Графік прийому громадян з особистих питань керівництвом облдержадміністрації
Посада, прізвище, ім’я, по батькові |
Дні прийому |
Години прийому |
Голова обласної державної адміністрації ОНИЩУК СВІТЛАНА ВАСИЛІВНА |
2-й четвер місяця 4-й четвер місяця |
з 14.00 год. до 16.00 год. |
Перший заступник голови обласної державної адміністрації |
|
|
Заступник голови обласної державної адміністрації ІЛЬЧИШИН ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
2-а середа місяця 4-а середа місяця |
з 10.00 год. до 12.00 год. |
Заступник голови обласної державної адміністрації СІРКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА |
1-а середа місяця 3-я середа місяця |
з 14.00 год. до 16.00 год. |
Заступник голови обласної державної адміністрації СОЗОНИК ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ |
2-а п’ятниця місяця 4-а п’ятниця місяця |
з 14.00 год.до 16.00 год. |
Заступник голови обласної державної адміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) ФУТЕРКО БОГДАН ЛЮБОМИРОВИЧ |
1-й вівторок місяця 3-й вівторок місяця |
з 15.00 год.до 17.00 год. |
Керівник апарату обласної державної адміністрації ДЕМ’ЯНЧУК ЯРОСЛАВ БОГДАНОВИЧ |
1-а п’ятниця місяця 3-я п’ятниця місяця |
з 14.00 год.до 16.00 год. |
Шановні громадяни!
З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особистий прийом громадян керівництвом Івано-Франківської обласної державної адміністрації тимчасово припинено.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» Ви можете скористатися іншою формою реалізації конституційного права на звернення, яке може бути реалізовано шляхом подання письмового звернення особисто чи через уповноважену особу безпосередньо до відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, направлення письмового звернення поштою: 76015, місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21, електронною поштою: zvern@if.gov.ua, а також шляхом подання усного звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку: (0342) 55 18 68 («гаряча» телефонна лінія облдержадміністрації).
0 Коментарі