В ДПІ відбувся “круглий стіл” щодо сприяння розвитку економіки.

      В ДПІ у Надвірнянському районі відбувся  «круглийстіл»на тему «Виконання доручень Президента України щодо сприяння розвитку економіки».

      В ДПІ у Надвірнянському районі відбувся  «круглийстіл»на тему «Виконання доручень Президента України щодо сприяння розвитку економіки».
     ПриводомдорозмовисталипитаннянаданняадміністративнихпослугЦентромобслуговуванняплатниківподатків.Узустрічі взяли участьпершийзаступникначальникаДПІуНадвірнянськомурайоніГоловногоуправлінняМіндоходівуІвано-Франківській області Мирослава Гринчук, заступник голови Надвірнянської РДА Степан Іроденко, представникибізнесу таінститутів громадянського суспільства. Захід відбувся за участі старшого оперуповноваженого з особливо важливих справ відділу внутрішньої безпеки Головного управління Міндоходів в Івано-Франківській області Дмитра Журавльова.  
Мирослава Романівна відмітила, щодлядосягненнявимогсьогоденняспостерігаєтьсяпозитивнадинамікаунаданніадміністративнихпослугтасервісівдляплатниківНадвірнянщини.Фахівцями податкової інспекціїзпочаткурокунадано3234консультативнихта адміністративнихпослуг,  прийнято21772звітіввідплатників. ДлянихдіютьрізноманітніелектроннісервісирозміщенінасайтіМіндоходів.
 Крімтого, Мирослава Гринчуквідзначила, що ефективність та оперативність адміністрування податків і платежів сьогодні забезпечує система електронної податкової звітності. Станом на 1 жовтня звітність в електронному вигляді подають 899 суб”єктів господарювання, зокрема, в електронному режимі звітують всі платників ПДВ. Лише 9 РРО або (4.1%)  із 221 зареєстрованих в районі суб’єктамигосподарювання ще не перейшли на подачу звітності за новими технологіями.
Продовжуючи зустріч, перший заступник керівника інспекціїзупиниласянатакомуважливому напрямкуроботи, якдотриманнясуб'єктамипідприємницькоїдіяльностінормтрудовогозаконодавства.Робочою групою створеною при РДА за 9 місяців із 283 обстежених  суб»єктів господарювання, 129 громадян не були офіційно працевлаштовані. Із них 87 працівників офіційно працевлаштували та легалізували заробітної плати на суму 116,3 тис.грн. По 11 суб»єктах господарювання матеріали перевірок направлено до суду, із них 9 СГД притягнуто до адміністративної відповідальності на суму 4,6 тис.грн.
Мирослава Романівназвернула увагуприсутніх, що  з 1 жовтня 2013 року процедури щодо прийняття та оброблення звітності, обліку, сплати єдиного внеску здійснюють працівники податкової інспекції.
Продовжуючи розмову Дмитро Журавльов нагада вприсутнім про сервіс Міністерства доходів ізборівУкраїни «Пульс», який приймає звернення представників бізнесу не лише з податкових, але й митних питань. Номер цілодобової телефонної лінії «Пульсу» для клієнтів податкової та митниці (044) 284-00-07, а також номер відділу внутрішньої безпеки ГУ Міндоходів в Івано-Франківській області (0342) 77-18-84.
Заступник голови Надвірнянської РДА Степан Іроденко відмітив, що процеси реорганізації, які проходятьв Міністерстві доходів і зборів тісн опов»язані з євроінтеграційними процесами, що проходять в Україні. Свідченням цього є проведена зустріч очільника Міністерства Олександра Клименка з представниками бізнесу Західної України.
Присутні мали можливість безпосередньо звернутись до першого заступникана чальника податкової інспекції, заступника голови райдержадміністрації та отримати відповіді на питання, які їх турбували.
Завершуючи розмову Мирослава Гринчук відмітила, що головне завдання фахівців Міністерства доходів і зборівУкраїни–дослухатись до звернень платників податків, створювати належні умови для добровільного виконання ними своїх обов»язків, та при цьому проводити оперативні заходи щодо упередження порушень податкового та митного законодавства.
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *