ДПІ у Надвірнянському районі інформує
Про утворення ДПІ у Надвірнянському районі
На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236 „Про Державну фіскальну службу України” та від 06 серпня 2014 року № 311 „Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України” утворено
Про утворення ДПІ у Надвірнянському районі
На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236 „Про Державну фіскальну службу України” та від 06 серпня 2014 року № 311 „Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України” утворено
Державну податкову інспекції у Надвірнянському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківській області
(виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців від 12 грудня 2014 року, серія ААБ № 881863).
Ідентифікаційний код юридичної особи: 39546330.
Місцезнаходження юридичної особи:
78400,
Івано-Франківська область,
Надвірнянський район,
місто Надвірна,
вулиця Визволення, будинок 2.
Державна податкова інспекція у Надвірнянському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківській областіє правонаступником Державної податкової інспекції у Надвірнянському районіГоловного управління Міндоходів в Івано-Франківській області.
Шахраї для підприємців Надвірнянщинизнову влаштовують перевірки
Спроби виманити гроші у підприємців шахрайським шляхом відновилися на Надвірнянщині.
Зокрема, зловмисники телефонують з номерів 097-092-73-66, 068-160-99-67, суб’єктам господарювання, представлялись начальником інспекції і вимагали у підприємців грошові кошти для залагодження, вирішення так званих перевірок.
Наполегливо радимо суб»єктам господарювання, громадянам бути пильними та обачними, не вірити сумнівним пропозиціям та ретельно перевіряти інформацію.
Просимо повідомляти про такі факти Головне управління ДФСвІвано-Франківській області, чергового працівника оперативного управління ГУДФС в області (тел. (0342) 77-18-97) або відділ власноїбезпеки ГУ ДФСв Івано-Франківській області (тел. (0342) 77-19-07).
Інформацію про доходи уточнили більше 4тис.громадян Надвірнянщини
Інформацію про отримані доходи кожен громадянин може отримати у Центрі обслуговування платників (ЦОП) за місцем проживання.
Для отримання відомостей про одержані доходи кожен громадянин може завітати до Центру обслуговування платників (ЦОП) за місцем проживання та подати письмову відповідну заяву. Під час візиту до ЦОП громадянин повинен обов’язково мати документ, що посвідчує особу, а у випадку подання такої заяви уповноваженою особою – нотаріально завірену довіреність.
Інформація з Державного реєстру про доходи видається протягом п’яти робочих днів від дати звернення громадянина.
Якщо громадянин не має постійного місяця проживання, або тимчасово перебуває за межами свого населеного пункту, за отриманням відомостей про доходи можна звертатися до будь-якого центру обслуговування платників. Але у цьому випадку строк видачі відомостей може бути продовжено до десяти робочих днів.
До речі, ЦОП ДПІ у Надвірнянському районіщомісяця видається більшеяк 350відомостей про отримані доходи. Загалом з початку2014 року відвідувачам ЦОП ДПІ у Надвірнянському районінадано майже 8000різних послуг, серед яких консультації з питань податкового законодавства, адміністрування єдиного внеску, видача ідентифікаційних номерів і довідок про отримані доходи тощо.
Зі своїх доходів громадяни надвірнянщини більш як 3 мільйони гривень перерахували для армії
З доходів громадян надвірнянщини на зміцнення Українського війська перераховано 3,1мільйона гривень. До кінця року очікується, що внесок надвірнянців в обороноздатність держави становитиме десь 3,5мільйонів гривень.
Такі прогноз фахівців ДПІ у Надвірнянському районіґрунтується на стабільному надходженні військового збору від платників податків протягом серпня – листопада цього року.
Водночас, ритмічні надходження цього нового податкового платежу є ознакою поінформованості платників про обов’язковість його сплати, – запевняють фахівці ДПІ у Надвірнянському районі.
Як відомо,запровадження військового збору не викликало особливих труднощів як з його адмініструванням в органах ДФС, так і в більшості бухгалтерів під час нарахування та сплати.
Нагадаємо, що з 3 серпня 2014 року набрав чинності Закон України від 31 липня 2014 року № 1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України», яким тимчасово до 1 січня 2015 року запроваджено військовий збір.
Про реалізацію прав людини – у фіскальній службі
Одним з основних принципів діяльності органів ДФС є забезпечення додержання та можливості реалізації прав і свобод громадян, а також гарантування законності та правопорядку в системі оподаткування.
Конституційна вимога додержання законів є обов'язковою для всіх і є основою державної дисципліни, необхідним елементом трудових, службових правовідносин.
Ефективно функціонувати і виконувати завдання зі справляння податків і зборів (обов'язкових платежів), єдиного внеску, митних платежів органи ДФС можуть тільки за умови, що вся їх діяльність здійснюється в умовах законності, тобто методами і способами, передбаченими законом.
З метою реалізації та охорони прав людини і суспільства держава здійснює правоохоронну діяльність, створюючи для цього спеціально уповноважені правоохоронні органи, у тому числі органи податкової міліції в складі ДФС. Предметом правоохоронної діяльності Державної фіскальної служби України є зміцнення законності, правопорядку та фінансово-бюджетної дисципліни при реалізації податкової та митної політики держави.
Система оподаткування в Україні забезпечує достатній обсяг надходжень податків для бюджетів усіх рівнів, ефективне фінансування економіки держави, справедливий підхід до оподаткування всіх категорій платників, а також створення умов для подальшої інтеграції України у світове співтовариство. Особливе місце у виконанні таких завдань належить у першу чергу органам ДФС, які забезпечують фінансовий інтерес держави у сфері сплати податків, зборів, єдиного внеску та митних платежів шляхом здійснення контролю за дотриманням податкового та митного законодавства, боротьби з податковими та митними правопорушеннями та притягнення до відповідальності осіб, які вчинили правопорушення в системі оподаткування.
Основним правовим актом, що регламентує систему оподаткування в Україні, є Конституція України. Стаття 67 Конституції України серед інших обов'язків громадян України називає також сплату податків і зборів у порядку та розмірах, встановлених законом.
Щодо зміни КВЕДів
ДПІ у Надвірнянському районі нагадує, що з 1 січня 2012 діє затверджений Держспоживстандартом національний класифікатор України ДК 009:2010 «Класифікація видів економічної діяльності» (КВЕД). Даний КВЕД в повній мірі відповідає європейським вимогам і стандартам.
Тому, суб’єктам господарювання, які не здійснили перехід на новий КВЕД, необхідно терміново провести процедуру заміни видів діяльності за КВЕД – 2010. Для цього потрібно подати реєстраційну картку встановленого зразка до відповідних реєстраційних служб районних або міських управлінь юстиції (державних реєстраторів).
Включення до Реєстру волонтерів АТО здійснюється протягом одного робочого дня
З 5 грудня 2014 року набув чинності Порядок формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції.
Основною метою Порядку є забезпечення формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції та його щодекадне оприлюднення на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України.
Порядком встановлюється механізм включення фізичних осіб – благодійників до Реєстру та структура цього Реєстру, форма заяви про включення, внесення змін чи виключення з Реєстру. Також Порядком встановлена форма довідки з банку про відкриття чи закриття рахунка фізичною особою.
Для включення до Реєстру благодійник – фізична особа подає до органу ДФС разом з іншими документами довідку з банку за формою N 4-РВ із зазначенням реквізитів рахунку, відкритого на ім'я такого волонтера, що призначений для здійснення благодійної діяльності.
Включення до Реєстру здійснюється за заявницьким принципом протягом одного робочого дня.
Порядок формування та ведення Реєстру волонтерів АТО затверджений наказом Міністерства фінансів України від 30.10.2014 N 1089.
Лічені дні залишилися на отримання податкової знижки за підсумками 2013року.
Право на податкову знижку в поточному році мають громадяни, які в 2013 році отримували дохід у вигляді заробітної плати та: сплачували за навчання закладам освіти, проценти за іпотечним житловим кредитом, страхували себе або членів своєї сім’ї, оплачували допоміжні репродуктивні технології, всиновлювали дітей або понесли витрати у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу.
Цим правом можна скористатися до кінця 2014 року. Якщо платник податку не використав право на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, то таке право на наступні податкові роки не переноситься.
Для отримання податкової знижки платнику податків необхідно звернутися до ЦОП, подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи та документально підтвердити понесені витрати, що включаються до податкової знижки.
Нагадуємо, право платника податку на податкову знижку та перелік витрат, дозволених до включення, визначено статтею 166 Податкового кодексу України.
Путівник у світі податків.
Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс «ЗІДР» допоможе платникам розібратися у податковому законодавстві. Пошук інформації можливо здійснювати по певному податку, напрямку чи діяльності. Окрім цього, електронний сервіс працює з використанням ключових слів та шляхом перегляду інформації за певні періоди.
Скористатися послугою «ЗІДР» можна на веб-порталі Державної фіскальної служби України за адресою www.minrd.gov.ua у розділі «Інформаційно-довідковий ресурс».
Електронний сервіс позитивно впливає на забезпечення представників бізнесу та громадян своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією та сприяє впровадженню державної інформаційної політики.
Для покращення роботи сервісу користувачі можуть надавати пропозиції щодо покращення його роботи. Для цього необхідно звернутись за «формою зворотного зв’язку» в рубриці «Про ресурс».
Легалізація зарплати: вигідно і для працівника, і для держави
Слід нагадати, що виплата зарплати у "конверті" веде до негативних наслідків як для держави в цілому, так і для окремих громадян. Працівники, які погоджуються на нелегальну оплату своєї праці, ризикують втратити соціальні гарантії, гідне пенсіонне та соціальне забезпечення.
Легальна трудова діяльність – це основа соціальної захищеності працюючого населення. Відсутність цивілізованих трудових відносин позбавляє працівників:
-захисту від незаконного звільнення;
-отримання вихідної допомоги у разі звільнення за ініціативою роботодавця;
-гарантованої виплати заробітної плати двічі на місяць;
-права на щорічну основну відпустку не менше 24 календарних днів, -соціальну відпустку у зв’язку з вагітністю та пологами, додаткових відпусток, передбачених Законом України „Про відпустки”;
-права на оплату листка непрацездатності; втрату трудового стажу;
-втрату страхового стажу для отримання пенсії;
-права не залучатися до понаднормових робіт без згоди працівника;
-соціальних послуг та виплат у разі нещасного випадку на роботі та професійного захворювання;
-цілої низки інших прав і соціальних гарантій, передбачених чинним законодавством.
Водночас, роботодавцям необхідно знати, що використання не легалізованих трудових відносин із найманими працівниками тягне за собою адміністративну, кримінальну відповідальність.
Роботодавець, який пропонує працювати без оформлення трудових відносин, грубо порушує трудове законодавство. Особа, яка погоджується на таку «працю», має усвідомлювати, що вона повністю позбавлена будь-яких трудових прав та гарантій, а у разі спору з «роботодавцем» не зможе захистити своїх прав, оскільки не зможе надати доказів трудових правовідносин».
Вразі порушення прав найманих працівників, просимо повідомляти в ДПІ у Надвірнянському районі за тел. 2-22-79.
На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236 „Про Державну фіскальну службу України” та від 06 серпня 2014 року № 311 „Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України” утворено
Державну податкову інспекції у Надвірнянському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківській області
(виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців від 12 грудня 2014 року, серія ААБ № 881863).
Ідентифікаційний код юридичної особи: 39546330.
Місцезнаходження юридичної особи:
78400,
Івано-Франківська область,
Надвірнянський район,
місто Надвірна,
вулиця Визволення, будинок 2.
Державна податкова інспекція у Надвірнянському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківській областіє правонаступником Державної податкової інспекції у Надвірнянському районіГоловного управління Міндоходів в Івано-Франківській області.
Шахраї для підприємців Надвірнянщинизнову влаштовують перевірки
Спроби виманити гроші у підприємців шахрайським шляхом відновилися на Надвірнянщині.
Зокрема, зловмисники телефонують з номерів 097-092-73-66, 068-160-99-67, суб’єктам господарювання, представлялись начальником інспекції і вимагали у підприємців грошові кошти для залагодження, вирішення так званих перевірок.
Наполегливо радимо суб»єктам господарювання, громадянам бути пильними та обачними, не вірити сумнівним пропозиціям та ретельно перевіряти інформацію.
Просимо повідомляти про такі факти Головне управління ДФСвІвано-Франківській області, чергового працівника оперативного управління ГУДФС в області (тел. (0342) 77-18-97) або відділ власноїбезпеки ГУ ДФСв Івано-Франківській області (тел. (0342) 77-19-07).
Інформацію про доходи уточнили більше 4тис.громадян Надвірнянщини
Інформацію про отримані доходи кожен громадянин може отримати у Центрі обслуговування платників (ЦОП) за місцем проживання.
Для отримання відомостей про одержані доходи кожен громадянин може завітати до Центру обслуговування платників (ЦОП) за місцем проживання та подати письмову відповідну заяву. Під час візиту до ЦОП громадянин повинен обов’язково мати документ, що посвідчує особу, а у випадку подання такої заяви уповноваженою особою – нотаріально завірену довіреність.
Інформація з Державного реєстру про доходи видається протягом п’яти робочих днів від дати звернення громадянина.
Якщо громадянин не має постійного місяця проживання, або тимчасово перебуває за межами свого населеного пункту, за отриманням відомостей про доходи можна звертатися до будь-якого центру обслуговування платників. Але у цьому випадку строк видачі відомостей може бути продовжено до десяти робочих днів.
До речі, ЦОП ДПІ у Надвірнянському районіщомісяця видається більшеяк 350відомостей про отримані доходи. Загалом з початку2014 року відвідувачам ЦОП ДПІ у Надвірнянському районінадано майже 8000різних послуг, серед яких консультації з питань податкового законодавства, адміністрування єдиного внеску, видача ідентифікаційних номерів і довідок про отримані доходи тощо.
Зі своїх доходів громадяни надвірнянщини більш як 3 мільйони гривень перерахували для армії
З доходів громадян надвірнянщини на зміцнення Українського війська перераховано 3,1мільйона гривень. До кінця року очікується, що внесок надвірнянців в обороноздатність держави становитиме десь 3,5мільйонів гривень.
Такі прогноз фахівців ДПІ у Надвірнянському районіґрунтується на стабільному надходженні військового збору від платників податків протягом серпня – листопада цього року.
Водночас, ритмічні надходження цього нового податкового платежу є ознакою поінформованості платників про обов’язковість його сплати, – запевняють фахівці ДПІ у Надвірнянському районі.
Як відомо,запровадження військового збору не викликало особливих труднощів як з його адмініструванням в органах ДФС, так і в більшості бухгалтерів під час нарахування та сплати.
Нагадаємо, що з 3 серпня 2014 року набрав чинності Закон України від 31 липня 2014 року № 1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України», яким тимчасово до 1 січня 2015 року запроваджено військовий збір.
Про реалізацію прав людини – у фіскальній службі
Одним з основних принципів діяльності органів ДФС є забезпечення додержання та можливості реалізації прав і свобод громадян, а також гарантування законності та правопорядку в системі оподаткування.
Конституційна вимога додержання законів є обов'язковою для всіх і є основою державної дисципліни, необхідним елементом трудових, службових правовідносин.
Ефективно функціонувати і виконувати завдання зі справляння податків і зборів (обов'язкових платежів), єдиного внеску, митних платежів органи ДФС можуть тільки за умови, що вся їх діяльність здійснюється в умовах законності, тобто методами і способами, передбаченими законом.
З метою реалізації та охорони прав людини і суспільства держава здійснює правоохоронну діяльність, створюючи для цього спеціально уповноважені правоохоронні органи, у тому числі органи податкової міліції в складі ДФС. Предметом правоохоронної діяльності Державної фіскальної служби України є зміцнення законності, правопорядку та фінансово-бюджетної дисципліни при реалізації податкової та митної політики держави.
Система оподаткування в Україні забезпечує достатній обсяг надходжень податків для бюджетів усіх рівнів, ефективне фінансування економіки держави, справедливий підхід до оподаткування всіх категорій платників, а також створення умов для подальшої інтеграції України у світове співтовариство. Особливе місце у виконанні таких завдань належить у першу чергу органам ДФС, які забезпечують фінансовий інтерес держави у сфері сплати податків, зборів, єдиного внеску та митних платежів шляхом здійснення контролю за дотриманням податкового та митного законодавства, боротьби з податковими та митними правопорушеннями та притягнення до відповідальності осіб, які вчинили правопорушення в системі оподаткування.
Основним правовим актом, що регламентує систему оподаткування в Україні, є Конституція України. Стаття 67 Конституції України серед інших обов'язків громадян України називає також сплату податків і зборів у порядку та розмірах, встановлених законом.
Щодо зміни КВЕДів
ДПІ у Надвірнянському районі нагадує, що з 1 січня 2012 діє затверджений Держспоживстандартом національний класифікатор України ДК 009:2010 «Класифікація видів економічної діяльності» (КВЕД). Даний КВЕД в повній мірі відповідає європейським вимогам і стандартам.
Тому, суб’єктам господарювання, які не здійснили перехід на новий КВЕД, необхідно терміново провести процедуру заміни видів діяльності за КВЕД – 2010. Для цього потрібно подати реєстраційну картку встановленого зразка до відповідних реєстраційних служб районних або міських управлінь юстиції (державних реєстраторів).
Включення до Реєстру волонтерів АТО здійснюється протягом одного робочого дня
З 5 грудня 2014 року набув чинності Порядок формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції.
Основною метою Порядку є забезпечення формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції та його щодекадне оприлюднення на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України.
Порядком встановлюється механізм включення фізичних осіб – благодійників до Реєстру та структура цього Реєстру, форма заяви про включення, внесення змін чи виключення з Реєстру. Також Порядком встановлена форма довідки з банку про відкриття чи закриття рахунка фізичною особою.
Для включення до Реєстру благодійник – фізична особа подає до органу ДФС разом з іншими документами довідку з банку за формою N 4-РВ із зазначенням реквізитів рахунку, відкритого на ім'я такого волонтера, що призначений для здійснення благодійної діяльності.
Включення до Реєстру здійснюється за заявницьким принципом протягом одного робочого дня.
Порядок формування та ведення Реєстру волонтерів АТО затверджений наказом Міністерства фінансів України від 30.10.2014 N 1089.
Лічені дні залишилися на отримання податкової знижки за підсумками 2013року.
Право на податкову знижку в поточному році мають громадяни, які в 2013 році отримували дохід у вигляді заробітної плати та: сплачували за навчання закладам освіти, проценти за іпотечним житловим кредитом, страхували себе або членів своєї сім’ї, оплачували допоміжні репродуктивні технології, всиновлювали дітей або понесли витрати у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу.
Цим правом можна скористатися до кінця 2014 року. Якщо платник податку не використав право на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, то таке право на наступні податкові роки не переноситься.
Для отримання податкової знижки платнику податків необхідно звернутися до ЦОП, подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи та документально підтвердити понесені витрати, що включаються до податкової знижки.
Нагадуємо, право платника податку на податкову знижку та перелік витрат, дозволених до включення, визначено статтею 166 Податкового кодексу України.
Путівник у світі податків.
Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс «ЗІДР» допоможе платникам розібратися у податковому законодавстві. Пошук інформації можливо здійснювати по певному податку, напрямку чи діяльності. Окрім цього, електронний сервіс працює з використанням ключових слів та шляхом перегляду інформації за певні періоди.
Скористатися послугою «ЗІДР» можна на веб-порталі Державної фіскальної служби України за адресою www.minrd.gov.ua у розділі «Інформаційно-довідковий ресурс».
Електронний сервіс позитивно впливає на забезпечення представників бізнесу та громадян своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією та сприяє впровадженню державної інформаційної політики.
Для покращення роботи сервісу користувачі можуть надавати пропозиції щодо покращення його роботи. Для цього необхідно звернутись за «формою зворотного зв’язку» в рубриці «Про ресурс».
Легалізація зарплати: вигідно і для працівника, і для держави
Слід нагадати, що виплата зарплати у "конверті" веде до негативних наслідків як для держави в цілому, так і для окремих громадян. Працівники, які погоджуються на нелегальну оплату своєї праці, ризикують втратити соціальні гарантії, гідне пенсіонне та соціальне забезпечення.
Легальна трудова діяльність – це основа соціальної захищеності працюючого населення. Відсутність цивілізованих трудових відносин позбавляє працівників:
-захисту від незаконного звільнення;
-отримання вихідної допомоги у разі звільнення за ініціативою роботодавця;
-гарантованої виплати заробітної плати двічі на місяць;
-права на щорічну основну відпустку не менше 24 календарних днів, -соціальну відпустку у зв’язку з вагітністю та пологами, додаткових відпусток, передбачених Законом України „Про відпустки”;
-права на оплату листка непрацездатності; втрату трудового стажу;
-втрату страхового стажу для отримання пенсії;
-права не залучатися до понаднормових робіт без згоди працівника;
-соціальних послуг та виплат у разі нещасного випадку на роботі та професійного захворювання;
-цілої низки інших прав і соціальних гарантій, передбачених чинним законодавством.
Водночас, роботодавцям необхідно знати, що використання не легалізованих трудових відносин із найманими працівниками тягне за собою адміністративну, кримінальну відповідальність.
Роботодавець, який пропонує працювати без оформлення трудових відносин, грубо порушує трудове законодавство. Особа, яка погоджується на таку «працю», має усвідомлювати, що вона повністю позбавлена будь-яких трудових прав та гарантій, а у разі спору з «роботодавцем» не зможе захистити своїх прав, оскільки не зможе надати доказів трудових правовідносин».
Вразі порушення прав найманих працівників, просимо повідомляти в ДПІ у Надвірнянському районі за тел. 2-22-79.
0 Коментарі