ДПІ в Надвірнянському районі інформує
З місцевих бюджетів надвірнянцям повернули майже 700 тисяч податкової знижки
З місцевих бюджетів надвірнянцям повернули майже 700 тисяч податкової знижки
З початку року вже 757 громадян на подали декларації, аби скористатися правом на податкову знижку та отримали з державного гаманця 692 тис.гривень
Найчастіше декларанти бажали отримати податкову знижку по витратах за оплату навчання. Про це повідомилазаступник начальника інспекції Оксана Пліщук.
Нагадуємо, що податкова знижка – це документально підтверджена сума витрат платника податку-резидента у зв'язку з придбанням товарів, робіт чи послуг у резидентів-фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, передбачених Податковим кодексом України.
Слід нагадати: до складу податкової знижки відносяться пожертви та благодійні внески неприбутковим організаціям; кошти, сплачені на користь навчальних закладів; витрати на оплату допоміжних репродуктивних технологій та на оплату державних послуг, пов’язаних з усиновленням дитини; суми витрат на сплату страхових внесків за договорами довгострокового страхування життя та проценти, сплачені за іпотечним кредитом; витрати, пов’язані з переобладнанням транспортного засобу, а також витрати на сплату видатків на будівництво чи придбання доступного житла.
Скористатися правом на податкову знижку за 2013 рік платник податку може виключно у поточному році. Якщо до кінця року, наступного за звітним, право на нарахування податкової знижки не використано, таке право на наступний податковий рік не переноситься.
Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» – до 5 робочих днів.
Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» з боку органів ДФС – до 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки, а у разі її відсутності, підписом фізичної особи – підприємця (для фізичної особи – підприємця). Інші файли, що мають розширення «.xml» не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів ДФС.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі (веб – портал ДФС, вкладинка «Інформаційно – довідковий ресурс», дане роз’яснення у
категорії 401.02).
Випадки, у яких потрібно обов’язково реєструватися платником ПДВ
Особа підлягає обов’язковій реєстрації як платник ПДВ у разі:
– якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню ПДВ, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп’ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 300 тис. грн., крім особи, яка є платником єдиного податку;
– проведення нею операції з постачання конфіскованого майна, знахідок, скарбів, майна, визнаного безхазяйним, майна, за яким не звернувся власник до кінця строку зберігання, та майна, що за правом успадкування чи на інших законних підставах переходить у власність держави, незалежно від того, чи досягає вона загальної суми операцій із постачання товарів/послуг 300 тис. грн., а також незалежно від того, який режим оподаткування використовує така особа згідно із законодавством.
У разі обов’язкової реєстрації особи як платника податку реєстраційна заява подається до контролюючого органу не пізніше 10 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто обсягу оподатковуваних операцій 300 тис. грн..
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі (веб – портал ДФС, вкладинка «Інформаційно – довідковий ресурс», дане роз’яснення у категорії 101.01.02).
Затверджено порядок проведення податківцями люстраційної перевірки
Міністерство фінансів України наказом від 3 листопада 2014 р. № 1100 установило Порядок перевірки органами Державної фіскальної служби України достовірності задекларованої інформації щодо наявності майна, набутого посадовцями за час перебування на державних посадах.
Перевірки проводитимуться апаратом ДФС України, а також державними податковими інспекціями за місцем проживання особи, стосовно якої проводиться перевірка.
Зокрема, перевірка складатиметься з таких аспектів:
1. Порівняння відомостей про вказане громадянином, стосовно якого ведеться перевірка, в декларації майно (нерухоме майно, транспортні засоби, кошти на рахунках у банках та інших фінансових установах, цінні папери, внески до статутного капіталу підприємств), з реальним майном, набутим особою за час перебування на державних посадах.
2. Аналіз наявної в контролюючого органу податкової інформації щодо доходів, отриманих особою, з метою з'ясування легальності їх отримання, повноти відображення в декларації та можливості придбати задеклароване майно під час перебування на державних посадах.
Порядком також установлено тривалість процедури перевірки – шістдесят днів з дня початку її проходження. По завершенню перевірки складається висновок про результати перевірки, який надсилається керівнику органу, передбаченому частиною четвертою статті 5 Закону «Про очищення влади». Крім того, орган ДФС, який проводив перевірку, надсилає копію такого висновку до Міністерства юстиції України.
Нагадуємо, що правові та організаційні засади проведення перевірок державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування з метою відновлення довіри до влади та побудови нової системи органів влади згідно із європейськими стандартами, встановлено Законом «Про очищення влади», який набрав чинності 15 жовтня 2014 року.
З Нового року наберуть чинності нові правила визначення критеріїв на отримання автоматичного бюджетного відшкодування
Міністерство фінансів України своїм наказом від 14 листопада п.р. № 1128 затвердило у новій редакції Порядок визначення відповідності платника податку на додану вартість критеріям, які дають право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування податку на додану вартість.
Наказом передбачено, що для отримання права на автоматичне бюджетне відшкодування сум ПДВ платник повинен одночасно відповідати критеріям, визначеним пунктом 200.19 статті 200 Податкового кодексу. Відповідність показників критеріїв проводиться на аналізі даних звітних показників платника та наявної податкової інформації в автоматизованому режимі протягом 15 календарних днів після граничного терміну подачі звітності.
За результатами проведення автоматизованої звірки відповідності даних платника ПДВ критеріям на автоматичне відшкодування Державна фіскальна служба України не пізніше 15-го календарного дня після граничного терміну подачі звітності формує два переліки платників ПДВ:
перелік платників ПДВ, що відповідають критеріям, визначеним у Кодексі, та мають право на автоматичне бюджетне відшкодування ПДВ;
перелік платників ПДВ, які не відповідають критеріям, визначеним у Кодексі, та не мають права на автоматичне бюджетне відшкодування ПДВ.
Далі зазначені переліки доводяться до відома територіальним органам Державної фіскальної служби, які письмово інформуватимуть платників ПДВ про невідповідність критеріям, визначеним у Кодексі, які дають право на автоматичне бюджетне відшкодування, з наданням детального пояснення і розрахунків за критеріями, значення яких не дотримано.
Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 17 листопада 2014 р. за N 1454/26231, офіційно оприлюдено 19 листопада 2014 року в газеті «Урядовий кур’єр» та набирає чинності з 1 січня 2015 року.
Підприємці-спрощенці ДПІ у Надвірнянському районізбагатили скарбниці місцевих громад на 6,5 мільйона гривень єдиного податку
Підприємцями, які перебувають на обліку в ДПІ уНадвірнянському районіі які обрали спрощену систему оподаткування, зпочатку року сплачено понад 6516,2тис.гривень єдиного податку.
За словами начальника управління ДПІ у Надвірнянському районі Богдана Нагорняка, сплату єдиного податку цьогоріч відчутно збільшила підприємницьку а спільнота Надвірнянщини, як підприємці-фізичні особи, так і юридичні особи, які перебувають на обліку в інспекції.
«Сумлінним платникам податків, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, фахівці нашої інспекції надають усі необхідні консультації щодо звітності та сплати визначених законом платежів до бюджету, адже ці представники бізнесу не лише започаткували власну справу, але й розвивають її, підкріплюючи інвестиційну привабливість та створюючи нові робочі місця для жителів нашого регіону»,- зазначив посадовець.
ДПІ у Надвірнянському районі запрошує звертатись із зауваженнями та пропозиціями
Протягом2014 року на розгляд до ДПІ у Надвірнянському районінадійшло 4письмовізвернення громадян. Всі запити були опрацьовані у найкоротші терміни, а заявники отримали змістовні відповіді на них.
У вказаному періоді 2014 року на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 23громадянина.
“Громадянами в письмових зверненнях частіше порушуються питання перевезень громадян, торгівлі з транспортних засоб тощо”,– зазначивначальник ДПІ Василь Гнатюк.
Нагадуємо, що інформацію стосовно попереднього запису на особистий прийом до посадових осіб та графік особистого прийому громадян посадовими особами ДПІ у Надвірнянському районірозміщено в Центріобслуговування платників ДПІ, а також можна звернутися за телефоном 2-35-76.
ПлатникиДПІ у Надвірнянському районі укладають договори про добровільну участь у системі загальнообов’якового державного соціального страхування
З початку року від платників Надвірнянщининадійшло більше 194.5млн. грн. єдиного соціального внеску.
З початку року ДПІ у Надвірнянському районі укладено 34 договори про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, тобто, про добровільну сплату єдиного соціального внеску. Уклавши такий договір фізичні особи мають право на призначення пенсії, отримання допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, допомоги по вагітності та пологах, забезпечення оздоровчих заходів (оплата путівок на санаторно-курортне лікування), допомоги на поховання.
Платники Надвірнянщини, що бажають брати участь у добровільній сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування можуть звертайтися до Центру обслуговування платників або зател. 2-22-79.
Спрощення ведення бізнесу: наявність печатки тепер не обов'язкова
Відповідно до Закону України від 15.04.2014р. №1206 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу», який набув чинності з 30.10.2014р. наявність печаток з цього періоду не є обов'язковою. Проте за бажанням як юридичні так і фізичні особи їх можуть використовувати. Податковим кодексом також передбачено, що печатка ставиться тільки за її наявності. Якщо у суб'єкта господарювання немає печатки, то він завіряє податкові декларації та податкові накладні тільки підписами. Якщо печатка є, то крім підписів уповноважених осіб на цих документах потрібно поставити і печатку.
Юридичній особі тепер необов'язково ставити печатку на довіреності, касових документах, векселях та інших документах, де раніше її наявність була необхідною.
Разом з тим наявність печатки є обов'язковою для банків та нотаріусів.
Готуємось до Нового року
Вартість дитячих новорічних подарунків, придбаних за рахунок коштів роботодавця не є базою нарахування єдиного внеску
Головне управління ДФС у м. Києві нагадує, що базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для роботодавців – підприємств, установ та організацій, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, є сума нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України "Про оплату праці", та сума винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами (п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування").
Cкладові фонду оплати праці визначено Інструкцією зі статистики заробітної плати, затвердженою наказом Держкомстату України від 13.01.2004 № 5.
Перелік видів виплат, що здійснюються за рахунок коштів роботодавців, на які не нараховується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 № 1170 "Про затвердження переліку видів виплат, що здійснюються за рахунок коштів роботодавців, на які не нараховується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
Відповідно до п. 3.23 розділу ІІІ Інструкції № 5 та п. 8 р. I Переліку вартість подарунків до свят і квитків на видовищні заходи для дітей працівників не належать до фонду оплати праці та не є базою для нарахування єдиного внеску.
Враховуючи зазначене, вартість дитячих новорічних подарунків, придбаних за рахунок коштів роботодавця не є базою нарахування єдиного внеску.
Реформування – крок до спрощення ведення бізнесу
З новими реформами дуже багато повноважень буде передано на місцевий рівень, тому місцеві бюджети отримають додаткові кошти для розвитку свого регіону, водночас значно підвищиться й відповідальність на рівні області.
Уряд має намір посилити підтримку малого й середнього бізнесу – зменшити максимальні ставки єдиного податку та заборонити перевірки платників єдиного податку й суб’єктів господарювання із річним доходом до 20 млн гривень на два роки. Це стимулюватиме розвиток існуючих та відкриття нових бізнесів, а головне – створення нових робочих місць. Замість нинішніх шести груп планується створити три.
Планується застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) у роздрібній торгівлі усіма суб’єктами господарювання в системі роздрібного продажу, за винятком торгівлі на ринках та виїзної торгівлі.
Розширення сфери застосування контрольно-касових апаратів – не тільки запобігне тінізації малого бізнесу у зв’язку із забороною перевірок, а й легалізує операції на мільярди гривень, що уникали «світла» усі попередні роки. Втратять виробники й продавці необлікованого товару, контрабанди та контрафакту. Натомість виграє легальний бізнес і держава в цілому.
Ключовою позицією реформи є зниження ставки єдиного внеску для роботодавців, що сприятиме легалізації заробітних плат. Одночасно з такими змінами ставок буде запроваджено жорстке покарання за порушення закону. Крім того, із імплементацією податкової реформи ДФС України пропонує ввести на трирічний термін заборону на зміни податкового законодавства, що забезпечить принцип стабільності та сприятливо позначиться на роботі бізнес-середовища.
Вже ухвалено і з початку наступного року буде введено в дію закон щодо електронного адміністрування податку на додану вартість (Закон України від 31.07.2014 р. №1621-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України»).
Завдяки змінам у податковій системі значно збільшиться число електронних сервісів, зменшиться кількість звітних періодів, скоротиться кількість звітів, платежів, перевірок.
Реєстрація трудового договору фізичними особами – роботодавцями
Трудовий договір між працівником і роботодавцем-фізичною особою (підприємцем) укладається у письмовій формі в трьох примірниках. Зазначений договір фізична особа-роботодавець повинна у тижневий строк з моменту фактичного допущення працівника до роботи подати на реєстрацію до державної служби зайнятості за місцем свого проживання. Така процедура передбачена Кодексом законів про працю України та Порядком реєстрації трудового договору.
Записи про реєстрацію та зняття з реєстрації трудового договору дають право фізичній особі внести записи до трудової книжки працівника про прийняття та звільнення його з роботи (пункт 14 Порядку реєстрації трудового договору між працівником і фізичною особою).
Платник єдиного податку виконує функції податкового агента у разі нарахування (виплати, надання) оподатковуваних податком на доходи фізичних осіб доходів на користь працівника, який перебуває з ним у трудових або цивільних відносинах (п.297.3 ст. 297 Податкового кодексу України).
Облік найманих працівників підприємець, повинен вести самостійно. При цьому, слід додержуватись умови перебування на спрощеній системі оподаткування щодо граничної кількості найманих працівників у відповідній групі платників єдиного податку.
Товари (в тому числі валютні цінності) на які встановлені обмеження щодо їх переміщення через митний кордон України
Перелік товарів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 № 436 (зі змінами), а саме:
1) перелік наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України;
2) перелік товарів, зовнішньоекономічні операції з якими підлягають ліцензуванню;
3) перелік лісоматеріалів та пиломатеріалів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України;
4) перелік товарів, які є об'єктами застосування заходів нагляду або регіонального нагляду за імпортом в Україну;
5) перелік культурних цінностей, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України;
6) перелік дослідних сортів рослин, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України;
7) перелік товарів, які підлягають обов'язковій сертифікації під час переміщення через митний кордон України;
8) перелік продуктів лову та харчової продукції з них українського походження, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України;
9) перелік товарів військового призначення та подвійного використання, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України;
10) перелік валютних цінностей, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України;
11) перелік товарів, на які встановлено обмеження під час проведення зовнішньоекономічних операцій з реекспорту;
12) перелік товарів, які під час переміщення через митний кордон України підлягають оцінці відповідності згідно з вимогами технічних регламентів.
Пропуск таких товарів через митний кордон України та їх митне оформлення здійснюються органами ДФС на підставі отриманих з використанням засобів інформаційних технологій документів, які підтверджують дотримання зазначених обмежень, виданих державними органами, уповноваженими на здійснення відповідних контрольних функцій, іншими юридичними особами, уповноваженими на їх видачу, якщо подання таких документів органам ДФС передбачено законами України.
Обмеження щодо ввезення на митну територію України та вивезення за межі митної території України валютних цінностей, а також порядок переміщення їх через митний кордон України, у тому числі особливості декларування валютних цінностей (зокрема, визначення граничних сум валютних цінностей, які підлягають письмовому або усному декларуванню затверджені постановою Правління Національного банку України від 27.05.2008 № 148 «Про переміщення готівки і банківських металів через митний кордон України» відповідно до з яким фізична особа має право ввозити в Україну та вивозити за межі України готівку в сумі, що не перевищує в еквіваленті 10 000 євро, без письмового декларування митному органу.
З початку року вже 757 громадян на подали декларації, аби скористатися правом на податкову знижку та отримали з державного гаманця 692 тис.гривень
Найчастіше декларанти бажали отримати податкову знижку по витратах за оплату навчання. Про це повідомилазаступник начальника інспекції Оксана Пліщук.
Нагадуємо, що податкова знижка – це документально підтверджена сума витрат платника податку-резидента у зв'язку з придбанням товарів, робіт чи послуг у резидентів-фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, передбачених Податковим кодексом України.
Слід нагадати: до складу податкової знижки відносяться пожертви та благодійні внески неприбутковим організаціям; кошти, сплачені на користь навчальних закладів; витрати на оплату допоміжних репродуктивних технологій та на оплату державних послуг, пов’язаних з усиновленням дитини; суми витрат на сплату страхових внесків за договорами довгострокового страхування життя та проценти, сплачені за іпотечним кредитом; витрати, пов’язані з переобладнанням транспортного засобу, а також витрати на сплату видатків на будівництво чи придбання доступного житла.
Скористатися правом на податкову знижку за 2013 рік платник податку може виключно у поточному році. Якщо до кінця року, наступного за звітним, право на нарахування податкової знижки не використано, таке право на наступний податковий рік не переноситься.
Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» – до 5 робочих днів.
Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» з боку органів ДФС – до 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки, а у разі її відсутності, підписом фізичної особи – підприємця (для фізичної особи – підприємця). Інші файли, що мають розширення «.xml» не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів ДФС.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі (веб – портал ДФС, вкладинка «Інформаційно – довідковий ресурс», дане роз’яснення у
категорії 401.02).
Випадки, у яких потрібно обов’язково реєструватися платником ПДВ
Особа підлягає обов’язковій реєстрації як платник ПДВ у разі:
– якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню ПДВ, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп’ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 300 тис. грн., крім особи, яка є платником єдиного податку;
– проведення нею операції з постачання конфіскованого майна, знахідок, скарбів, майна, визнаного безхазяйним, майна, за яким не звернувся власник до кінця строку зберігання, та майна, що за правом успадкування чи на інших законних підставах переходить у власність держави, незалежно від того, чи досягає вона загальної суми операцій із постачання товарів/послуг 300 тис. грн., а також незалежно від того, який режим оподаткування використовує така особа згідно із законодавством.
У разі обов’язкової реєстрації особи як платника податку реєстраційна заява подається до контролюючого органу не пізніше 10 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто обсягу оподатковуваних операцій 300 тис. грн..
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі (веб – портал ДФС, вкладинка «Інформаційно – довідковий ресурс», дане роз’яснення у категорії 101.01.02).
Затверджено порядок проведення податківцями люстраційної перевірки
Міністерство фінансів України наказом від 3 листопада 2014 р. № 1100 установило Порядок перевірки органами Державної фіскальної служби України достовірності задекларованої інформації щодо наявності майна, набутого посадовцями за час перебування на державних посадах.
Перевірки проводитимуться апаратом ДФС України, а також державними податковими інспекціями за місцем проживання особи, стосовно якої проводиться перевірка.
Зокрема, перевірка складатиметься з таких аспектів:
1. Порівняння відомостей про вказане громадянином, стосовно якого ведеться перевірка, в декларації майно (нерухоме майно, транспортні засоби, кошти на рахунках у банках та інших фінансових установах, цінні папери, внески до статутного капіталу підприємств), з реальним майном, набутим особою за час перебування на державних посадах.
2. Аналіз наявної в контролюючого органу податкової інформації щодо доходів, отриманих особою, з метою з'ясування легальності їх отримання, повноти відображення в декларації та можливості придбати задеклароване майно під час перебування на державних посадах.
Порядком також установлено тривалість процедури перевірки – шістдесят днів з дня початку її проходження. По завершенню перевірки складається висновок про результати перевірки, який надсилається керівнику органу, передбаченому частиною четвертою статті 5 Закону «Про очищення влади». Крім того, орган ДФС, який проводив перевірку, надсилає копію такого висновку до Міністерства юстиції України.
Нагадуємо, що правові та організаційні засади проведення перевірок державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування з метою відновлення довіри до влади та побудови нової системи органів влади згідно із європейськими стандартами, встановлено Законом «Про очищення влади», який набрав чинності 15 жовтня 2014 року.
З Нового року наберуть чинності нові правила визначення критеріїв на отримання автоматичного бюджетного відшкодування
Міністерство фінансів України своїм наказом від 14 листопада п.р. № 1128 затвердило у новій редакції Порядок визначення відповідності платника податку на додану вартість критеріям, які дають право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування податку на додану вартість.
Наказом передбачено, що для отримання права на автоматичне бюджетне відшкодування сум ПДВ платник повинен одночасно відповідати критеріям, визначеним пунктом 200.19 статті 200 Податкового кодексу. Відповідність показників критеріїв проводиться на аналізі даних звітних показників платника та наявної податкової інформації в автоматизованому режимі протягом 15 календарних днів після граничного терміну подачі звітності.
За результатами проведення автоматизованої звірки відповідності даних платника ПДВ критеріям на автоматичне відшкодування Державна фіскальна служба України не пізніше 15-го календарного дня після граничного терміну подачі звітності формує два переліки платників ПДВ:
перелік платників ПДВ, що відповідають критеріям, визначеним у Кодексі, та мають право на автоматичне бюджетне відшкодування ПДВ;
перелік платників ПДВ, які не відповідають критеріям, визначеним у Кодексі, та не мають права на автоматичне бюджетне відшкодування ПДВ.
Далі зазначені переліки доводяться до відома територіальним органам Державної фіскальної служби, які письмово інформуватимуть платників ПДВ про невідповідність критеріям, визначеним у Кодексі, які дають право на автоматичне бюджетне відшкодування, з наданням детального пояснення і розрахунків за критеріями, значення яких не дотримано.
Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 17 листопада 2014 р. за N 1454/26231, офіційно оприлюдено 19 листопада 2014 року в газеті «Урядовий кур’єр» та набирає чинності з 1 січня 2015 року.
Підприємці-спрощенці ДПІ у Надвірнянському районізбагатили скарбниці місцевих громад на 6,5 мільйона гривень єдиного податку
Підприємцями, які перебувають на обліку в ДПІ уНадвірнянському районіі які обрали спрощену систему оподаткування, зпочатку року сплачено понад 6516,2тис.гривень єдиного податку.
За словами начальника управління ДПІ у Надвірнянському районі Богдана Нагорняка, сплату єдиного податку цьогоріч відчутно збільшила підприємницьку а спільнота Надвірнянщини, як підприємці-фізичні особи, так і юридичні особи, які перебувають на обліку в інспекції.
«Сумлінним платникам податків, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, фахівці нашої інспекції надають усі необхідні консультації щодо звітності та сплати визначених законом платежів до бюджету, адже ці представники бізнесу не лише започаткували власну справу, але й розвивають її, підкріплюючи інвестиційну привабливість та створюючи нові робочі місця для жителів нашого регіону»,- зазначив посадовець.
ДПІ у Надвірнянському районі запрошує звертатись із зауваженнями та пропозиціями
Протягом2014 року на розгляд до ДПІ у Надвірнянському районінадійшло 4письмовізвернення громадян. Всі запити були опрацьовані у найкоротші терміни, а заявники отримали змістовні відповіді на них.
У вказаному періоді 2014 року на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 23громадянина.
“Громадянами в письмових зверненнях частіше порушуються питання перевезень громадян, торгівлі з транспортних засоб тощо”,– зазначивначальник ДПІ Василь Гнатюк.
Нагадуємо, що інформацію стосовно попереднього запису на особистий прийом до посадових осіб та графік особистого прийому громадян посадовими особами ДПІ у Надвірнянському районірозміщено в Центріобслуговування платників ДПІ, а також можна звернутися за телефоном 2-35-76.
ПлатникиДПІ у Надвірнянському районі укладають договори про добровільну участь у системі загальнообов’якового державного соціального страхування
З початку року від платників Надвірнянщининадійшло більше 194.5млн. грн. єдиного соціального внеску.
З початку року ДПІ у Надвірнянському районі укладено 34 договори про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, тобто, про добровільну сплату єдиного соціального внеску. Уклавши такий договір фізичні особи мають право на призначення пенсії, отримання допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, допомоги по вагітності та пологах, забезпечення оздоровчих заходів (оплата путівок на санаторно-курортне лікування), допомоги на поховання.
Платники Надвірнянщини, що бажають брати участь у добровільній сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування можуть звертайтися до Центру обслуговування платників або зател. 2-22-79.
Спрощення ведення бізнесу: наявність печатки тепер не обов'язкова
Відповідно до Закону України від 15.04.2014р. №1206 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу», який набув чинності з 30.10.2014р. наявність печаток з цього періоду не є обов'язковою. Проте за бажанням як юридичні так і фізичні особи їх можуть використовувати. Податковим кодексом також передбачено, що печатка ставиться тільки за її наявності. Якщо у суб'єкта господарювання немає печатки, то він завіряє податкові декларації та податкові накладні тільки підписами. Якщо печатка є, то крім підписів уповноважених осіб на цих документах потрібно поставити і печатку.
Юридичній особі тепер необов'язково ставити печатку на довіреності, касових документах, векселях та інших документах, де раніше її наявність була необхідною.
Разом з тим наявність печатки є обов'язковою для банків та нотаріусів.
Готуємось до Нового року
Вартість дитячих новорічних подарунків, придбаних за рахунок коштів роботодавця не є базою нарахування єдиного внеску
Головне управління ДФС у м. Києві нагадує, що базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для роботодавців – підприємств, установ та організацій, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, є сума нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України "Про оплату праці", та сума винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами (п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування").
Cкладові фонду оплати праці визначено Інструкцією зі статистики заробітної плати, затвердженою наказом Держкомстату України від 13.01.2004 № 5.
Перелік видів виплат, що здійснюються за рахунок коштів роботодавців, на які не нараховується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 № 1170 "Про затвердження переліку видів виплат, що здійснюються за рахунок коштів роботодавців, на які не нараховується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
Відповідно до п. 3.23 розділу ІІІ Інструкції № 5 та п. 8 р. I Переліку вартість подарунків до свят і квитків на видовищні заходи для дітей працівників не належать до фонду оплати праці та не є базою для нарахування єдиного внеску.
Враховуючи зазначене, вартість дитячих новорічних подарунків, придбаних за рахунок коштів роботодавця не є базою нарахування єдиного внеску.
Реформування – крок до спрощення ведення бізнесу
З новими реформами дуже багато повноважень буде передано на місцевий рівень, тому місцеві бюджети отримають додаткові кошти для розвитку свого регіону, водночас значно підвищиться й відповідальність на рівні області.
Уряд має намір посилити підтримку малого й середнього бізнесу – зменшити максимальні ставки єдиного податку та заборонити перевірки платників єдиного податку й суб’єктів господарювання із річним доходом до 20 млн гривень на два роки. Це стимулюватиме розвиток існуючих та відкриття нових бізнесів, а головне – створення нових робочих місць. Замість нинішніх шести груп планується створити три.
Планується застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) у роздрібній торгівлі усіма суб’єктами господарювання в системі роздрібного продажу, за винятком торгівлі на ринках та виїзної торгівлі.
Розширення сфери застосування контрольно-касових апаратів – не тільки запобігне тінізації малого бізнесу у зв’язку із забороною перевірок, а й легалізує операції на мільярди гривень, що уникали «світла» усі попередні роки. Втратять виробники й продавці необлікованого товару, контрабанди та контрафакту. Натомість виграє легальний бізнес і держава в цілому.
Ключовою позицією реформи є зниження ставки єдиного внеску для роботодавців, що сприятиме легалізації заробітних плат. Одночасно з такими змінами ставок буде запроваджено жорстке покарання за порушення закону. Крім того, із імплементацією податкової реформи ДФС України пропонує ввести на трирічний термін заборону на зміни податкового законодавства, що забезпечить принцип стабільності та сприятливо позначиться на роботі бізнес-середовища.
Вже ухвалено і з початку наступного року буде введено в дію закон щодо електронного адміністрування податку на додану вартість (Закон України від 31.07.2014 р. №1621-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України»).
Завдяки змінам у податковій системі значно збільшиться число електронних сервісів, зменшиться кількість звітних періодів, скоротиться кількість звітів, платежів, перевірок.
Реєстрація трудового договору фізичними особами – роботодавцями
Трудовий договір між працівником і роботодавцем-фізичною особою (підприємцем) укладається у письмовій формі в трьох примірниках. Зазначений договір фізична особа-роботодавець повинна у тижневий строк з моменту фактичного допущення працівника до роботи подати на реєстрацію до державної служби зайнятості за місцем свого проживання. Така процедура передбачена Кодексом законів про працю України та Порядком реєстрації трудового договору.
Записи про реєстрацію та зняття з реєстрації трудового договору дають право фізичній особі внести записи до трудової книжки працівника про прийняття та звільнення його з роботи (пункт 14 Порядку реєстрації трудового договору між працівником і фізичною особою).
Платник єдиного податку виконує функції податкового агента у разі нарахування (виплати, надання) оподатковуваних податком на доходи фізичних осіб доходів на користь працівника, який перебуває з ним у трудових або цивільних відносинах (п.297.3 ст. 297 Податкового кодексу України).
Облік найманих працівників підприємець, повинен вести самостійно. При цьому, слід додержуватись умови перебування на спрощеній системі оподаткування щодо граничної кількості найманих працівників у відповідній групі платників єдиного податку.
Товари (в тому числі валютні цінності) на які встановлені обмеження щодо їх переміщення через митний кордон України
Перелік товарів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 № 436 (зі змінами), а саме:
1) перелік наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України;
2) перелік товарів, зовнішньоекономічні операції з якими підлягають ліцензуванню;
3) перелік лісоматеріалів та пиломатеріалів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України;
4) перелік товарів, які є об'єктами застосування заходів нагляду або регіонального нагляду за імпортом в Україну;
5) перелік культурних цінностей, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України;
6) перелік дослідних сортів рослин, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України;
7) перелік товарів, які підлягають обов'язковій сертифікації під час переміщення через митний кордон України;
8) перелік продуктів лову та харчової продукції з них українського походження, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України;
9) перелік товарів військового призначення та подвійного використання, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України;
10) перелік валютних цінностей, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України;
11) перелік товарів, на які встановлено обмеження під час проведення зовнішньоекономічних операцій з реекспорту;
12) перелік товарів, які під час переміщення через митний кордон України підлягають оцінці відповідності згідно з вимогами технічних регламентів.
Пропуск таких товарів через митний кордон України та їх митне оформлення здійснюються органами ДФС на підставі отриманих з використанням засобів інформаційних технологій документів, які підтверджують дотримання зазначених обмежень, виданих державними органами, уповноваженими на здійснення відповідних контрольних функцій, іншими юридичними особами, уповноваженими на їх видачу, якщо подання таких документів органам ДФС передбачено законами України.
Обмеження щодо ввезення на митну територію України та вивезення за межі митної території України валютних цінностей, а також порядок переміщення їх через митний кордон України, у тому числі особливості декларування валютних цінностей (зокрема, визначення граничних сум валютних цінностей, які підлягають письмовому або усному декларуванню затверджені постановою Правління Національного банку України від 27.05.2008 № 148 «Про переміщення готівки і банківських металів через митний кордон України» відповідно до з яким фізична особа має право ввозити в Україну та вивозити за межі України готівку в сумі, що не перевищує в еквіваленті 10 000 євро, без письмового декларування митному органу.
0 Коментарі