Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

У департаменті фінансів сільські голови говорили про причини виникнення заборгованості з виплати зарплати

Питання своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ знаходиться на постійному контролі керівництва облдержадміністрації та, зокрема, в департаменті фінансів облдержадміністрації.

Зазначимо, що в окремих районах області існує таке явище, як несвоєчасна виплата заробітної плати працівникам органів місцевого самоврядування. Станом на 1 серпня сума такої заборгованості склала 4,5 млн гривень. Для детального вивчення зазначеної проблеми заступник директора департаменту фінансів облдержадміністрації Ганна Качур та заступник начальника бюджетного управління Світлана Соколик 6 червня цього року провели слухання начальників фінансових управлінь райдержадміністрацій, сільських голів та бухгалтерів сільських рад Богородчанського, Верховинського, Галицького, Городенківського, Косівського та Тлумацького районів.

Як з’ясувалося, існує декілька причин погіршення фінансового стану сільських бюджетів. Найголовніша – це та, що бюджетна децентралізація, яка проводиться в Україні з 2015 року, сприяла підвищенню рівня фінансового забезпечення бюджетів об’єднаннях територіальних громад, але водночас послабила фінансову спроможність бюджетів тих громад, що не входять до складу ОТГ, оскільки позбавила їх можливості отримувати ПДФО та трансферти з державного бюджету.

Негативно вплинули на наповнення місцевих бюджетів і протиепідемічні заходи, пов’язані з введенням карантину, оскільки платникам податків надано пільги та відтерміновано ряд платежів до місцевих бюджетів, а окремі суб’єктам підприємницької діяльності припинили свою діяльність.

Водночас учасники зустрічі визначили спільні заходи щодо ліквідації в найкоротші терміни заборгованості з виплати заробітної плати працівникам органів місцевого самоврядування.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *