Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Зміни стосовно порядку звернення населення для призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг

З метою посилення захисту малозабезпечених верств населення уряд постановив з 01 травня 2015 року внести зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива,затвердженого постановою КМУ від 21.10.1995 року №848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».
-Затвердити нові форми заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи та витрати осіб, які звернуться за призначенням житлової  субсидії;
Субсидія не призначається якщо, будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії здійснив купівлю товарів або оплатив послуги крім навчання, на суму яка на час купівлі (оплати) перевищує 50-кратну величину прожиткового мінімуму для зазначених осіб.
До сукупного доходу для призначення субсидії будуть враховуватися доходи, отримані особою у грошовому вигляді без урахування сплачених податків. При цьому, субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на основі середньомісячного сукупного доходу осіб, а для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива-на основі річного за попередній календарний рік.
Субсидія для відшкодування витрат на оплату  житлово-комунальних послуг призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням.
        З метою подальшого спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива для призначення житлової субсидії громадяни надають лише такі документи:
     –Заява встановленої форми;
     –Декларація про доходи та витрати осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні;
     –Довідки про доходи.
      Під час звернення до органу соціального захисту населення при собі потрібно мати паспорт та ідентифікаційний номер.
     Громадяни звільняються від обов»язку надавати для призначення субсидії довідки з організацій-надавачів житлово-комунальних послуг,така інформація буде надаватися надавачами послуг на запит управління соціального захисту населення.
      Прийом заяв з необхідними документами для призначення всіх видів соціальних допомог, субсидій та пільг і передачу їх в управління здійснюють уповноважені особи, які визначені виконавчими комітетами сільських та селищних рад. У разі потреби громадянин має право здійснити попередній запис на прийом до спеціаліста безпосередньо або по телефону 2-60-99 щоденно без перерви на обід. Інформатор з прийому знаходиться в кабінеті №3 на першому поверсі.
 
Наша адреса:м. Надвірна, Майдан Шевченка, 3 (ІІІ поверх).

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *