Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Смс-повідомлення від електронної системи охорони здоровʼя (ЕСОЗ) – це важливий інструмент комунікації системи з пацієнтом

окрема через нього пацієнт отримує ключову інформацію – номер е-направлення, медичного висновку про тимчасову непрацездатність чи номер та код погашення е-рецепта для його використання в аптеці.

Існує кілька причин, чому повідомлення з номером та кодом погашення електронного рецепта не прийшло вам на телефон.

Ваш поточний номер телефону відрізняється від того, який зазначений під час реєстрації в ЕСОЗ.

Ви могли вказати неправильний номер, втратити доступ до нього або ж з часом змінили його. Тож якщо смс не надходять, першочергово слід звернутися до лікаря, щоб перевірити, чи є вказаний вами номер коректним.

Як за потреби змінити номер, читайте тут: https://bit.ly/4atTskM

Ви обрали офлайн-метод автентифікації, тобто не за допомогою номеру телефону, а через документи.

У такому разі потрібно звернутися до лікаря – він має надрукувати вам інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення.

У вас технічні проблеми з самим телефоном або ж із роботою мобільного оператора.

У такому разі рекомендуємо перевірити чи справний ваш телефон та чи не заповнена його памʼять, а лікар може повторно надіслати вам смс у період, коли, наприклад, відновиться звʼязок.

Зазначимо, що ви в будь-який час можете змінити метод автентифікації, щоби смс-повідомлення від ЕСОЗ (зокрема і про рецепти) надходили на ваш телефон.

Для цього потрібно звернутися до лікуючого лікаря і попросити його допомогти вам це зробити.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *