Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Що робити у разі викрадення телефону

Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України дає відповіді на найпоширеніші запитання українців щодо протидії загрозам у кіберпросторі, безпечного користування телефонами, інтернетом та інші.

У випадку втрати мобільного, щоб убезпечити свою інформацію, потрібно повідомити про викрадення своєму оператору, щоб він заблокував SIM-картку.

Київстар: можна надати інформацію оператору за номерами 466 (всередині мережі Київстар) або 0800-300-466 з інших номерів.
Vodafone: необхідно подати заявку, зателефонувавши на номер 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні).
lifecell: можна зателефонувати до інформаційно-консультаційного центру за номером 5433 (безкоштовно з будь-якого номера lifecell) або 0 800 20 5433 (безкоштовно зі стаціонарних номерів). Або ж скористатися системою самообслуговування «Мій lifecell» чи звернутися в центр обслуговування абонентів.
Зверніть увагу: зазвичай оператори просять надати додаткову інформацію, наприклад, PUK-код чи номери, на які ви найчастіше дзвонили тощо. Майте її під рукою.

Змініть, за можливості, паролі до всіх своїх облікових записів (Google, соцмережі, онлайн-банкінг, Дія та інші) через інший пристрій.

Заблокуйте банківські картки, на яких є гроші та встановлені кредитні ліміти, щоб зловмисники не змогли скористатися вашими фінансами. Для цього зверніться на гарячу лінію вашого банку, у відділення або скористайтеся інтернет-банкінгом.

Обов’язково зверніться з відповідною заявою до поліції.

Попередьте друзів, що втратили телефон: перестрахуйтеся на той випадок, якщо зловмисники від вашого імені почнуть просити гроші.

Усім користувачам смартфонів не зайвим буде подбати і про превентивні заходи, які полегшать ваше життя у випадку втрати смартфону:

знайдіть PUK-код від SIM-картки;
запишіть у надійному місці IMEI телефону;
в облікових записах, де можливо, встановіть резервний номер телефону для відновлення;
не забувайте створювати резервні копії усіх важливих даних;
«прив’яжіть» номер телефону до паспорта;
зберігайте номери важливих контактів не тільки у телефонній книзі.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *