Подати заяву на призначення субсидії до Пенсійного фонду України можна не лише особисто звернувшись до сервісних центрів, а й за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України.
Для цього необхідно:
– Зайти на вебпортал електронних послуг ПФУ.
Авторизуватись в особистому кабінеті за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) — вкажавши назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обрати файл ключа й ввести особистий пароль.
В особистому кабінеті зайти в розділ «Комунікації з ПФУ» й натиснути на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу».
Перед формуванням заяви приготувати скановані копії необхідних документів, надати згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити».
Для оформлення субсидії потрібні такі документи:
1. Заява про призначення та надання житлової субсидії.
2. Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
Окрім цього, в окремих випадках можуть знадобитися:
-договір про оренду житла (якщо він є);
-довідка про доходи (якщо ви зазначали у декларації про доходи);
-довідка, яка підтверджує місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці;
-довідка про оплату комунальних послуг в іншому житловому приміщенні;
-різноманітні акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради;
-договори оренди житла в іншому місті тощо.
Обрати пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії».
Заповнити відповідні поля онлайн-форми.
Додати скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл».
Натиснути кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми.
Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви.
Накласти цифровий підпис та надіслати документи до ПФУ.
За ходом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення» — «Статус звернення».
Нагадаємо, переоформлювати через Пенсійний фонд раніше призначену органами соцзахисту субсидію не потрібно.
0 Коментарі