Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Державна реєстраційна служба повідомляє


Повідомляємо, що відповідно до п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 24.12.2014р. за № 722 «Деякі питання надання інформації про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження», яким  установлено, що до 1 жовтня 2015 р. до укладення договору про надання доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав) та отримання електронного цифрового підпису для роботи з Державним реєстром прав суди, органи місцевого самоврядування, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи доходів і зборів, органи Служби безпеки та інші органи державної влади (посадові особи) мають право отримувати інформаційну довідку з Державного реєстру прав у паперовій формі як за об’єктом нерухомого майна, так і за суб’єктом права на нього на підставі письмового запиту, форму та вимоги до заповнення якого встановлює Міністерство юстиції. В інформаційній довідці зазначається інформація, наявна в Державному реєстрі прав, залежно від змісту запитуваної інформації.

З 1 жовтня 2015 року інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно прав буде надаватись тільки за умови укладеного договору між користувачем та адміністратором Державного реєстру прав і одержанням електронного цифрового підпису для роботи з Державним реєстром прав.          

Відповідно до п. 2 Порядку доступу посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки, нотаріусів, адвокатів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.12.2014р. за № 722 доступ користувачів до Державного реєстру прав та реєстрів надається (припиняється) на підставі договору, укладеного між таким користувачем та адміністратором Державного реєстру прав.    У разі коли користувачем є посадова особа органу державної влади або органу місцевого самоврядування, договір укладається між органом, у якому працює такий користувач, та адміністратором Державного реєстру прав.        Якщо користувачем є державний нотаріус, договір укладається між державною нотаріальною конторою, у якій працює такий користувач, та адміністратором Державного реєстру прав.                        Доступ користувачів до Державного реєстру прав та реєстрів здійснюється з використанням електронного цифрового підпису. 

Адміністратором реєстру є Державне підприємство «Інформаційний центр Міністерства юстиції України». Адреса  Івано-Франківської  філії : 76000,             м. Івано-Франківськ, вул. Шухевичів, 21, тел. (0342) 55-91-04

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *