Шість прикарпатських громад працюють над створенням спільного бренду
Документ ґрунтуватиметься на доступності послуг, співробітництві між ОТГ та економічній сталості субрегіону – Східна Бойківщина. Ініціативу втілюють завдяки перемозі у проєкті «SPACES», який розробила платформа CANactions School.
На цьому у коментарі наголосила експерт з питань просторового розвитку та управління ресурсами Тетяна Данилів, інформують у пресслужбі агенції розвитку ОТГ Прикарпаття
За її словами, у громадах провели три практичних заняття, за результатами яких здійснено напрацювання за шістьма напрямками: економіка, екологія, комунікації, доступність, архітектура та створення спільного бренду «Смак східної Бойківщини».
Згодом ідейні розробки представили жителям ТГ на громадських консультаціях.
«Незважаючи, що громади різні, вони мають високий потенціал із залучення туристів та розвитку спільних економічних спеціалізацій», – зазначали Тетяна Данилів.
Після проведення широких обговорень у громадах розроблять концепцію узгоджених дій.
«Такий документ посилить локальну ідентичність наших громад та стане передумовою до подальшого міжмуніципального співробітництва між ними та реалізації спільних проєктів», – наголосила експерт.
0 Коментарі