Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Великобританія, Німеччина та Франція допоможуть підвищити кваліфікацію вчителів іноземних мов, що пілотуватимуть стандарт нової школи

200 вчителів англійської мови, 50 – німецької та 50 – французької, що у 2017-2018 навчальному році пілотуватимуть новий стандарт початкової школи. Їх навчатимуть Британська рада в Україні, Cambridge English Language Assessment, Cambridge University Press, Ґете-Інститут та Посольство Франції в Україні. Деталі цього проекту обговорювалися 26 червня на зустрічі міністра освіти і науки України Лілії Гриневич з іноземними партнерами.

«Для нас важливо переконатися, що вчителі 100 модельних шкіл, які стануть першопрохідцями у реалізації нового стандарту реформи Нова українська школа, будуть добре підготовлені та могли потім ділитися досвідом з іншими вчителями. Тому, плануючи для них перенавчання, ми вирішили наступне. Перше, буде очна частина – тренінги для усіх вчителів з трьох мов, а після них навчання продовжуватиметься за системою «Blended Learning», щоб забезпечити педагогів постійною підтримкою. Якщо говорити про навчальні матеріали для вчителів англійської мови, то наші партнери з Кембріджу забезпечать педагогів своїми напрацюваннями», – розповів керівник з проектів англійської мови Британської Ради в Україні Саймон Етертон.

Розміщення матеріалів для змішаного навчання відбуватиметься на ресурсах іноземних партнерів – Британської ради в Україні, Ґете-Інституту та Посольства Франції. Загалом проводитиметься підвищення кваліфікації для щонайменше двох вчителів з кожної пілотної школи. У 100 школах пілотуватиметься новий стандарт та програма з англійської мови, у 25 – з французької та ще у 25 – з німецької.

«Дуже важливо, що ми спільно розробляємо цей проект. Це є запорукою того, що усім вчителям початкових класів з іноземних мов даватимуться однаково якісні знання з сучасних методик та підходів викладання. Ми розуміємо, що потрібно враховувати рівень володіння мовою та вікові особливості дітей – 6-річний вік є дуже хорошим для засвоєння мови, але потребує особливих підходів», – зазначила заступник директора Ґете–Інституту в Україні Сюзанне Бекер.

Зокрема, вона підкреслила, що засвоєння іноземної мови у молодшому віці проходить краще в умовах інтегрованого навчання, коли діти мають змогу навчаючись охопити більший спектр тем.

«Ми передбачили, що іноземні мови будуть інтегровані у межах наскрізних тем – коли у певний період діти протягом усього часу вивчають одну й ту саму тематику, наприклад, школу. Однак, міжпредметної інтеграції не передбачатиметься – іноземні мови залишатимуться окремим предметом», – пояснила Лілія Гриневич.

 

Нагадуємо, що цього року 100 шкіл України пілотуватимуть новий стандарт початкової школи, який впроваджуватиметься у межах реформи Нова українська школа.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *