщення розташоване в центральній частині міста. Обладнана парковка для автотранспорту. Значною перевагою також є графік прийому  громадян без обідньої перерви та тривалістю до 20 години один раз на тиждень.

Для покращення якості надання адмінпослуг проводиться також інформування населення через офіційну сторінку Надвірнянської райдержадміністрації (рубрика управління (центр) надання адміністративних послуг (http://nadrda.gov.ua/tsentr-nadannia-administratyvnykh-posl/), соціальні мережі, місцеві ЗМІ та ін.

Найважливішим завданням керівництва та громади Надвірнянського району в 2018 році було покращення ситуації з надання паспортних послуг. Адже виготовити паспорти громадян України (в тому числі для виїзду за кордон) можна було тільки в Надвірнянському районному відділі Державної міграційної служби. Проте спільними зусиллями керівництва Надвірнянської райдержадміністрації, районної ради, міської ради  та депутатського корпусу з районного та міського бюджетів виділено та профінансовано 759,778 тисяч гривень для закупівлі паспортного обладнання (робочої станції) та встановлення каналів захищеного зв’язку.

Разом з тим ще є питання, які потребують вирішення. Так управлінням надання адміністративних послуг Надвірнянської районної державної адміністрації у 2019 році заплановано надання адміністративних послуг МВС з державної реєстрації нових транспортних засобів їх перереєстрації у зв’язку із зміною анкетних даних власника(без огляду експерта) та обміну/отримання нового посвідчення водія у зв’язку із втратою чи викраденням. Це дозволить наблизити популярні послуги до громадян, мінімізувати корупційні ризики та зменшити черги громадян біля сервісних центрів МВС. Для цього управлінням розроблено та подано на розгляд сесії районної ради проект районної цільової соціальної програми на 2019-2020 роки та розраховано потребу в коштах на запровадження даних адміністративних послуг, яка становить 620 тисяч гривень. На даний час працівниками мобільного сервісного центру МВС здійснюється прийом документів з вищезазначених послуг в приміщенні управління надання адміністративних послуг. Щотижнево керівник управління направляє лист начальнику РСЦ МВС в Івано-Франківській області по кількості заявок громадян, які бажають отримати дані послуги.

Доступними стали також нові адміністративні послуги, що раніше надавались тільки в управлінні соціального захисту населення. Так на даний час через управління надається 63 послуги соціального характеру у комфортних для відвідувачів умовах. Також планується покращення надання адміністративних послуг у даній сфері шляхом підключення працівників управління до електронних реєстрів Мінсоцполітики.

Обговорюється також питання надання через адміністраторів управління послуг відділення реєстрації актів цивільного стану Надвірнянського району, Надвірнянського об’єднаного управління Пенсійного фонду України, КП «Надвірнянський житловик», деяких послуг Надвірнянської міської ради.

Завдяки послугам, які надаються через управління надання адміністративних послуг до місцевого бюджету за 2018 рік поступило 500 тисяч гривень. За 2018 рік сектор державної реєстрації управління забезпечив надходження до районного бюджету в сумі 221 тисяч гривень за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно і державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Надходження від оформлення паспортів становило 184 тисячі гривень, інших адміністративних послуг – 95 тисяч гривень.

 

 

 

Додатки