Управління соціального захисту населення Надвірнянської районної державної адміністрації оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

– спеціаліста відділу контролю соціальних виплат управління соціального захисту населення районної державної адміністрації (на умовах строкового договору, тимчасово на час відсутності основного працівника, який перебуває у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку).
 

– спеціаліста відділу контролю соціальних виплат управління соціального захисту населення районної державної адміністрації (на умовах строкового договору, тимчасово на час відсутності основного працівника, який перебуває у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку).
 
Основні вимоги до кандидатів вказані в умовах проведення конкурсу, які розміщені на сайті Надвірнянської районної державної адміністрації та на сайті Національного агентства з питань державної служби в розділі “Вакансії”.
 
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії управління такі документи:
-копія паспорта громадянина України;
-письмова заява про участь у конкурсі із
зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
-письмова заява, в якій повідомляється, що
до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
-копія (копії) документа (документів) про освіту;
-заповнена особова картка встановленого зразка;
-декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або
місцевого самоврядування, за 2015 рік.
 
Подавати заяву та інші документи, а також одержати необхідні бланки та додаткову інформацію щодо проведення конкурсу можна за адресою:
м. Надвірна майдан Шевченка 3, каб. № 43 , тел. 2 65 27.
 
Документи приймаються до 02 вересня 2016 року. До документів можна подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації.

 

                                                                                                                                                                           Додаток
                                                                                                                                                                       до наказу управлінн соціального
                                                                                                                                                                       захисту населення
                                                                                                                                                                        від ________ № _____

 

УМОВИ
проведення конкурсу зайняття
 вакантної посади державної служби категорії «В» – спеціаліста відділу контролю соціальних виплат управління соціального захисту населення
 Надвірнянської районної державної адміністрації
Івано-Франківської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Спеціаліст відділу контролю соціальних виплат управління соціального захисту населення районної державної адміністрації забезпечує реалізацію державної політики у сфері соціального захисту населення.
1) Призначає справи в базі програмного комплексу АСОПД/КОМТЕХ.
2) Веде особові рахунки всіх видів соціальних допомог та перевіряє їх правильність.
3) Виготовляє друковані виплатні відомості.
4) Підтримує актуальність баз даних і довідників програмного комплексу «НАШ ДІМ», «АСОПД/КОМТЕХ», «Житлові субсидії»;
5) Створює архіви комп’ютерних програм та зберігання супровідної інформації.
6) Виконує інші доручення керівника.
7) Дотримується правил внутрішнього службового розпорядку.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 2154  грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На умовах строкового договору, тимчасово, на час відсутності основного працівника, який перебуває у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із
зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій повідомляється, що
до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копія (копії) документа (документів) про
освіту;
5) заповнена особова картка встановленого
зразка;
6) декларація особи, уповноваженої на
виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.
Документи приймаються до 02.09.2016.

Дата, час і місце проведення конкурсу

07 вересня 2016 року о 10.00 год. за адресою: 78400 Івано-Франківська обл. м. Надвірна майдан Шевченка 3

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Сивак Надія Володимирівна, роб. тел. (03475)26527, soczaxust@ukr.net

Вимоги до професійної компетентності

           Загальні вимоги                                          громадянство України

1

Освіта

Вищої ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

Без вимог до стажу

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

2

Знання законодавства

Конституція України; закони України та видані на їх підставі підзаконні нормативно-правові акти, постанови Верховної Ради України, акти Президента України та Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти,у тому числі Закони України:
«Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про місцеві державні адміністрації», «Про очищення влади»; постанову Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1751 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми» (зі змінами).

3

Професійні знання

4

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;
2) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
3) вміння вирішувати комплексні завдання;
 

5

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;
 

6

Сприйняття змін

 
1) здатність приймати зміни та змінюватись.

7

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

8

Особисті компетенції

1) відповідальність;
2) системність і самостійність в роботі;
3) уважність до деталей;
4) наполегливість;
5) креативність та ініціативність;
6) орієнтація на саморозвиток;
7) вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

 

 

 
 Головний спеціаліст з питань персоналу                                                      Надія Сивак

 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *