ДПІ в Надвірнянському районі інформує
Платники податків Надвірнянського районусплатили до Зведеного бюджету України майже 241 мільйон гривень
Протягом січня-липня 2015 року бізнес Надвірнянщини спрямував до Зведеного бюджету України спрямовано240,9млн. грн.
Зокрема, до загального фонду Державного бюджету України зібрано 176,6 млн. грн
Платники податків Надвірнянського районусплатили до Зведеного бюджету України майже 241 мільйон гривень
Протягом січня-липня 2015 року бізнес Надвірнянщини спрямував до Зведеного бюджету України спрямовано240,9млн. грн.
Зокрема, до загального фонду Державного бюджету України зібрано 176,6 млн. грн
У розрізі основних податків надходження склали:
– по податку на доходи фізичних осіб – 14,1млн.грн.,
-збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на приробний газ для споживачів усіх форм власності-11,5 млн.грн.,
– по податку на додану вартість – 7,7млн.грн.,
– по військовому збору – 5,6млн.грн.;
– по податку на прибуток – 2,3млн.грн.,
До місцевих бюджетів надійшло 64,2 млн.грн., що на 4,8млн. грн. перевищує надходження січня-липня 2014 року.
У розрізі основних податків надходження склали:
– по податку на доходи фізичних осіб – 42,4млн.грн.,
– по платі за землю – 6,2млн.грн.,
– по акцизному податку з реалізації через роздрібну мережу підакцизних товарів –5,0млн.грн.
– по єдиному податку – 4,2млн.грн.,
«Сьогодні наше головне завдання – розуміти потреби платників податків, професійно консультувати та надавати підприємцям та громадянам сучасні послуги, – підкреслив в.о начальника ДПІ у Надвірнянському районі Василь Гнатюк,- очікувані результати такого плідного діалогу – забезпечення наповнення дохідної частини бюджету, відтак і своєчасне фінансування важливих соціальних програм на місцевому рівні».
Про особливості незастосування штрафних санкцій при порушенні термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених до 1 жовтня 2015 року
При порушенні термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених до 1 жовтня 2015 року, норми пункту 120 прим.1.1 ст. 120 прим. 1 Податкового кодексу України, щодо штрафних (фінансових) санкцій, не застосовуються.
Період з 1 лютого 2015 року до 1 липня 2015 року є перехідним періодом, протягом якого реєстрація податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється без обмеження сумою податку, обчисленою за формулою, визначеною пунктом 200 прим. 1.3 ст. 200 прим. 1 Податкового кодексу України.
Починаючи з четвертого робочого дня після дати набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість», реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних/ розрахунків коригування, складених до 1 липня 2015 року, здійснюється без обмеження сумою податку, обчисленою за формулою, визначеною пунктом 200 прим. 1.3 статті 200 прим. 1 Податкового кодексу України.
Відповідні норми встановлено пунктом 35 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України в новій редакції згідно із змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 16 липня 2015 року № 643-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість», який набрав чинності з 29 липня п.р.
Нагадуємо платникам: положеннями пункту 120 прим.1.1 ст. 120 прим.1 Податкового кодексу України визначено, що порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям – платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених ст. 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог ст. 192 та 201 цього Кодексу покладено обов’язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.
Пунктом 120 прим.1.2 ст. 120 прим.1 Податкового кодексу України встановлено, що відсутність з вини платника реєстрації податкової накладної, що підлягає наданню покупцю – платнику податку на додану вартість, та розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 180 календарних днів з дати їх складання тягне за собою накладення на платників податку, на яких відповідно до вимог ст. 192 та 201 цього Кодексу покладено обов’язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі 50 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податковій накладній/розрахунку коригування.
Плата за землю – вагоме джерело доходів немирівського бюджету
„За 7 місяців 2015 року платниками міста сплачено 6,2 млн. грн. плати за землю. При цьому юридичні особи сплатили 5,1млнгрн. та фізичні особи і підприємці сплатили 1,1млн. грн.”, – зазначає очільник ДПІ у Надвірнянському районі Василь Гнатюк.
Нагадаємо, відповідно до статті 10 Податкового кодексу України плату за землю, як складову податку на майно, включено до місцевих податків. Отож – це вагоме джерело наповнення бюджетів місцевих громад. Додамо, що місцеві податки встановлюються рішеннями сільських, селищних та міських рад. При цьому плата за землю є обов’язковою для встановлення всіма місцевими радами.
Василь Гнатюкнаголошує, своєчасна сплата зобов’язань з плати за землю – це не лише обов’язок перед державою, але й підтримка соціально-економічного розвитку територіальних громад.
Нагадуємо громадянам-власникам земельних ділянок, що граничний термін плати за землю-28 серпня.
Платники Надвірнянщинисплатили майжне 135мільйонів гривень за , користування природними багатствами
Платежі за користування природними ресурсами – є найважливішим компонентом економічного механізму природокористування. За сім місяців 2015 року бізнесменами Надвірнянськогорайону сплачено 134млн 938тис. грн за користування природними ресурсами.
Більшу частку за користування природними багатствами отримала державна скарбниця, а саме 131млн 235тис. грн., місцевий бюджет – з початку року поповнився на 3 млн 703тис. грн. рентної плати за використання лісових ресурсів, води та надр.
Надходження з плати за користування лісовими ресурсами у січні – липні 2015 р. склали 2 млн 919тис. грн.
В свою чергу платежі за користування надрами за 7 місяців 2015 року склали 131 млн 714 тис. грн.
Надходження з плати за спеціальне користування водними ресурсами з початку поточного року склали 305 тис. грн.
Рентні платежі, частина яких надходить до місцевої скарбниці, мають велике значення для фінансування потреб бюджетної сфери, соціальних програм, а також спрямовуються на відновлення природних ресурсів.
З 1 вересня поточного року пенсії інвалідів війни не оподатковуються
Законом України від 17 липня 2015 року №653-VIII «Про внесення змін до статті 164 Податкового кодексу України щодо оподаткування пенсій інвалідів війни та деяких інших категорій осіб» з 1 вересня 2015 року звільняються від оподаткування податком на доходи фізичних осіб пенсії:
– учасників бойових дій у період Другої світової війни;
– інвалідів війни;
– осіб, на яких поширюється чинність статті 10 Закону України від 22.10.1993 №3551-XII «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
Цей закон опубліковано у газеті «Голос України» від 06.08.2015 №142.
Накладення арешту на кошти, які знаходяться на електронних рахунках платників заборонено
Це передбачено пунктом 2 Прикінцевих положень Закону України від 16.07.2015 №643-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість», який набрав чинності з 29 липня п.р..
Встановлено, що на рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість не поширюється дія Закону України "Про виконавче провадження", зокрема на кошти, що перебувають на таких рахунках, не може бути:
накладено арешт;
звернено стягнення.
Вимоги, сформовані відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" до набрання чинності цим Законом щодо коштів, які перебувають на рахунках у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, вважаються анульованими.
Протягом п'яти робочих днів з дня набрання чинності цим Законом підлягає зняттю органом, який здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, арешт з коштів, що перебувають на рахунках у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, на які були сформовані вимоги відповідно до Закону України "Про виконавче провадження".
Протягом січня-липня 2015 року бізнес Надвірнянщини спрямував до Зведеного бюджету України спрямовано240,9млн. грн.
Зокрема, до загального фонду Державного бюджету України зібрано 176,6 млн. грн
У розрізі основних податків надходження склали:
– по податку на доходи фізичних осіб – 14,1млн.грн.,
-збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на приробний газ для споживачів усіх форм власності-11,5 млн.грн.,
– по податку на додану вартість – 7,7млн.грн.,
– по військовому збору – 5,6млн.грн.;
– по податку на прибуток – 2,3млн.грн.,
До місцевих бюджетів надійшло 64,2 млн.грн., що на 4,8млн. грн. перевищує надходження січня-липня 2014 року.
У розрізі основних податків надходження склали:
– по податку на доходи фізичних осіб – 42,4млн.грн.,
– по платі за землю – 6,2млн.грн.,
– по акцизному податку з реалізації через роздрібну мережу підакцизних товарів –5,0млн.грн.
– по єдиному податку – 4,2млн.грн.,
«Сьогодні наше головне завдання – розуміти потреби платників податків, професійно консультувати та надавати підприємцям та громадянам сучасні послуги, – підкреслив в.о начальника ДПІ у Надвірнянському районі Василь Гнатюк,- очікувані результати такого плідного діалогу – забезпечення наповнення дохідної частини бюджету, відтак і своєчасне фінансування важливих соціальних програм на місцевому рівні».
Про особливості незастосування штрафних санкцій при порушенні термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених до 1 жовтня 2015 року
При порушенні термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених до 1 жовтня 2015 року, норми пункту 120 прим.1.1 ст. 120 прим. 1 Податкового кодексу України, щодо штрафних (фінансових) санкцій, не застосовуються.
Період з 1 лютого 2015 року до 1 липня 2015 року є перехідним періодом, протягом якого реєстрація податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється без обмеження сумою податку, обчисленою за формулою, визначеною пунктом 200 прим. 1.3 ст. 200 прим. 1 Податкового кодексу України.
Починаючи з четвертого робочого дня після дати набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість», реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних/ розрахунків коригування, складених до 1 липня 2015 року, здійснюється без обмеження сумою податку, обчисленою за формулою, визначеною пунктом 200 прим. 1.3 статті 200 прим. 1 Податкового кодексу України.
Відповідні норми встановлено пунктом 35 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України в новій редакції згідно із змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 16 липня 2015 року № 643-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість», який набрав чинності з 29 липня п.р.
Нагадуємо платникам: положеннями пункту 120 прим.1.1 ст. 120 прим.1 Податкового кодексу України визначено, що порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям – платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених ст. 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог ст. 192 та 201 цього Кодексу покладено обов’язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.
Пунктом 120 прим.1.2 ст. 120 прим.1 Податкового кодексу України встановлено, що відсутність з вини платника реєстрації податкової накладної, що підлягає наданню покупцю – платнику податку на додану вартість, та розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 180 календарних днів з дати їх складання тягне за собою накладення на платників податку, на яких відповідно до вимог ст. 192 та 201 цього Кодексу покладено обов’язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі 50 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податковій накладній/розрахунку коригування.
Плата за землю – вагоме джерело доходів немирівського бюджету
„За 7 місяців 2015 року платниками міста сплачено 6,2 млн. грн. плати за землю. При цьому юридичні особи сплатили 5,1млнгрн. та фізичні особи і підприємці сплатили 1,1млн. грн.”, – зазначає очільник ДПІ у Надвірнянському районі Василь Гнатюк.
Нагадаємо, відповідно до статті 10 Податкового кодексу України плату за землю, як складову податку на майно, включено до місцевих податків. Отож – це вагоме джерело наповнення бюджетів місцевих громад. Додамо, що місцеві податки встановлюються рішеннями сільських, селищних та міських рад. При цьому плата за землю є обов’язковою для встановлення всіма місцевими радами.
Василь Гнатюкнаголошує, своєчасна сплата зобов’язань з плати за землю – це не лише обов’язок перед державою, але й підтримка соціально-економічного розвитку територіальних громад.
Нагадуємо громадянам-власникам земельних ділянок, що граничний термін плати за землю-28 серпня.
Платники Надвірнянщинисплатили майжне 135мільйонів гривень за , користування природними багатствами
Платежі за користування природними ресурсами – є найважливішим компонентом економічного механізму природокористування. За сім місяців 2015 року бізнесменами Надвірнянськогорайону сплачено 134млн 938тис. грн за користування природними ресурсами.
Більшу частку за користування природними багатствами отримала державна скарбниця, а саме 131млн 235тис. грн., місцевий бюджет – з початку року поповнився на 3 млн 703тис. грн. рентної плати за використання лісових ресурсів, води та надр.
Надходження з плати за користування лісовими ресурсами у січні – липні 2015 р. склали 2 млн 919тис. грн.
В свою чергу платежі за користування надрами за 7 місяців 2015 року склали 131 млн 714 тис. грн.
Надходження з плати за спеціальне користування водними ресурсами з початку поточного року склали 305 тис. грн.
Рентні платежі, частина яких надходить до місцевої скарбниці, мають велике значення для фінансування потреб бюджетної сфери, соціальних програм, а також спрямовуються на відновлення природних ресурсів.
З 1 вересня поточного року пенсії інвалідів війни не оподатковуються
Законом України від 17 липня 2015 року №653-VIII «Про внесення змін до статті 164 Податкового кодексу України щодо оподаткування пенсій інвалідів війни та деяких інших категорій осіб» з 1 вересня 2015 року звільняються від оподаткування податком на доходи фізичних осіб пенсії:
– учасників бойових дій у період Другої світової війни;
– інвалідів війни;
– осіб, на яких поширюється чинність статті 10 Закону України від 22.10.1993 №3551-XII «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
Цей закон опубліковано у газеті «Голос України» від 06.08.2015 №142.
Накладення арешту на кошти, які знаходяться на електронних рахунках платників заборонено
Це передбачено пунктом 2 Прикінцевих положень Закону України від 16.07.2015 №643-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість», який набрав чинності з 29 липня п.р..
Встановлено, що на рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість не поширюється дія Закону України "Про виконавче провадження", зокрема на кошти, що перебувають на таких рахунках, не може бути:
накладено арешт;
звернено стягнення.
Вимоги, сформовані відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" до набрання чинності цим Законом щодо коштів, які перебувають на рахунках у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, вважаються анульованими.
Протягом п'яти робочих днів з дня набрання чинності цим Законом підлягає зняттю органом, який здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, арешт з коштів, що перебувають на рахунках у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, на які були сформовані вимоги відповідно до Закону України "Про виконавче провадження".
0 Коментарі