Василь Івасик: З огляду на пандемію та непросту економічну ситуацію в державі, ми повинні забезпечити надання домогосподарствам житлових субсидій
За результатами моніторингу станом на кінець листопада в області субсидію отримують 97,9 тис. осіб, що складає 21,7 відс. від кількості домогосподарств (450,4 тис.). З них 94,2 тис. осіб отримують субсидію у готівковій формі та 3,7 тис. осіб – у грошовій безготівковій формі.
Про це сьогодні під час щотижневої онлайн-наради під керівництвом заступника голови обласної державної адміністрації Василя Івасика доповів директор департаменту соціальної політики облдержадміністрації Володимир Корженьовський.
За його словами, станом на 19 листопада за призначенням субсидії в грошовій формі у період з 1 травня поточного року звернулося за новим порядком 9,2 тис. домогосподарств, з них призначено 6,9 тис., відмовлено 0,21 тис. домогосподарствам, що становить 77,3 відс. опрацьованих справ від кількості домогосподарств, які звернулися за призначенням субсидії.
Структурними підрозділами з питань соціального захисту населення автоматично проведено перепризначення житлових субсидій без звернення громадян на наступний опалювальний період для 87,8 тис. домогосподарств. Загальна сума виплат за жовтень складає 59,4 млн. гривень. Виплата житлових субсидій у грошовій готівковій формі за жовтень поточного року проведена вчасно через банківські установи та через виплатні об’єкти АТ «Укрпошта». Житлові субсидії у грошовій безготівковій формі перераховані надавачам послуг через АТ «Ощадбанк».
На переконання Василя Івасика, питанню призначення субсидій слід приділити неабияку увагу, адже з огляду на пандемію та непросту економічну ситуацію, в області з’явилося чимало сімей, які потребують підтримки з боку держави. Тож, управлінням соціального захисту населення слід докласти максимум зусиль для допомоги жителям області в отриманні субсидій на оплату житлово-комунальних послуг.
Володимир Корженьовський також розповів про умови звернень до управлінь соціального захисту населення задля отримання субсидії у час пандемії коронавірусу та причини, через які субсидія не призначається.
Окрім того, управлінець повідомив про реформування системи соціального захисту населення, створення Національної соціальної сервісної служби України та її територіальних органів, в яких буде запроваджено єдиний механізм організації надання адміністративних послуг у сфері соціального захисту населення, і виконання функцій фронт-офісу виключно посадовими особами виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, ЦНАП (який має бути створений у кожній ОТГ).
Слід зазначити, що Постановою Кабінету міністрів України від 28.10.2020 № 1035 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету міністрів України» (далі-Постанова) удосконалено механізм взаємодії структурних підрозділів з питань соціального захисту населення та органів місцевого самоврядування з метою уникнення дублювання повноважень і забезпечення сервісного підходу до надання адміністративних послуг соціального характеру та їх максимальної доступності для мешканців територіальних громад, зокрема, із застосуванням електронних сервісів (програмного комплексу Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада»).
Відповідно до зазначеної Постанови з 1 січня 2021 р. заяви про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі за формою, встановленою Мінсоцполітики з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).
Заяви з необхідними документами також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.
До 1 березня 2021 р. посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструє заяву та формує електронну справу і не пізніше наступного робочого дня надсилає електронну справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики.
З 1 березня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи із застосуванням Програмного комплексу.
Заяви з необхідними документами (після формування електронної справи) у паперовому вигляді передаються відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше, ніж раз на два тижні.
0 Коментарі