Уже незабаром у трьох ЦНАПах області надаватимуть послуги з реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія
14 травня облдержадміністрації під керівництвом заступника голови ОДА Віталія Федоріва відбулася нарада з питань забезпечення надання через ЦНАП адміністративних послуг із реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія.
Впроваджуватимуться такі заходи на виконання пунктів 102-103 розпорядження Кабінету міністрів України від 16.05.2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».
У заході взяли участь начальник Регіонального сервісного центру МВС в Івано-Франківській області Олег Шпек, директор департаменту економічного розвитку, промисловості та інфраструктури облдержадміністрації Жанна Табанець, голова Надвірнянської райдержадміністрації Олександр Кеніз, заступники міських голів міст обласного значення, керівники ЦНАП.
За підсумками наради відбулося підписання протоколів узгоджених рішень щодо намірів запровадження надання адмінпослуг з реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія через ЦНАП між Регіональним сервісним центром МВС в Івано-Франківській області, Надвірнянською райдержадміністрацією та виконавчим комітетом Коломийської міської ради.
Угода передбачає, що незабаром ЦНАПи у містах Надвірна та Коломия надаватимуть такі послуги:
обмін посвідчення водія (без складення іспитів);
видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого;
державна реєстрація нового транспортного засобу (без огляду);
перереєстрація транспортного засобу у зв’язку зі зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання.
Додамо, що таку ж угоду щодо співробітництва у сфері надання адміністративних послуг наприкінці квітня було підписано з виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради.
0 Коментарі