На Івано-Франківщині навчають операторів турів живої спадщини
Тренінг організований ГО «Туристична фсоціація Івано-Франківщини» у партнерстві з управлінням міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації.
Про проведену роботу зі створення унікальної цілорічної пропозиції для подорожей культурних гурманів «52 вікенди спадщини» учасникам розповіли експертка проєкту зі створення продукту й маркетингу Лада Маланій, а про створення туристичного продукту – співзасновниця туроператора «Карпати.тревел», співзасновниця і директорка ТОВ «Карпати.інфо», директорка школи KI School для туристичного бізнесу Карпатського регіону, віце-президентка Всеукраїнської асоціації керівників бізнесу Ганна Сидоренко. Про інтерпретацію та акторську майстерність під час проведення екскурсій розказала Юлія Микула – режисерка, сценаристка, акторка, засновниця театру-студії «Гротеск» (м. Івано-Франківськ), авторка понад 10 спектаклів.
Довідково
Проєкт «52 стилі життя в Карпатах: відродження традиційних культур праці» розпочався 25 жовтня 2019 року.
Метою проєкту є збільшення відвідуваності і створення нових можливостей щодо джерел доходу у прикордонних громадах шляхом розробки й популяризації унікального туристичного досвіду, побудованого навколо традиційних культур праці і способів життя в межах спільної для цільових регіонів дестинації карпатської живої спадщини.
Для досягнення мети партнери перетворять місцеві активи нематеріальної культурної спадщини на 52 ринкові продукти (по 13 продуктів у кожній з країн), надаючи різноманітні можливості для підприємців та місцевого населення, мотивуючи надалі використовувати традиційні практики, розвивати повагу до спадщини та сприяти її збереженню.
У рамках проєкту партнери ідентифікують локальні осередки, сімейні підряди чи окремих осіб, що займаються традиційним сільським господарством, виробництвом автентичної їжі та ремісництвом, переважно у віддалених сільських районах та працюватимуть з ними, щоб зробити їхній стиль життя й унікальні життєві історії ядром повноцінних ринкових пропозицій – туристичних пакетів для турів вихідного дня.
0 Коментарі