Один із найбільших викликів для інклюзивної освіти – навчити учителів та дітей жити в новій для себе реальності
«Мало створити матеріальні можливості для інклюзивної освіти. Архітектурна доступність – далеко не єдиний показник, необхідний для інклюзії. Потрібно, щоб людей з особливими потребами почали розуміти, навчилися ставитися до них з повагою. І, найголовніше, щоб вчителі знали, як працювати з такими дітьми. Тому зараз нам дуже важливо в підготовку всіх наших шкільних вчителів включити блок щодо роботи з дітьми з особливими потребами. Інший виклик – навчити школярів ставитися з повагою до гідності один одного, незалежно від того, має дитина особливі освітні потреби чи ні», – зазначила міністр.
Вона також подякувала дружині Президента України Марині Порошенко за відстоювання питань розвитку інклюзивної освіти.
Так, у бюджеті 2016 року на розвиток інклюзивної освіти було закладено цільову субвенцію у розмірі понад 209 млн гривень. У проекті бюджету 2018 року, що був представлений напередодні, 15 вересня, передбачається, що цільова субвенція зросте та складатиме більш як 504 млн гривень.
У круглому столі участь також взяли представники молоді з особливими потребами, що пройшли через інтернатну систему. Вони розповіли про нерівний доступ дітей з особливими потребами до освіти в Україні, низькі шанси на вступ до професійних та вищих навчальних закладів, які дає інтернатна система.
Міністерство освіти і науки на своїй сторінці у Facebook робило онлайн трансляцію заходу, з якою можна ознайомитися тут.
Нагадуємо, що 5 вересня Верховна Рада України 255-ма голосами ухвалила новий Закон «Про освіту», що розширює можливості для розвитку інклюзії в системі освіти України.
0 Коментарі