Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

У 2016 році Акредитованим центром сертифікації ключів видано понад 1,1 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів

Протягом 2016 року послугами Акредитованого центру сертифікації ключів, який діє при ДФС, скористалися 332,3 тис. осіб. Про це повідомив директор Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Іван Романов.

Протягом 2016 року послугами Акредитованого центру сертифікації ключів, який діє при ДФС, скористалися 332,3 тис. осіб. Про це повідомив директор Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Іван Романов.

За його словами, клієнтам центру видано понад 1,1 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів.

Серед клієнтів Акредитованого центру переважну більшість складають фізичні особи. За вказаний період за безкоштовними ключами до відділень центру звернулося майже 220,5 тис. фізичних осіб, яким видано 483,1 тис. посилених сертифікатів.

Кількість юридичних осіб, які стали власниками електронних ключів, сягнула майже 111,8 тис. Їм видано 631,5 тис. посилених сертифікатів.

Загалом від початку своєї діяльності центр обслуговує понад 5,1 млн. посилених сертифікатів.

«Надання послуг електронного цифрового підпису, на відміну від комерційних структур, в Акредитованому центрі безкоштовне. Також звертаємо увагу, що для подання декларації за минулий рік особа має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису. Тому радимо усім  не відкладати візит до представництв Акредитованого центру на кінець звітного періоду», – підкреслив Іван Романов.

Посадовець також розповів, що отримати посилені сертифікати відкритих ключів можна в будь-якому відділенні центру. Їх кількість на сьогодні складає 54, які розміщені в кожному регіоні України (http://acskidd.gov.ua/contacts).

Термін дії сертифікатів – 2 роки з моменту формування. Для його отримання необхідно заповнити реєстраційні заяви та зібрати всі необхідні документи для реєстрації та отримання послуг електронного цифрового підпису. З повним переліком документів можна ознайомитися на веб-порталі ДФС за посиланнямhttp://acskidd.gov.ua/r_kor.

«Після того, як зібрані всі документи та заповнені заяви, необхідно звернутися до представництва Акредитованого центру для отримання посилених сертифікатів. Програмне забезпечення для роботи з електронним цифровим підписом можна  безкоштовно завантажити з веб-порталу ДФС», – наголосив Іван Романов.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *